Schijnt de zon bij jullie D-K????quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hartelijk dank! Laysa is aan het uhh.. vrouwen... make-uppen enzovoorts en ik doe zo maar mijn pak aan!
Fijne Dag !!!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hartelijk dank! Laysa is aan het uhh.. vrouwen... make-uppen enzovoorts en ik doe zo maar mijn pak aan!
Fijn voor je dat het bijna klaar is! En verven maakt geen lawaaiquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:34 schreef Copycat het volgende:
Poetspauze met een legpuzzel op de iPad.
300 stukjes, langzaam schuiven de puzzelstukjes in elkaar.
Vandaag geen bouwvakkers meer over de vloer. Morgen nog wat timmerwerk en volgende week donderdag de laatste verfwerkzaamheden.
Zie! Licht aan het einde van de tunnel!
2 bedrijven, 1 voor de dubbele beglazing en 1 voor de omlijsting we krijgen weer hout dus geen kunststof, en bij mij regende het weet niet hoe het bij L en DK is hoop een mooi warm zonnetjequote:Op woensdag 6 juli 2011 15:03 schreef Marrije het volgende:
Verschillende offertes Heks? Doen ze meestal met een vaste ' klant', maar wie weet zijn ze daar niet meertevreden over ofzo?
Hoe is het weer daar? Zit het een beetje mee voor DK en Laysa?
Cc, wat gaat er geverfd worden? Valt er nog een kleur te kiezen?
GEFELICITEERD.meneer en mevrouw DK..quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Officieel meneer en mevrouw D_K!![]()
Mooi droog gehouden en het was een fijne dag!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Officieel meneer en mevrouw D_K!![]()
Mooi droog gehouden en het was een fijne dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |