Ja, wanna see!quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh-oh ook een foto van de nieuwe halsband?
Dat zal ik zeker doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wanna see!
Mama_Mia, blijf lekker genieten de rest van de week he'! Het is niet niks!
das best een takke eindquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:21 schreef oh-oh het volgende:
Morgen gaan we weer naar huis lopen, als het niet onweert, want die vriendin wandelt mee
Ah die is zeker leukquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:21 schreef oh-oh het volgende:
Morgen mss, ik moet dr nog twee maken, nadeel van een roedel he !
Ik heb wel nog een hele leuke van Karel gisteren:
[ afbeelding ]
Oh nee, dat is de stormgod verzoeken!quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:21 schreef oh-oh het volgende:
Morgen gaan we weer naar huis lopen, als het niet onweert, want die vriendin wandelt mee
ja ok jij hebt hondjes, ik vind in mn eentje wandelen zo saaiquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:28 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, dat een heerlijk stukje lopen MMIk doe het nu minstens twee keer in de week
dat is idd een stukje om ja maar die parkeerplaatsen zijn idd lekker grootquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik was nu voor het eerst langs het MECC gelopen, normaal loop ik via Heugem, dat is nog een stukje om ook![]()
Maar bij het MECC kunnen ze zo lekker crossen op die gigantische parkeerplaatsen
Oh ik ken alleen de route naar jouw buurt die ik gefietst heb en dacht dat dat korer was dan via mecc maar goed ken maastricht nog steeds niet zo goedquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:39 schreef oh-oh het volgende:
Via het MECC is de kortste weg hoor, via Heugem is een stuk verder maar dan pak je net nog dat stukje mooi natuurgebied langs de maas mee
Ik doe altijd canvas/schilderij/whatever tegen de muur, dan kijken waar eerste gaatje moet, met waterpas recht houden en dan puntje zetten waar tweede gaatje moet. Dan hoef je niet met een touwtje te klooien. Dus gewoon een potloodje erbijquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
Als ik drie canvassen netjes op dezelfde hoogte wil hangen, dan moet ik toch:
- het eerste spijkertje op de goede plek in de muur meppen
- dan een touwtje daaraan knopen en naar rechts trekken en de waterpas er op tot ie recht is
- volgende spijkertje er in
- en dat dan nog eens?
Of is er een nog makkelijker manier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |