Fontchangerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:10 schreef Rekkie het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik in widgets als MissedIt en Simple Text (en waar mogelijk ook Android zelf) andere lettertypes gebruik?
Briljant, thanks~!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Fontchanger. Heb ik gisteren toevallig gedaan
.
Heb je die stappen nou al doorlopen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:12 schreef Repeat het volgende:
Ik snap niet waarom Samsung zo nodig Kies aan me moet opdringen en OTA updates niet ondersteunt. Andere androidtelefoons doen dit toch wel, waarom zij dan niet?
Echt naatje
kies opstarten, daarna zegt hij zelf dat er een update isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:52 schreef Aneurysma het volgende:
HALLO HELP MIJ IK WIL UPDATEN NU HEB IK HEM AANGESLOTEN EN STAAT ER. CONNECTED PRESS THE HOME BUTTON TO QUIT SAMSUNG KIES.
HOE UPDATE IK NU?????!
Als ik Kies opstart begint hij gewoon over draadloos verbinding maken door dat adres in je browser in te vullen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kies opstarten, daarna zegt hij zelf dat er een update is
kies opstarten op je pcquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:01 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Als ik Kies opstart begint hij gewoon over draadloos verbinding maken door dat adres in je browser in te vullen.
Oh kut. Sorry dropje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kies opstarten op je pcdus dat programma downloaden en dan installeren
Welk melding krijg je? En je moet wel zelf de fonts erop zetten he?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Briljant, thanks~!
Edit, werkt niet bij mij.... zal door mijn Custom Rom komen
Dat heb ik gedaan..... in de map /sdcard/fonts heb ik een 3-tal fonts staanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Welk melding krijg je? En je moet wel zelf de fonts erop zetten he?
Ik heb ook geen camera sound meerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:18 schreef gogosweden het volgende:
ben ik nou de enigste die door de KF3 update de camera sound niet meer heeft?
ik kan ook geen optie vinden waar ik de sound aan kan zetten trouwensquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:33 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Ik heb ook geen camera sound meer
Ook geen last meer van WiFi delen trouwens.
Bij mij geeft hij gewoon geluid als het geluid aanstaat. Maar als hij uit staat, op tril dus, geen geluid.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik kan ook geen optie vinden waar ik de sound aan kan zetten trouwens
ik ook niet. wel nog de cpu bug
heb het even getest en je hebt gelijk. camera geluid is wel veeel zachter danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Bij mij geeft hij gewoon geluid als het geluid aanstaat. Maar als hij uit staat, op tril dus, geen geluid.
ja, dat ook! wss dus een klein bugje in android geweest denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:50 schreef Aneurysma het volgende:
Trouwens. Sinds de update is mijn batterij-verbruik-dinges ook helemaal veranderd. Android OS neemt nu 56% in en het Display nog maar 22% terwijl het eerst ongeveer andersom was.
ze moeten in ttf formaat zijn en ook een bepaalde naamstructuur volgens mij. Als ik vanavond tijd heb kan ik je wel een linkje sturen met 150 fonts die je kan gebruikenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan..... in de map /sdcard/fonts heb ik een 3-tal fonts staan
Ik krijg nu de melding dat er geen fonts in de desbetreffende map staan.
Welk format moeten ze hebben?
Heb ik ook niet meer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:33 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Ik heb ook geen camera sound meer
Ook geen last meer van WiFi delen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |