Hij heeft meer verstand van wielrennen dan van voetbalquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef GGMM het volgende:
Geen idee; ik vind hem bij voetbalprogramma's al vrij overbodig.
Die zit daar ook voor de mooie verhalen, Danny Nelissen doet daar de tactiekquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind hem best goed.
Beter dan die Jacobs bij RTL7 die de rol van vd Gijp moet kopieren.
Sinds wanneer kijk jij de avondetappe?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Hij praat wel met een zuiders accent, volgens mij is wielrennen vrij populair in het zuiden des lands en België.
Jonguh, DrDentz volgt alles, stiekem.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijk jij de avondetappe?
Dat is die hardcore shit. Level bereik je niet zomaar. Het is zelfs geschikt voor een waterautomaat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Ik praat gewoon mee zonder gekeken te hebben.
Momenteel is wielrennen ook boven de rivieren in populariteit toegenomen, denk je ook niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Hij praat wel met een zuiders accent, volgens mij is wielrennen vrij populair in het zuiden des lands en België.
Gelukkig weinig van te merken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Momenteel is wielrennen ook boven de rivieren in populariteit toegenomen, denk je ook niet?
Het is allemaal niet zo opzienbarend wat hij zegt, maar al stukken beter dan zijn eenzijdige gezwam bij Studio Voetbal.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:27 schreef Szura het volgende:
Waterreus doet het gewoon goed bij de Avondetappe
Jij post zelfs op de Tour de France 2011 forum op fok.nl... dus momenteel is er een massale gekte in de Randstad, Drenthe, Overijssel, Groningen, Gelderland, Friesland, Utrecht...quote:
Het feit dat ik zo nu en dan offtopic post in het 'De avondetappe'-topic en hier een mening heb over een aardige ex-keeper is daar idd wel het ultieme bewijs van.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij post zelfs op de Tour de France 2011 forum op fok.nl... dus momenteel is er een massale gekte in de Randstad, Drenthe, Overijssel, Groningen, Gelderland, Friesland, Utrecht...
Precies! Kun je na gaan hoe ze er in het Zuiden bij zitten...quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:33 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het feit dat ik zo nu en dan offtopic post in het 'De avondetappe'-topic en hier een mening heb over een aardige ex-keeper is daar idd wel het ultieme bewijs van.
In Heerlen en Den Bosch zullen de racefietsen en beschermende kleding inmiddels wel niet meer aan te slepen zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Precies! Kun je na gaan hoe ze er in het Zuiden bij zitten...
In heel Noord-Brabant, Zeeland en Limburg is er maar een ding wat telt, automobilisten zijn er dan ook niet veilig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:35 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
In Heerlen en Den Bosch zullen de racefietsen en beschermende kleding inmiddels wel niet meer aan te slepen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |