abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:42:42 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_99089148
Een stokoude Britse moordzaak kan eindelijk worden gesloten. De lijkschouwer heeft vastgesteld dat een gevonden schedel toebehoorde aan een in 1879 vermoorde vrouw.

Volgens lijkschouwer Alison Thompson is de schedel, die in oktober werd aangetroffen in de tuin van de vermaarde documentairemaker David Attenborough, van de rijke weduwe Julia Thomas. De sectie heeft uitgewezen dat haar huishoudster daar Thomas' schedel heeft ingeslagen en haar heeft gewurgd.

Een rechercheur hield het moorddossier recent opnieuw tegen het licht. Hij toonde middels koolstofdatering aan dat de schedel die van de weduwe was.
----------

Toch leuk dat dat meer dan een eeuw later nog opgelost wordt :D Misschien komen we er ooit nog wel achter wie Jack the Ripper toch is :7
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_99089308
En nu de dader uit haar graf opgraven en in een cel smijten.
Nieuw is niet altijd beter.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:52:30 #3
244933 trovey
Nachtoele
pi_99089797
Interessant dat ze door de sectie ook meteen weten wie de dader is na al die tijd. :') Meer info zou welkom zijn want ik neem aan dat ze niet het DNA van de huishoudster welke ze toevallig nog op de plank hadden liggen hebben gevonden bij de sectie. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_99089805
Cool :D
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:06:39 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_99090780
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:52 schreef trovey het volgende:
Interessant dat ze door de sectie ook meteen weten wie de dader is na al die tijd. :') Meer info zou welkom zijn want ik neem aan dat ze niet het DNA van de huishoudster welke ze toevallig nog op de plank hadden liggen hebben gevonden bij de sectie. :+
Ja, ik dacht hetzelfde. Ik had alleen nog wat dingen te doen dus heb 't topic vast gemaakt, kijk straks of ik meer kan vinden.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:11:07 #6
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_99091040
quote:
A skull recovered in the back garden of broadcaster Sir David Attenborough in south-west London belonged to a woman murdered in 1879, a coroner has ruled.

Julia Martha Thomas was killed by her maid, Kate Webster, but her head remained missing. The case became known as "the Barnes mystery".

The skull was found during building work in Richmond last October.

The coroner recorded a verdict of unlawful killing and the cause of death as asphyxiation and a head injury.

Alison Thompson said all of the evidence presented to her pointed to the body being that of Mrs Thomas, who was in her 50s.

Census records and radiocarbon testing had been provided to the inquest by the Metropolitan Police.

"This is a fascinating case and a good example of how good old-fashioned detective work, historical records and technological advances came together to solve the 'Barnes mystery'," said Ch Supt Clive Chalk.
De moordenaar was al bekend denk ik, alleen hoe of wat niet
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:18:25 #7
244933 trovey
Nachtoele
pi_99091498
De moord was dus al opgelost en ze hebben nu alsnog nog een stukje lijk gevonden :{ ....een anticlimax dus dat hele verhaal. :') Ik dacht dat ik allerlei mysterieuze onderzoekstechnieken zou ontdekken. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')