Ik durf nergens meer te kijken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zou als ik jou was eerder de GTSTCourant de komende 23 uur vermijden: daar staat namelijk precies wat er gaat gebeuren
Mooi dat je dat gevoel weer hebt, want dit is echt een puike cliffquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik durf nergens meer te kijken.![]()
Dat gevoel heb ik niet meer gehad sinds 2005, dus dat is al goed. Ik ben benieuwd. Ik kijk morgenvroeg de aflevering op RTL Lounge.
Ik kijk met je mee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik durf nergens meer te kijken.![]()
Dat gevoel heb ik niet meer gehad sinds 2005, dus dat is al goed. Ik ben benieuwd. Ik kijk morgenvroeg de aflevering op RTL Lounge.
29 augustusquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:22 schreef droomvrouwtje het volgende:
Shortie gezien, ik moet morgenavond kijken..
Tot wanneer duurd de zomer stop eigenlijk??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Och, dit is niets vergeleken bij vroeger: dan stopte het seizoen in de laatste week van mei en kwam het volgende seizoen pas begin/midden septemberquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:33 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Ah oké thanks.. Pff dat duurt nog lang
Ik denk dat dit wel eens de kortste zomerstop tot nu toe kan zijn zelfs.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:34 schreef PeterKelder het volgende:
Och, dit is niets vergeleken bij vroeger: dan stopte het seizoen in de laatste week van mei en kwam het volgende seizoen pas begin/midden september
ja dat idee heb ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel eens de kortste zomerstop tot nu toe kan zijn zelfs.
En toch geloof ik dat hij na morgen nog wel eens heeeeeel lang kan gaan duren.quote:
Oké, dat wist ik niet, ik volg goede tijden nog niet zo heel lang, voorheen keek ik sporadisch dus is me dat nooit opgevallen, nu kijk ik elke dag en lukt me dat niet dan kijk ik via RTLxl terugquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, dit is niets vergeleken bij vroeger: dan stopte het seizoen in de laatste week van mei en kwam het volgende seizoen pas begin/midden september
qua gevoel wel ja, want ik denk dat morgen echt héél erg spannend gaat wordenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:36 schreef Frey het volgende:
[..]
En toch geloof ik dat hij na morgen nog wel eens heeeeeel lang kan gaan duren.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:45 schreef Frey het volgende:
Nog 1 laatste vraag voor nu aan PeterKelder:
Wordt morgen de nasmaak van de vorige "zomercliff" definitief weggespoeld?
oooh ik wil eigenlijk niet kijken, maar eigenlijk toch weer wel...quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:45 schreef Sk00p het volgende:
Die shortie!!![]()
Ben zo benieuwd hoe dat afloopt!! Tanja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |