En terecht dat men dat zei, Evans deed dat tot drie jaar geleden ook niet/nooit. Hij flikte Gesink ook een keer op deze manierquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Paar jaar terug waren er nog heel veel mensen die Evans laf noemden omdat hij nooit aanviel...
Treurig als mods trollenquote:
Ik vond het altijd een wieltjeszuigende hypochonder, maar sinds z'n WKtitel is er veel veranderd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En terecht dat men dat zei, Evans deed dat tot drie jaar geleden ook niet/nooit. Hij flikte Gesink ook een keer op deze manier
Klopt, gewoon prima gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef Felagund het volgende:
Gesink wordt gewoon 17e. Dus helemaal niet zo slecht als sommigen hier beweren.
Hoe moet je dan ooit in het hooggebergte die splijtende demarrage plaatsen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:31 schreef Tommeke het volgende:
Hij mist toch explosiviteit voor dit soort grappen.
Die gaat hij ook niet plaatsen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hoe moet je dan ooit in het hooggebergte die splijtende demarrage plaatsen?
Die hoef je dan ook niet te plaatsenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat kan hij dus niet. Al wordt hij wel relatief beter in steile langen klimmen. Zie bijvoorbeeld Emilia, die Gesink al twee keer won.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ach dat is Fok.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef farscapevr8 het volgende:
ik zou me als mod van dit subforum aardig in me zak gescheten voelen als mijn collega's hier komen en de topics volschijten met trolshit.
lijkt me dat modjes t voorbeeld horen te geven maar t lijkt alsof er een aantal kinderen modrechten hebben gekregen
Heb je Uhlrich wel is een splijtende demarrage zien maken in het hooggebergte?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat ook.quote:
Het zijn net mensen hè, en onwetendheid en te hoge verwachtingen is niet gelijk aan trollenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef farscapevr8 het volgende:
ik zou me als mod van dit subforum aardig in me zak gescheten voelen als mijn collega's hier komen en de topics volschijten met trolshit.
lijkt me dat modjes t voorbeeld horen te geven maar t lijkt alsof er een aantal kinderen modrechten hebben gekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |