abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100923931
Haha nee klopt, daar heb je ook wel gelijk in. Maar ik denk dat het voor mij moeilijk wordt een 'gelover' te blijven als er daadwerkelijk autopsiefoto's uitlekken.. Want dat zit er weer dik in natuurlijk. Al merk ik bij mijzelf dat ik het toch wel erg graag allemaal wil geloven, daarom ben ik een beetje gematigd in wat ik allemaal ga lezen en bekijken. Straks word ik echt zo'n die-hard. :+
pi_100952651
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:50 schreef MetBas het volgende:
Haha nee klopt, daar heb je ook wel gelijk in. Maar ik denk dat het voor mij moeilijk wordt een 'gelover' te blijven als er daadwerkelijk autopsiefoto's uitlekken.. Want dat zit er weer dik in natuurlijk. Al merk ik bij mijzelf dat ik het toch wel erg graag allemaal wil geloven, daarom ben ik een beetje gematigd in wat ik allemaal ga lezen en bekijken. Straks word ik echt zo'n die-hard. :+
Jij kunt er beter vanuit gaan dat hij er niet meer is en alleen in je achterhoofd een beetje hoop houden. Dan is het ook niet zo'n grote schok als hij ineens terug komt omdat je er toch al het een en ander over hebt gelezen ... ;)
Ik heb zoveel gelezen (veel en veel meer dan wat er hier op fok is besproken) dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat hij echt dood is.

Wat dat autopsierapport betreft van TMZ, dat is net zo nep als die ambulancefoto ... ;)
Er is niet eens in beschreven dat hij een een groot litteken op zijn hoofd had van de brandwonden van de Pepsi-reclame en nog veel meer dingen die niet kloppen.
pi_100952746
Ja precies, met die insteek sta ik er nu ook in. Ik vind het namelijk wel heel erg interessant allemaal. En soms als er dan argumenten langskomen denk ik ook heel vaak 'verrek, inderdaad!'.

Maar jij denkt dus wel dat hij terugkomt, en niet simpelweg gaat verdwijnen in de anonimiteit?

Nee niet het autopsierapport, maar de autopsiefoto's. Want die gaan gepresenteerd worden tijdens de rechtszaak.
pi_100952944
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:08 schreef MetBas het volgende:
Ja precies, met die insteek sta ik er nu ook in. Ik vind het namelijk wel heel erg interessant allemaal. En soms als er dan argumenten langskomen denk ik ook heel vaak 'verrek, inderdaad!'.

Maar jij denkt dus wel dat hij terugkomt, en niet simpelweg gaat verdwijnen in de anonimiteit?

Nee niet het autopsierapport, maar de autopsiefoto's. Want die gaan gepresenteerd worden tijdens de rechtszaak.
Als die rechtszaak er komt, haha.
Die foto's kunnen toch nep zijn dan en wij krijgen die ook vast niet te zien.

Ik weet wel dat als die rechtszaak er echt komt het erg moeilijk is om nog in de hoax te geloven.
Maar ik bedenk dan maar dat we in een wereld leven waarin niets onmogelijk is ... ;)

Ik denk absoluut dat hij terugkomt, anders had hij zijn "dood" wel op een andere manier in scène gezet en niet zoveel aanwijzingen achtergelaten.
pi_100955877
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:13 schreef piepie het volgende:

[..]
Ik denk absoluut dat hij terugkomt, anders had hij zijn "dood" wel op een andere manier in scène gezet en niet zoveel aanwijzingen achtergelaten.
Ik denk dat ie zich mag schrapzetten vanwege de honderden aanklachten die hij dan gaat ontvangen.

Ik denk het zelf dus van niet, maar het zou iig een stunt zijn.
pi_100961336
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik denk dat ie zich mag schrapzetten vanwege de honderden aanklachten die hij dan gaat ontvangen.

Ik denk het zelf dus van niet, maar het zou iig een stunt zijn.
Dat van die aanklachten is heel goed onderzoek naar gedaan door de die-hard hoax-investigators
(tot gesprekken met een advocaat aan toe) en het blijkt echt dat hij niets te vrezen heeft op dat terrein.
pi_100963294
Interessant artikel over P.T. Barnum en Michael's fascinatie voor hem:

http://www.squidoo.com/BookMichaelJackson
pi_100963754
Heb je ook een idee wanneer Michael terug zou kunnen komen, piepie? Of zijn daar ook veel theorieën over en is er niet echt eenduidig één aangenomen theorie?
pi_100964287
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 02:18 schreef MetBas het volgende:
Heb je ook een idee wanneer Michael terug zou kunnen komen, piepie? Of zijn daar ook veel theorieën over en is er niet echt eenduidig één aangenomen theorie?
Ja dat zou iedereen graag willen weten, ik ook natuurlijk ... :) !
Er zijn vaak datums genoemd voor een mogelijke terugkeer, maar die vond ik zelf nooit echt sterk onderbouwd en zijn ook nog nooit uitgekomen dus.
Momenteel zijn er wel aanwijzingen dat hij op 8 oktober in Cardiff terugkomt.
Er zijn twitterberichten van insiders die daar wel toespelingen op hebben gemaakt.
De duidelijkste was die van Teddy Riley, die al lange tijd openlijk twittert over dat hij geen believer is maar een knower (ik neem aan dat je weet wie hij is ... ;-) ).
Hij schreef dat 8 oktober de dag is waarop hij (MJ) "rose from dead".

Bij deze datum krijg ik zelf ook een gevoel dat dit het wel eens zou kunnen zijn, maar met MJ weet je het natuurlijk nooit zeker ... ;)

Hier alvast een artikel erover:
http://www.dailystar.co.uk/posts/view/206086

en nog een artikel waarin ook het twitterbericht is te zien:
http://michaeljacksonmira(...)about-8-october.html

[ Bericht 5% gewijzigd door piepie op 20-08-2011 03:30:52 ]
pi_100964465
Thanks voor de verheldering! Ik vind het echt knap hoeveel je er over weet. :) Je legt ook alles heel helder uit.

En haha ja ik zal uitkijken dat ik geen die-hard wordt hoor (dat stond er voor de edit :P ).
pi_100964593
Ik zie mij opeens al helemaal voor me hoe Michael terug zou komen.. Dat hij hand in hand met zijn kinderen het podium oploopt of zoiets.. Hoe meer ik er over nadenk, hoe plausibeler ik de kans acht.
pi_100981473
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 03:31 schreef MetBas het volgende:
Thanks voor de verheldering! Ik vind het echt knap hoeveel je er over weet. :) Je legt ook alles heel helder uit.

En haha ja ik zal uitkijken dat ik geen die-hard wordt hoor (dat stond er voor de edit :P ).
Dank je ... O+

Ja ik had die regels weer weggehaald, want ik wil ook niet overkomen als moeder-overste ... *)
(maar ik voel wel een soort van drang om jou te beschermen, omdat ik niet wil dat jij teleurgesteld wordt als het allemaal toch niet waar blijkt te zijn, of wel waar maar dat we hem nooit meer gaan zien).

Ik hoop 1 ding, dat hij het niet in zijn hoofd haalt om tussen 3 en 17 september terug te komen, want dan ben ik met vakantie (zonder computer bij me).

[ Bericht 5% gewijzigd door piepie op 20-08-2011 21:06:19 ]
pi_100981503
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 03:52 schreef MetBas het volgende:
Ik zie mij opeens al helemaal voor me hoe Michael terug zou komen.. Dat hij hand in hand met zijn kinderen het podium oploopt of zoiets.. Hoe meer ik er over nadenk, hoe plausibeler ik de kans acht.
Nou ja, hij is BAD, een SMOOTH CRIMINAL en houdt van THRILLERS .... _O-
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:51:13 #214
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_100982863
Ok ik ben een beetje afwezig en probeer wel alles mee te pikken hoor hier, en ff heel oftopic ik weet niet hoe het komt maar ik vind MetBas superschattig overkomen :D please stay :)

vanavond of morgen reageer ik wat meer inhoudelijk :P
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_100984880
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:01 schreef piepie het volgende:

[..]

Dank je ... O+

Ja ik had die regels weer weggehaald, want ik wil ook niet overkomen als moeder-overste ... *)
(maar ik voel wel een soort van drang om jou te beschermen, omdat ik niet wil dat jij teleurgesteld wordt als het allemaal toch niet waar blijkt te zijn, of wel waar maar dat we hem nooit meer gaan zien).

Ik hoop 1 ding, dat hij het niet in zijn hoofd haalt om tussen 3 en 17 september terug te komen, want dan ben ik met vakantie (zonder computer bij me).
Haha vond het wel grappig. :P Ach geen zorgen, het is leuk om te kunnen denken dat hij misschien wel terug komt, maar mocht dat niet zo wezen dan heb ik daar ook vrede mee. De schok van het sterven is op 25 juni 2009 al geweest, de hoax kwam pas later. Dus geen zorgen. :)

Haha ik hoop ook niet dat hij 29 augustus t/m 5 september ergens terug komt.. Alhoewel, misschien ga ik dan meemaken hoe mensen in New York lyrisch reageren en weer gaan dansen en zingen op straat enzo net als toen hij stierf. :D

quote:
99s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:02 schreef piepie het volgende:

[..]

Nou ja, hij is BAD, een SMOOTH CRIMINAL en houdt van THRILLERS .... _O-
Haha, true. :P De stiekemert.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:51 schreef Moonwalk het volgende:
Ok ik ben een beetje afwezig en probeer wel alles mee te pikken hoor hier, en ff heel oftopic ik weet niet hoe het komt maar ik vind MetBas superschattig overkomen :D please stay :)

vanavond of morgen reageer ik wat meer inhoudelijk :P
Een cougar! * MetBas rent weg

:+

Maar serieus, hoezo? :P Ik ben een bad boy hoor. 8-)

_O-
pi_100987918
Oké voor onze Bad Boy MetBas een zaterdagnachtgeintje:

pi_100990095
De FBI bevestigt dat Michael's echte naam Michael Joe is.
We hebben het er hier pas nog even over gehad en nu kom ik dit dus tegen.

http://twitpic.com/66olvr
pi_100991791
quote:
99s.gif Op zondag 21 augustus 2011 00:29 schreef piepie het volgende:
Oké voor onze Bad Boy MetBas een zaterdagnachtgeintje:

[ afbeelding ]
:D

Dat zou wat zijn zeg. Als hij ooit terugkomt, en hij gaat weer publieke verschijningen doen dan wil ik hem minimaal één keer in het echt zien. Ik ben verdomme veel te jong om hem voorheen in het echt gezien te kunnen hebben. }:|

quote:
99s.gif Op zondag 21 augustus 2011 01:32 schreef piepie het volgende:
De FBI bevestigt dat Michael's echte naam Michael Joe is.
We hebben het er hier pas nog even over gehad en nu kom ik dit dus tegen.

http://twitpic.com/66olvr
Heeft dat dan ook gevolgen voor de rechtsgeldigheid van de documenten omtrent zijn dood? Want dan is het nog makkelijker om terug te komen.
pi_100991999
quote:
Heeft dat dan ook gevolgen voor de rechtsgeldigheid van de documenten omtrent zijn dood? Want dan is het nog makkelijker om terug te komen.
Met een naam die niet klopt zijn die documenten naar mijn mening niet rechtsgeldig ... ;)
Dus terugkomst geen probleem .... :)
(dit heeft hij natuurlijk allemaal van tevoren juridisch wel dichtgetimmerd, ... hij is niet gek, haha)
pi_100992048

O+

Wat gaat het trouwens met jouw geloof in de hoax doen als 8 oktober het concert gewoon gaat zoals nu verwacht; crappy concert met uitgerangeerde B-artiesten? :+ En dus geen Michael..
pi_100992099
haha die foto ... _O-

Ik reken nooit ergens op, dus ga gewoon door met adem halen na 8 oktober en blijf geloven in de hoax ... ;)

Dat B-concert kan me dan gestolen worden ... }) _O-
pi_100992177

Ook leuk. O+
pi_100992277
Ach gut, wat schattig!
Er zijn veel van dit soort plaatjes op het net te vinden.

Ik ga maar eens wat uurtjes slaap pakken nu ... :W
pi_100992295
Ik ga nog een paar wijntjes drinken en YouTube-filmpjes kijken die ik al veertienduizend keer heb gezien. :+

Slaaplekker! :W
pi_101028152
Het is nog altijd na ruim 2 jaar een groot vraagteken wie deze blonde vrouw was op de Memorial van Michael.

Het is net zoiets als DaveDave, de varkenskopman op Horrornight en het groene mannetje bij WATW.

Is ook dit Michael zelf in vermomming???

Kijk vooral ook de video aan het eind.

Janet kijkt hier wel heel opvallend in haar richting:

Hier kijkt ze naar de familie:

Wat mij betreft is de gelijkenis heel opvallend.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')