Jij kunt er beter vanuit gaan dat hij er niet meer is en alleen in je achterhoofd een beetje hoop houden. Dan is het ook niet zo'n grote schok als hij ineens terug komt omdat je er toch al het een en ander over hebt gelezen ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:50 schreef MetBas het volgende:
Haha nee klopt, daar heb je ook wel gelijk in. Maar ik denk dat het voor mij moeilijk wordt een 'gelover' te blijven als er daadwerkelijk autopsiefoto's uitlekken.. Want dat zit er weer dik in natuurlijk. Al merk ik bij mijzelf dat ik het toch wel erg graag allemaal wil geloven, daarom ben ik een beetje gematigd in wat ik allemaal ga lezen en bekijken. Straks word ik echt zo'n die-hard.
Als die rechtszaak er komt, haha.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:08 schreef MetBas het volgende:
Ja precies, met die insteek sta ik er nu ook in. Ik vind het namelijk wel heel erg interessant allemaal. En soms als er dan argumenten langskomen denk ik ook heel vaak 'verrek, inderdaad!'.
Maar jij denkt dus wel dat hij terugkomt, en niet simpelweg gaat verdwijnen in de anonimiteit?
Nee niet het autopsierapport, maar de autopsiefoto's. Want die gaan gepresenteerd worden tijdens de rechtszaak.
Ik denk dat ie zich mag schrapzetten vanwege de honderden aanklachten die hij dan gaat ontvangen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:13 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik denk absoluut dat hij terugkomt, anders had hij zijn "dood" wel op een andere manier in scène gezet en niet zoveel aanwijzingen achtergelaten.
Dat van die aanklachten is heel goed onderzoek naar gedaan door de die-hard hoax-investigatorsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zich mag schrapzetten vanwege de honderden aanklachten die hij dan gaat ontvangen.
Ik denk het zelf dus van niet, maar het zou iig een stunt zijn.
Ja dat zou iedereen graag willen weten, ik ook natuurlijk ...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:18 schreef MetBas het volgende:
Heb je ook een idee wanneer Michael terug zou kunnen komen, piepie? Of zijn daar ook veel theorieën over en is er niet echt eenduidig één aangenomen theorie?
Dank je ...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:31 schreef MetBas het volgende:
Thanks voor de verheldering! Ik vind het echt knap hoeveel je er over weet.Je legt ook alles heel helder uit.
En haha ja ik zal uitkijken dat ik geen die-hard wordt hoor (dat stond er voor de edit).
Nou ja, hij is BAD, een SMOOTH CRIMINAL en houdt van THRILLERS ....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:52 schreef MetBas het volgende:
Ik zie mij opeens al helemaal voor me hoe Michael terug zou komen.. Dat hij hand in hand met zijn kinderen het podium oploopt of zoiets.. Hoe meer ik er over nadenk, hoe plausibeler ik de kans acht.
Haha vond het wel grappig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:01 schreef piepie het volgende:
[..]
Dank je ...![]()
Ja ik had die regels weer weggehaald, want ik wil ook niet overkomen als moeder-overste ...![]()
(maar ik voel wel een soort van drang om jou te beschermen, omdat ik niet wil dat jij teleurgesteld wordt als het allemaal toch niet waar blijkt te zijn, of wel waar maar dat we hem nooit meer gaan zien).
Ik hoop 1 ding, dat hij het niet in zijn hoofd haalt om tussen 3 en 17 september terug te komen, want dan ben ik met vakantie (zonder computer bij me).
Haha, true.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:02 schreef piepie het volgende:
[..]
Nou ja, hij is BAD, een SMOOTH CRIMINAL en houdt van THRILLERS ....
Een cougar! * MetBas rent wegquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:51 schreef Moonwalk het volgende:
Ok ik ben een beetje afwezig en probeer wel alles mee te pikken hoor hier, en ff heel oftopic ik weet niet hoe het komt maar ik vind MetBas superschattig overkomenplease stay
![]()
vanavond of morgen reageer ik wat meer inhoudelijk
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:29 schreef piepie het volgende:
Oké voor onze Bad Boy MetBas een zaterdagnachtgeintje:
[ afbeelding ]
Heeft dat dan ook gevolgen voor de rechtsgeldigheid van de documenten omtrent zijn dood? Want dan is het nog makkelijker om terug te komen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:32 schreef piepie het volgende:
De FBI bevestigt dat Michael's echte naam Michael Joe is.
We hebben het er hier pas nog even over gehad en nu kom ik dit dus tegen.
http://twitpic.com/66olvr
Met een naam die niet klopt zijn die documenten naar mijn mening niet rechtsgeldig ...quote:Heeft dat dan ook gevolgen voor de rechtsgeldigheid van de documenten omtrent zijn dood? Want dan is het nog makkelijker om terug te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |