abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100088350
Ja gewicht, lengte, kleur ogen, kleur haar, dit soort kenmerken is ook in verschillende stukken anders ... ;)

Misschien doen ze in de VS niet moeilijk over afkortingen en is zijn geboortenaam dus Joseph, dat zou kunnen. Wel raar een afkorting in officiële stukken, maar 's lands wijs 's lands eer dan maar (hoewel de amerikaanse leden van het hoax-forum hier ook niets van snappen).

Dit is dan nog te verklaren, maar het niet tekenen van het deathcertificat door een arts in UCLA kan ik echt geen reden voor bedenken. Er is volgens de berichten nog een tijdje geknokt voor zijn leven daar en het tijdstip van overlijden is bekend. Waarom wilde dan de verantwoordelijke arts niet tekenen??????????//

[ Bericht 3% gewijzigd door piepie op 29-07-2011 16:00:54 ]
pi_100114430
Grappig wat ik zo net las over het tribute concert op 8 oktober in Cardiff:

“The concert takes place in Cardiff, Wales but the greatest hoax of all time took place in Cardiff, New York in 1869. So MJ was sending a message with the city name, but even more interesting is the date. Elvis Presley's 40th anniversary tribute that MJ attended was on Oct 8, 1994. This is NO COINCIDENCE, he is sending a GIANT mesage. More info at TWITTER / STEAMYHOTLATIN BeLIEve...”

Is dit ook weer gewoon toeval??? ... :D

Hier een link over de Gardiff Giant hoax (en natuurlijk is ook P.T. Barnum weer van de partij in dit artikel. Michael's fascinatie voor P.T. Barnum is bij de MJ-fans wel duidelijk).

http://www.museumofhoaxes(...)k/the_cardiff_giant/
pi_100116121
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 01:32 schreef piepie het volgende:
Grappig wat ik zo net las over het tribute concert op 8 oktober in Cardiff:

“The concert takes place in Cardiff, Wales but the greatest hoax of all time took place in Cardiff, New York in 1869. So MJ was sending a message with the city name, but even more interesting is the date. Elvis Presley's 40th anniversary tribute that MJ attended was on Oct 8, 1994. This is NO COINCIDENCE, he is sending a GIANT mesage. More info at TWITTER / STEAMYHOTLATIN BeLIEve...”

Is dit ook weer gewoon toeval??? ... :D

Hier een link over de Gardiff Giant hoax (en natuurlijk is ook P.T. Barnum weer van de partij in dit artikel. Michael's fascinatie voor P.T. Barnum is bij de MJ-fans wel duidelijk).

Allemaal op zijn minst erg apart ja. Maar stel nou dat het weer uitdraait op niks... Dan is die hoax toch wel een beetje klaar, of niet? Dan sollen ze overduidelijk met de fans.

Eerst was het nog "see you in july" oid. Nu is het weer oktober. What's next?

Maar goed, ben het met je eens dat er vreemde dingen spelen rondom zijn dood.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2011 02:33:28 ]
  zaterdag 30 juli 2011 @ 09:33:06 #179
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_100118196
Ik heb die Twitter van steamyhotlatin eens even zitten te bekijken en omg. Zij gelooft echt letterlijk, 100%, dat Michael op 8 oktober op dat podium staat...

Áls het waar zou zijn dat hij zijn dood heeft gefaked, dan zou hij wegblijven. Why bother to come back? Ik denk dat alle respect voor Michael weg is en hij heeft nu net weer zo een goede naam ^O^

Gisteren weer eens This Is It gekeken, geweldig!!! Eeuwig zonde, why, why, why??? :N
You will allways be my hero...
pi_100134475
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 09:33 schreef MJ44ever het volgende:
Ik heb die Twitter van steamyhotlatin eens even zitten te bekijken en omg. Zij gelooft echt letterlijk, 100%, dat Michael op 8 oktober op dat podium staat...

Áls het waar zou zijn dat hij zijn dood heeft gefaked, dan zou hij wegblijven. Why bother to come back? Ik denk dat alle respect voor Michael weg is en hij heeft nu net weer zo een goede naam ^O^

Gisteren weer eens This Is It gekeken, geweldig!!! Eeuwig zonde, why, why, why??? :N
Even voor de goede orde, ik heb niet naar die twitterberichten gekeken en ga er ook niet van uit dat hij 8 oktober op dat podium zal staan. Als en wanneer hij terug komt is helemaal aan hem.
Dat een van de grootste hoaxes ooit in Cardiff heeft plaatsgevonden, ja .... dat vind ik wel heel opmerkelijk!!

(Heb je ook The Truth about This is It gekeken?)

Teddy Riley's en Akon's twitterberichten en interviews daarentegen zijn wel reuze interessant:

[ Bericht 8% gewijzigd door piepie op 30-07-2011 21:03:09 ]
  zondag 31 juli 2011 @ 19:16:27 #181
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_100165289
Hier een linkje met het verhaal over de Cardiff Hoax die daar echt heeft plaats gevonden en waar nu het concert zal plaats vinden. Vreemd vreemd vreemd. Piepie kan jij wat meer vertellen over MJ's interesse mbt de man die de Cardiff Hoax heeft gedaan?

tekst van het artikel zit onder de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  zondag 31 juli 2011 @ 19:31:07 #182
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_100165675
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 02:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Allemaal op zijn minst erg apart ja. Maar stel nou dat het weer uitdraait op niks... Dan is die hoax toch wel een beetje klaar, of niet? Dan sollen ze overduidelijk met de fans.

Eerst was het nog "see you in july" oid. Nu is het weer oktober. What's next?

Maar goed, ben het met je eens dat er vreemde dingen spelen rondom zijn dood.
Het is niet alleen maar hoax gerelateerd ( althans voor mij niet ), ik zelf vind dat er drie scenarios kunnen zijn.

1. hoax voor de "lol" ( maar daar neig ik niet zo heel erg sterk naar )
2. witnessprotection program ( dat bestaat gewoon in amerika, in die zin dus wel hoax )
3. moord ( illuminatie?)

Aan die drie scenarios kan je nog allemaal randscenarios plakken die bij het BNW denken passen.

"Zomaar" overleden geloof ik in ieder geval echt niet. Er zit iets heel groots achter en wat dat grote is dat is wat me zo boeit. Het is niet zoals Amy Winehouse, Liz Taylor, Heath Ledger enz enz ( R.I.P. ). Bij MJ klopt er vanaf dag 1 gewoon zoveel niet en het gaat maar door. Die ambulance foto werd overal voor officieel aangenomen en gepubliceerd. Na 100 jaar komt er naar buiten dat het nep is. Hoezo zei niemand daar wat over, er klopt niks van die hele dood van MJ.

Ik verwacht geen comeback van hem op 8 oktober, en op geen enkele andere dag, er is een verschil tussen doorgeslagen fans ( de soort die de grond likken waar hun idool heeft gelopen ), en tussen mensen die zn muziek en alles helemaal te gek vinden en het mysterieuze rond om zijn dood interessant vinden :) Dus na 8 oktober is het denk ik niet opeens stil
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_100171040
Moonwalk, alles wat met P.T. Barnum te maken had was Michael door geobsedeerd.

Hier kun je lezen over P.T. Barnum:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Phineas_Taylor_Barnum

Denk maar aan de albumcover van Dangerous, The Greatest Show on Earth, de olifanten (op de dag van Michael's memorial).

Slideshow olifanten op dag memorial Michael:
http://www.zimbio.com/pic(...)er+Hours/lrNekFroB6g

Albumcover Dangerous P.T. Barnum:

P.T. Barnum hield zijn publiek graag voor de gek met hoaxes.
Later vormde hij met Bailey het beroemde circus Barnum and Bailey, bekend van de Greatest Show on Earth.

In topic 2 heb ik er ook over geschreven met een duidelijk filmpje erbij.

Hier de link naar wat ik er in topic 2 over heb geschreven:

Michael Jackson #2 The plot still thickens...

En het filmpje uit topic 2:

De reden blijft gissen, maar ik denk een combinatie van meerdere redenen, zoals gevaar voor zijn leven, wraak op de media en bepaalde figuren om hem heen, geld wat weer binnenstroomt, maar ook gewoon omdat hij Michael Jackson is die niets onmogelijk vindt uit te voeren wat er in hem op komt (de grootste illusie ooit neerzetten nu).

Een van de grootste aanwijzingen vind ik zelf eigenlijk de doodsoorzaak zelf.
Michael zou bijna iedere nacht met propofol in slaap zijn gebracht. Ja, ja, ..... _O-
(weet je nog dat mensen ook dachten dat Michael echt in een zuurstoftank sliep, hihihi)

[ Bericht 3% gewijzigd door piepie op 01-08-2011 01:10:42 ]
pi_100494147
Mooi filmpje over LaToya die in haar boek de situatie rondom Michael's dood anders beschrijft dan ze in interviews deed. Tegenstrijdigheden alom weer (of als je liegt lieg dan goed en houd je aan 1 verhaal) ... :P

pi_100511936
Wat een tegenstrijdigheden idd! Erg interessant filmpje.
Ik vraag me trouwens wel af waarom ze dat boek geschreven heeft. Want het gaat vooral om haar relatie met Michael en hoe ze omging met zijn 'dood', als ik het goed begrijp, toch? Stel nou dat Michael na een tijdje toch weer terug komt om te zeggen dat het allemaal een hoax was. Dan zou ik het echt niet leuk vinden dat ik zo'n boek vol onzin heb gekocht en gelezen. Daar kan ze dan toch problemen mee krijgen, doordat mensen hun geld terug vragen enz.? Als ze het boek heeft geschreven om winst te maken denk ik dat Michael dan of écht overleden is, óf gewoon niet meer terug komt.
pi_100521107
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:39 schreef MultiMarrit het volgende:
Wat een tegenstrijdigheden idd! Erg interessant filmpje.
Ik vraag me trouwens wel af waarom ze dat boek geschreven heeft. Want het gaat vooral om haar relatie met Michael en hoe ze omging met zijn 'dood', als ik het goed begrijp, toch? Stel nou dat Michael na een tijdje toch weer terug komt om te zeggen dat het allemaal een hoax was. Dan zou ik het echt niet leuk vinden dat ik zo'n boek vol onzin heb gekocht en gelezen. Daar kan ze dan toch problemen mee krijgen, doordat mensen hun geld terug vragen enz.? Als ze het boek heeft geschreven om winst te maken denk ik dat Michael dan of écht overleden is, óf gewoon niet meer terug komt.
Ik heb zelf dat boek niet gelezen, dus zou niet weten hoe dat zit. Wat ik ervan heb begrepen gaat het niet alleen over haar relatie met Michael. Hoe het juridisch zit weet ik ook niet, maar ik denk dat iemand kan schrijven wat hij/zij wil (ook leugens) zonder in de problemen te komen ... ;)

Dit is ook een goed filmpje met veel slip ups van Jermaine ... :)

[ Bericht 21% gewijzigd door piepie op 09-08-2011 20:23:49 ]
pi_100585560
Het is super laat want ik heb met grote interesse het een en ander doorgelezen en gekeken. Mijn conclusie is.. ik weet niet meer wat ik kan, wil en moet geloven. ;(
pi_100585691
Als hij al nog in leven zou zijn, ik geloof hier niets van zou een comeback echt onmogelijk zijn.
Vergeet niet dat mensen miljoenen verdient hebben aan zijn dood, memorial cd's, het hele This is it spektakel enz.
Reken er op dat er tientallen zo niet honderden rechtzaken zullen volgen van mensen die vinden dat hij de boel misleidt heeft .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_100629129
Ik zou het hem direct vergeven. O+
pi_100630588
Ik ook, maar al de geldwolven en bloedhonden die hem gedurende zijn hele leven hebben gestalkt en aangeklaagd ongetwijfeld niet.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:19:00 #191
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_100638123
Humor: Mijn zusje Jenny (die hier ook meeschrijft op dit topic en fan is) ging naar schiphol en parkeerde haar auto toen haar dit bord opviel:

Vond het wel humor....
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_100880724
Hij is leuk Janena ... :)

Ik heb weinig tijd gehad afgelopen week, maar zag wel het logo van de promotor van het tribute concert en moest vreselijk lachen .... _O-

Oké het zal wel weer toeval zijn, maar ze weten ze wel uit te zoeken ... 8)7

[ Bericht 7% gewijzigd door piepie op 18-08-2011 01:33:15 ]
pi_100882487
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 02:33 schreef MetBas het volgende:
Ik zou het hem direct vergeven. O+
Ik ook ... ;)

Deze is speciaal voor jou MetBas:

pi_100883272
Jeej. O+ :D

Wat vind je precies zo apart aan dat logo? Het is al laat hoor, ik kan er helemaal overheen kijken. :P

Edit: net even dat greatest show on earth hoax filmpje gekeken, maar ben niet overtuigd. Het voelt als een presentatie van een hele hoop gekkigheid en toevalligheden, maar ze tellen niet echt op.

[ Bericht 20% gewijzigd door MetBas op 18-08-2011 03:50:05 ]
pi_100884454
quote:
99s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 01:01 schreef piepie het volgende:
Hij is leuk Janena ... :)

Ik heb weinig tijd gehad afgelopen week, maar zag wel het logo van de promotor van het tribute concert en moest vreselijk lachen .... _O-

Oké het zal wel weer toeval zijn, maar ze weten ze wel uit te zoeken ... 8)7

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hahaha! Wat mooi gekozen weer. :P
pi_100898474
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef MetBas het volgende:
Jeej. O+ :D

Wat vind je precies zo apart aan dat logo? Het is al laat hoor, ik kan er helemaal overheen kijken. :P

Edit: net even dat greatest show on earth hoax filmpje gekeken, maar ben niet overtuigd. Het voelt als een presentatie van een hele hoop gekkigheid en toevalligheden, maar ze tellen niet echt op.
Het logo van Global Live Events schrijft de letter l over elkaar heen zodat het net lijkt of het woord ALIVE er staat ... ;)

Wat het filmpje betreft denk ik dat jij te weinig hoax-kennis hebt om alles goed op een rijtje te kunnen zetten. De hoax wordt vergeleken met de Greatest Show on Earth (P.T. Barnum).
Misschien heb jij nog heel veel leeswerk te doen voordat ook bij jou het kwartje gaat vallen.
Je engels moet ook echt goed zijn om alles te kunnen begrijpen ... ;)
pi_100898588
Ah zo.

Engels is het probleem niet hoor, had een negen en een half op mijn examen. :P Maar ik zal als ik tijd heb wel eens verder inlezen inderdaad.
pi_100899753
quote:
99s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef piepie het volgende:

[..]

Het logo van Global Live Events schrijft de letter l over elkaar heen zodat het net lijkt of het woord ALIVE er staat ... ;)

En er staat een lege "troon" (misschien wel voor The King of Pop) ;)
pi_100915123
Wat ik mij trouwens afvroeg.. als er straks bij de trial autopsiefotos uitlekken, wat dan?
pi_100922291
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef MetBas het volgende:
Wat ik mij trouwens afvroeg.. als er straks bij de trial autopsiefotos uitlekken, wat dan?
Laten we eerst maar eens afwachten of die trial niet voor de zoveelste keer wordt opgeschoven.
Ik moet het nog zien dat het nu echt gaat beginnen op 20 september.
Als de trial doorgaat dan wordt het nog spannender allemaal. Verder is daar voor mij ook nog geen echt goed antwoord op te bedenken. Fake-trial misschien?? (een zwarte man die wordt beschuldigd van een ernstige misdaad en al door de publieke opinie is veroordeeld. Dit doet sterk denken aan wat Michael in 2005 moest doorstaan ... ;) ).

De vorige 2 hoorzittingen waren toch ook niet normaal te noemen met al dat speelgoed in de rechtbank! Echt niet een normale gang van zaken hoor ... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')