Allemaal op zijn minst erg apart ja. Maar stel nou dat het weer uitdraait op niks... Dan is die hoax toch wel een beetje klaar, of niet? Dan sollen ze overduidelijk met de fans.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:32 schreef piepie het volgende:
Grappig wat ik zo net las over het tribute concert op 8 oktober in Cardiff:
“The concert takes place in Cardiff, Wales but the greatest hoax of all time took place in Cardiff, New York in 1869. So MJ was sending a message with the city name, but even more interesting is the date. Elvis Presley's 40th anniversary tribute that MJ attended was on Oct 8, 1994. This is NO COINCIDENCE, he is sending a GIANT mesage. More info at TWITTER / STEAMYHOTLATIN BeLIEve...”
Is dit ook weer gewoon toeval??? ...
Hier een link over de Gardiff Giant hoax (en natuurlijk is ook P.T. Barnum weer van de partij in dit artikel. Michael's fascinatie voor P.T. Barnum is bij de MJ-fans wel duidelijk).
http://www.museumofhoaxes(...)k/the_cardiff_giant/
Even voor de goede orde, ik heb niet naar die twitterberichten gekeken en ga er ook niet van uit dat hij 8 oktober op dat podium zal staan. Als en wanneer hij terug komt is helemaal aan hem.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:33 schreef MJ44ever het volgende:
Ik heb die Twitter van steamyhotlatin eens even zitten te bekijken en omg. Zij gelooft echt letterlijk, 100%, dat Michael op 8 oktober op dat podium staat...
Áls het waar zou zijn dat hij zijn dood heeft gefaked, dan zou hij wegblijven. Why bother to come back? Ik denk dat alle respect voor Michael weg is en hij heeft nu net weer zo een goede naam![]()
Gisteren weer eens This Is It gekeken, geweldig!!! Eeuwig zonde, why, why, why???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Het is niet alleen maar hoax gerelateerd ( althans voor mij niet ), ik zelf vind dat er drie scenarios kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Allemaal op zijn minst erg apart ja. Maar stel nou dat het weer uitdraait op niks... Dan is die hoax toch wel een beetje klaar, of niet? Dan sollen ze overduidelijk met de fans.
Eerst was het nog "see you in july" oid. Nu is het weer oktober. What's next?
Maar goed, ben het met je eens dat er vreemde dingen spelen rondom zijn dood.
Ik heb zelf dat boek niet gelezen, dus zou niet weten hoe dat zit. Wat ik ervan heb begrepen gaat het niet alleen over haar relatie met Michael. Hoe het juridisch zit weet ik ook niet, maar ik denk dat iemand kan schrijven wat hij/zij wil (ook leugens) zonder in de problemen te komen ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:39 schreef MultiMarrit het volgende:
Wat een tegenstrijdigheden idd! Erg interessant filmpje.
Ik vraag me trouwens wel af waarom ze dat boek geschreven heeft. Want het gaat vooral om haar relatie met Michael en hoe ze omging met zijn 'dood', als ik het goed begrijp, toch? Stel nou dat Michael na een tijdje toch weer terug komt om te zeggen dat het allemaal een hoax was. Dan zou ik het echt niet leuk vinden dat ik zo'n boek vol onzin heb gekocht en gelezen. Daar kan ze dan toch problemen mee krijgen, doordat mensen hun geld terug vragen enz.? Als ze het boek heeft geschreven om winst te maken denk ik dat Michael dan of écht overleden is, óf gewoon niet meer terug komt.
Hahaha! Wat mooi gekozen weer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:01 schreef piepie het volgende:
Hij is leuk Janena ...![]()
Ik heb weinig tijd gehad afgelopen week, maar zag wel het logo van de promotor van het tribute concert en moest vreselijk lachen ....![]()
Oké het zal wel weer toeval zijn, maar ze weten ze wel uit te zoeken ...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het logo van Global Live Events schrijft de letter l over elkaar heen zodat het net lijkt of het woord ALIVE er staat ...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef MetBas het volgende:
Jeej.![]()
![]()
Wat vind je precies zo apart aan dat logo? Het is al laat hoor, ik kan er helemaal overheen kijken.
Edit: net even dat greatest show on earth hoax filmpje gekeken, maar ben niet overtuigd. Het voelt als een presentatie van een hele hoop gekkigheid en toevalligheden, maar ze tellen niet echt op.
En er staat een lege "troon" (misschien wel voor The King of Pop)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef piepie het volgende:
[..]
Het logo van Global Live Events schrijft de letter l over elkaar heen zodat het net lijkt of het woord ALIVE er staat ...![]()
Laten we eerst maar eens afwachten of die trial niet voor de zoveelste keer wordt opgeschoven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef MetBas het volgende:
Wat ik mij trouwens afvroeg.. als er straks bij de trial autopsiefotos uitlekken, wat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |