abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99877468
Het is ook moeilijk te bevatten allemaal, dat snap ik ook wel. Maar onderschat de macht van Michael niet. De paar hoorzittingen die er nu pas zijn geweest waren toch een echte poppenkast met pluche beestjes en al, haha. De echte rechtszaak wordt maar opgeschoven, nu weer naar 20 september. Tegen die tijd zal het wel weer opschuiven denk ik.
Wat de kinderen betreft die nu iedereen kent. Dat zou ook gebeurd zijn als Michael bij ze was. Aan de papparazzi kunnen ze echt niet ontkomen, dan zouden ze de deur nooit uit kunnen.
Maar blijf lekker lezen hier als jullie het leuk vinden, maakt mij niet uit hoe iemand erover denkt hoor. Ik vind het toch wel leuk om hier van alles neer te zetten.

[ Bericht 6% gewijzigd door piepie op 24-07-2011 15:05:15 ]
pi_99882348
Toen Michael nog leefde konden zijn kinderen prima aan de paparazzi ontkomen, juist omdat hij ze niet met hun gezichten in de Oprah Winfrey show liet opdraven.

En de macht van Michael? Had hij maar wat meer macht gehad, dan was al die shit in zijn leven misschien aan hem voorbij gegaan.

Maar blijf zeker posten, het is sowieso een interessant onderwerp. Of je er nou in gelooft of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door gifkwal op 24-07-2011 18:11:56 ]
pi_99885124
Ik zit net naar de tour te kijken en kom tot de conclusie dat Cadel Evans dezelfde irritante stem heeft als MJ..... Dat kan geen toeval zijn.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_99885278
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik zit net naar de tour te kijken en kom tot de conclusie dat Cadel Evans dezelfde irritante stem heeft als MJ..... Dat kan geen toeval zijn.
:').
pi_99927744
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dat mocht hij willen.. :D
pi_99928709
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:54 schreef piepie het volgende:

Het volgende verhaal valt in dezelfde categorie als Dave Dave en het groene mannetje, wat we hiervoor hebben besproken.
Was Michael echt Dave Dave bij Larry King en was het groene mannetje misschien toch ook Michael???
Als dat zo is, dan zou het mij niet verbazen als Michael ook in het volgende verhaal aanwezig was. Dit keer op Horror Night met Halloween 2009 in de Universal studio’s. Zijn kinderen waren daar toen met Liz Talor die in een rolstoel zat (RIP Liz). Michael zou daar de man met het varkenskop-masker zijn. Halloween is natuurlijk een grote verkleedpartij, dus achter een masker kruipen was niet moeilijk.

Het verhaal begon met een vette hint van TMZ :
TMZ Live: MJ, Anna & Balloon Boy Bonanza
Posted Oct 19th 2009 4:30PM by TMZ Staff
It was a jam packed day on TMZ Live, where Harvey and Mike fielded questions on the Heene family, Hoff's new reality show, MJ and his kids' trip to Horror Night with Liz Taylor.

Zie: http://www.tmz.com/2009/1(...)nanza/#ixzz0UVT3og1z

MJ and his kids ??????????????????

Naar mijn mening is hier toch echt geen sprake van een typefout, …. dus weer een hint van TMZ?

Ben benieuwd naar jullie mening over dit verhaal.
Je moet je wel bedenken dat de hoax twee kanten op kan werken.

Ja, Michael zou mogelijk nog kunnen leven en steeds terugkomen.

Maar het kan ook andersom zijn. Michael dood, maar TMZ en wat acteurs die hem zogenaamd levend houden. Tot nu toe zie je alleen maar geschminkte of groene mannetjes en varkens.

Daaruit kan niet zonder meer geconcludeerd worden wie eronder zit.
pi_99932472
quote:
Je moet je wel bedenken dat de hoax twee kanten op kan werken.

Ja, Michael zou mogelijk nog kunnen leven en steeds terugkomen.

Maar het kan ook andersom zijn. Michael dood, maar TMZ en wat acteurs die hem zogenaamd levend houden. Tot nu toe zie je alleen maar geschminkte of groene mannetjes en varkens.

Daaruit kan niet zonder meer geconcludeerd worden wie eronder zit.
Nee dat klopt, maar er is ook zoveel meer dan dit alleen.
Als hij echt dood is dan wordt er een heel raar spelletje gespeeld achter de schermen.
pi_99933812
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:55 schreef piepie het volgende:

[..]

Nee dat klopt, maar er is ook zoveel meer dan dit alleen.
Als hij echt dood is dan wordt er een heel raar spelletje gespeeld achter de schermen.
OOK Als hij echt dood is, dan wordt er een heel raar spelletje gespeeld achter de schermen...
  maandag 25 juli 2011 @ 20:42:42 #159
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_99934482
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:26 schreef Maron het volgende:

[..]

OOK Als hij echt dood is, dan wordt er een heel raar spelletje gespeeld achter de schermen...
Nou ja, dat is wat ik eigenlijk denk....Dat ze om een ons onbekende reden een raar spelletje spelen terwijl MJ zelf is overleden (wat 'hen' goed uitkomt).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_99939386
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:26 schreef Maron het volgende:

[..]

Het maakt het niet minder raar, maar zolang we enkel kunnen concluderen dat het 'raar' is kunnen we dus niet zeggen of Michael nog leeft.

Er zijn mensen die stellen dat the Wizard of Oz. een verkapt pamflet over bankieren was. Een oz. (ounce) is de maat waarin het gewicht van goud en zilver gemeten wordt in de VS. De schrijver zou het niets eens zijn geweest met de eenzijdige focus op goud (yellow brick road) en wilde zilver terug in het spel (de zilveren slippers van Dorothy waarmee ze vanalles kon). Wie weet gaat het ze wel gewoon plat om de centen...

Er zijn natuurlijk ook andere mogelijkheden, en ook het genoemde boek kent meerdere interpretaties.
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:20:17 #161
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_99986819
Voor de mensen die wakker zijn, tijdens het zappen hoor ik toevallig dat er zometeen iets over MJ en zn familie bij RTL Boulevard komt. Iets met een optreden oid maar heb het niet goed gehoord
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:32:16 #162
262978 Moonwalk
pi_99987411
Ik schrijf even met de tv mee, dus sorry als er SHO/MUZ achtige dingen tussen zitten maar ik kijk dit alleen maar omdat ik actief ben in dit BNW topic en niet in de het andere MJtopic in MUZ.
quote:
Zn moeder wil een concert op 8 oktober geven, een eerbetoon met medewerking van de Jackson familie. Katherine is er zelf erg bij betrokken, ze sprak zelf op de beelden. De show zou op 8 oktober moeten zijn maar Jermain en Randy vinden dat geen goeie datum dus er schijnt wat onenigheid te zijn. Katherine en Jermain en Janet vertellen ook over dat Michael zoveel geld aan goede doelen gaf en ze zijn van plan om dat nu ook te doen met dit geld. Tito komt ook nog in beeld en geeft zijn kijk er op, niks bijzonders uit Tito zijn mond.

8 oktober zou ongelukkig zijn omdat dan misschien de rechtzaak van Murray nog bezig is. Katherine en de rest vinden dat het al zo lang heeft geduurd allemaal en het er nu van moet komen.
Volgens TMZ kan je vanaf 4 augustus kaarten kopen.
(winston gerstanowitch is van plan om er heen te gaan)

Aldus RTL boulevard
Waarom doen ze dit nu pas? Door dit soort dingen ga ik denken dat hij gewoon dood is ( niet dat ik een echte believer ben ik vind gewoon veel theorien mogelijk en interessant ) en dat het geld voor de poppekast ook op is. Dat er schuldeisers oid van MJ achter de familie aanzitten en zij nu ipv Michael met de zweep erover krijgen. Ik ga eens even kijken of er wat op TMZ staat aangezien boulevard daar naar verwees.

edit:

bericht van tmz in de spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 30% gewijzigd door Moonwalk op 27-07-2011 01:04:45 ]
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_99990420
Ja waarom nu pas?

Ach het wordt in ieder geval wereldwijd uitgezonden en het wordt een "thriller of an event" ... :) (als het al doorgaat)

http://latimesblogs.latim(...)benefit-concert.html
pi_99990490
De versprekingen (the slip ups)!

In het volgende filmpje op 3.53 uur zit Larry King met zijn “He's still dead by the way”.
Hele filmpje is interessant met nog meer slip ups.

pi_99992674
Maar eerst zeg je nog dat slecht een aantal sleutelfiguren hier iets vanaf weten. En nu weten ineens Larry King, Joe's publicist, paparazzi, Kenny Ortega, etc etc het ook? Dit bedoel ik dus met dat je zo'n hoax onmogelijk kan uitvoeren zonder er ontzettend veel mensen bij te betrekken, en dat van al die mensen nooit 100% zijn mond zou houden hierover.
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:33:56 #166
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_99999421
Gifkwal, my thoughts too :-)
You will allways be my hero...
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2011 @ 15:55:32 #167
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_100008124
[edit]

[ Bericht 99% gewijzigd door Ratelslangetje op 27-07-2011 19:28:57 (foutje) ]
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_100020963
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:48 schreef gifkwal het volgende:
Maar eerst zeg je nog dat slecht een aantal sleutelfiguren hier iets vanaf weten. En nu weten ineens Larry King, Joe's publicist, paparazzi, Kenny Ortega, etc etc het ook? Dit bedoel ik dus met dat je zo'n hoax onmogelijk kan uitvoeren zonder er ontzettend veel mensen bij te betrekken, en dat van al die mensen nooit 100% zijn mond zou houden hierover.
Ik zie dat anders. Deze mensen stonden heel dicht bij Michael en er zijn echt wel mensen die hun mond kunnen houden hoor. Zelf zou ik daar ook geen enkele moeite mee hebben. Een geheim is bij mij ook veilig.
Larry King's opmerking is echt heel vreemd en als ik dan denk aan Dave Dave ... ;)

Ik vind het zelf veel vreemder dat niemand vanuit het ziekenhuis iets aan de pers te melden had. Mensen die daar werken of bezoekers zouden met een ooggetuigeverslag een aardig centje kunnen verdienen als ze hun verhaal zouden verkopen. Zeker dit soort mensen kan een extraatje goed gebruiken.

[ Bericht 6% gewijzigd door piepie op 27-07-2011 22:15:29 ]
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:25:40 #169
33350 Janena
pi_100026918
da's inderdaad vreemd.normaal staan ze in rijen van 3 opgesteld om hun verhaal te doen.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  donderdag 28 juli 2011 @ 01:58:02 #170
262978 Moonwalk
pi_100032437
Dat is dus het hele gedoe met dit, als je denkt dat iets niet kan omdat het raar is, staat er nog iets veel gekkers tegenover. Natuurlijk is het "gek" dat niemand van die mensen iets gezegd zou hebben maar wie weet wat voor geldbedrag er tegenover staat ofzo? zo van hou je mond 5 jaar lang en er komt een rekening op jouw naam vrij met dit en dat bedrag, ik noem maar wat. Er zijn zat manieren om mensen voor geld hun mond te laten houden zodat ze er minder baat bij hebben als ze het wel zouden vertellen. Zoals Piepie al zegt staat er dus tegenover dat niemand van in en om het ziekenhuis ( personeel, bezoekers, dokters, schoonmakers, concierges, voorbijgangers, kennissen van mensen die er lagen, patienten, de postbode enz enz ) allemaal stil zijn. Vind ik echt veel en veel gekker !
  donderdag 28 juli 2011 @ 06:58:02 #171
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_100034884
Als bv een dokter een verhaal vertelt zonder bronvermelding gelooft niemand het. Als de dokter wel zijn naam geeft, krijgt hij misschien een ton maar is hij wel zn baan en goede reputatie kwijt omdat hij vast iets heeft getekend. Dan wordt hij nergens meer aangenomen en dan is een ton niks.
Michael lag na de uitspraak in 2005 ook in het ziekenhuis en dat is nooit naar buiten gekomen maar wel gebeurd. Artsen nemen hun eed misschien wel heel serieus. Gelukkit maar :-)
pi_100059767
Er heeft geen arts een doodsverklaring getekend en er heeft geen arts de pers te woord gestaan ... ;)
Murray wilde ook niet tekenen en toen heeft LaToya het gedaan ... :D
Later heeft de lijkschouwer ook getekend.

Is het niet vreemd dat een arts niet wilde tekenen???

Wat ook zo vreemd is, is dat op officiële stukken voor Michael's dood altijd Michael Joe Jackson stond (paspoort, rijbewijs, rechtszaken), na zijn dood is het ineens Michael Joseph Jackson!

[ Bericht 22% gewijzigd door piepie op 28-07-2011 20:16:43 ]
pi_100073919
Joe is toch ook gewoon een afkorting van Joseph? Het is wel opvallend inderdaad, maar op dat zogenaamde testament uit 2002 of 2003 ofzo stond ook Joseph.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 07:54:31 #174
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_100077008
Ik vind het wel slecht dat er zo met die naam gerommeld wordt. Dat zou echt niet mogen. Ze doen al moeilijk als je naam op je vliegticket niet overeen komt met je paspoort.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 09:48:00 #175
33350 Janena
pi_100078628
Dat is inderdaad vreemd...

Ik kan me ook nog iets herinneren over een niet kloppend gewicht.

Tijdens de arrestatie in 2003 is hij gewogen en woog hij beduidend minder dan tijdens de autopsie.
Dat terwijl hij naar mijn inzien magerder was tijdens This is it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')