quote:Op zondag 24 juli 2011 17:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik zit net naar de tour te kijken en kom tot de conclusie dat Cadel Evans dezelfde irritante stem heeft als MJ..... Dat kan geen toeval zijn.
Dat mocht hij willen..quote:Op zondag 24 juli 2011 17:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik zit net naar de tour te kijken en kom tot de conclusie dat Cadel Evans dezelfde irritante stem heeft als MJ..... Dat kan geen toeval zijn.
Je moet je wel bedenken dat de hoax twee kanten op kan werken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:54 schreef piepie het volgende:
Het volgende verhaal valt in dezelfde categorie als Dave Dave en het groene mannetje, wat we hiervoor hebben besproken.
Was Michael echt Dave Dave bij Larry King en was het groene mannetje misschien toch ook Michael???
Als dat zo is, dan zou het mij niet verbazen als Michael ook in het volgende verhaal aanwezig was. Dit keer op Horror Night met Halloween 2009 in de Universal studio’s. Zijn kinderen waren daar toen met Liz Talor die in een rolstoel zat (RIP Liz). Michael zou daar de man met het varkenskop-masker zijn. Halloween is natuurlijk een grote verkleedpartij, dus achter een masker kruipen was niet moeilijk.
Het verhaal begon met een vette hint van TMZ :
TMZ Live: MJ, Anna & Balloon Boy Bonanza
Posted Oct 19th 2009 4:30PM by TMZ Staff
It was a jam packed day on TMZ Live, where Harvey and Mike fielded questions on the Heene family, Hoff's new reality show, MJ and his kids' trip to Horror Night with Liz Taylor.
Zie: http://www.tmz.com/2009/1(...)nanza/#ixzz0UVT3og1z
MJ and his kids ??????????????????
Naar mijn mening is hier toch echt geen sprake van een typefout, …. dus weer een hint van TMZ?
Ben benieuwd naar jullie mening over dit verhaal.
Nee dat klopt, maar er is ook zoveel meer dan dit alleen.quote:Je moet je wel bedenken dat de hoax twee kanten op kan werken.
Ja, Michael zou mogelijk nog kunnen leven en steeds terugkomen.
Maar het kan ook andersom zijn. Michael dood, maar TMZ en wat acteurs die hem zogenaamd levend houden. Tot nu toe zie je alleen maar geschminkte of groene mannetjes en varkens.
Daaruit kan niet zonder meer geconcludeerd worden wie eronder zit.
OOK Als hij echt dood is, dan wordt er een heel raar spelletje gespeeld achter de schermen...quote:Op maandag 25 juli 2011 19:55 schreef piepie het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar er is ook zoveel meer dan dit alleen.
Als hij echt dood is dan wordt er een heel raar spelletje gespeeld achter de schermen.
Nou ja, dat is wat ik eigenlijk denk....Dat ze om een ons onbekende reden een raar spelletje spelen terwijl MJ zelf is overleden (wat 'hen' goed uitkomt).quote:Op maandag 25 juli 2011 20:26 schreef Maron het volgende:
[..]
OOK Als hij echt dood is, dan wordt er een heel raar spelletje gespeeld achter de schermen...
Het maakt het niet minder raar, maar zolang we enkel kunnen concluderen dat het 'raar' is kunnen we dus niet zeggen of Michael nog leeft.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:26 schreef Maron het volgende:
[..]
OOK Als hij echt dood is, dan wordt er een heel raar spelletje gespeeld achter de schermen...
Waarom doen ze dit nu pas? Door dit soort dingen ga ik denken dat hij gewoon dood is ( niet dat ik een echte believer ben ik vind gewoon veel theorien mogelijk en interessant ) en dat het geld voor de poppekast ook op is. Dat er schuldeisers oid van MJ achter de familie aanzitten en zij nu ipv Michael met de zweep erover krijgen. Ik ga eens even kijken of er wat op TMZ staat aangezien boulevard daar naar verwees.quote:Zn moeder wil een concert op 8 oktober geven, een eerbetoon met medewerking van de Jackson familie. Katherine is er zelf erg bij betrokken, ze sprak zelf op de beelden. De show zou op 8 oktober moeten zijn maar Jermain en Randy vinden dat geen goeie datum dus er schijnt wat onenigheid te zijn. Katherine en Jermain en Janet vertellen ook over dat Michael zoveel geld aan goede doelen gaf en ze zijn van plan om dat nu ook te doen met dit geld. Tito komt ook nog in beeld en geeft zijn kijk er op, niks bijzonders uit Tito zijn mond.
8 oktober zou ongelukkig zijn omdat dan misschien de rechtzaak van Murray nog bezig is. Katherine en de rest vinden dat het al zo lang heeft geduurd allemaal en het er nu van moet komen.
Volgens TMZ kan je vanaf 4 augustus kaarten kopen.
(winston gerstanowitch is van plan om er heen te gaan)
Aldus RTL boulevard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Moonwalk op 27-07-2011 01:04:45 ]Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ik zie dat anders. Deze mensen stonden heel dicht bij Michael en er zijn echt wel mensen die hun mond kunnen houden hoor. Zelf zou ik daar ook geen enkele moeite mee hebben. Een geheim is bij mij ook veilig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:48 schreef gifkwal het volgende:
Maar eerst zeg je nog dat slecht een aantal sleutelfiguren hier iets vanaf weten. En nu weten ineens Larry King, Joe's publicist, paparazzi, Kenny Ortega, etc etc het ook? Dit bedoel ik dus met dat je zo'n hoax onmogelijk kan uitvoeren zonder er ontzettend veel mensen bij te betrekken, en dat van al die mensen nooit 100% zijn mond zou houden hierover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |