Dit filmpje komt bij mij heel huis tuin en keuken over, ik geloof dat er ook bij staat dat de beelden niet van de echte trial zijn maar van een tvserie erover, wat dus logisch maakt dat die mensen acteurs zijn. Mis ik iets? Enlighten me, van deze zie ik namelijk echt niet wat er in te zien inquote:
Haha, dit filmpje is toch wel pittig hoor! Al die mensen die voorbijkomen zijn ook (naast hun evt. gewone banen) acteurs. Zelfs de lijkschouwer acteert er ook bij en de advocaat van Michael's nalatenschap. Alle TII-dansers zijn tevens acteurs en mensen die in de film over zijn rechtszaak hebben gespeeld zie je ook terug in b.v. TII. Die man met die snor die ook acteerde in die film over zijn rechtszaak zie je ook terug naast Conrad Murray (dat vond ik helemaal opvallend, rond 3 min. in het filmpje). Acteurs kunnen iets wat niet echt is wel echt laten overkomen door goed hun rol te spelen ...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dit filmpje komt bij mij heel huis tuin en keuken over, ik geloof dat er ook bij staat dat de beelden niet van de echte trial zijn maar van een tvserie erover, wat dus logisch maakt dat die mensen acteurs zijn. Mis ik iets? Enlighten me, van deze zie ik namelijk echt niet wat er in te zien in
Hehe... dat gifje van jou!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:20 schreef MissVanity het volgende:
tvp'tje! Ik lees nog steeds mee.
Het is juli! Hij zou toch in juli van 2011 terugkomen?
Heeft hij nog een aantal daagjes de tijd
Om te zeggen hoe 'Bad' hij wel niet is, misschien?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zie de reden niet waarom hij zou moeten terugkeren.... als hij überhaupt nog leeft, that is.
Dat programma wordt ook gebruikt om de grootste vuile criminelen die tegen nog grotere vuilere criminelen een verklaring af leggen, te beschermen. Dat zijn dus ook mensen waar de overheid eigenlijk niks van wil wetenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:34 schreef Janena het volgende:
Dat van die dokters weet ik zo niet...
Ik geloof niet dat Michael de regering aan zijn kant heeft dus zo'n beschermingsprogamma....ik weet het niet, denk niet dat 'het systeem' hem zou willen beschermen.
Hij is de laatste jaren alleen maar genaaid door de autoriteiten en de media (rechtzaak 2003-2005, beschuldigingen 1993, DA Santa Maria, Tom Sneddon, etc. etc).
Ik heb geen idee wie/wat de green man is, heb je daar wat info over?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:00 schreef piepie het volgende:
De FBI heeft wel na zijn dood zijn hele dossier openbaar gemaakt, waaruit duidelijk bleek dat hij niets op zijn kerfstok had. Dat kunnen ze ook met een reden gedaan hebben.
Als ik me goed herinner stond er ook in dat hij met de dood werd bedreigd.
Wat het ziekenhuis betreft vind ik een van de sterkste aanwijzingen. Tot op de dag van vandaag is er niemand die daar die dag werkte of aanwezig was naar buiten gekomen met wat voor nieuws dan ook en niet iedereen heeft een geheimhoudingsplicht.
Zijn jullie al op de hoogte van de "green man"? Dat is ook uitgebreid besproken op de hoax-forums.
Precies, het is gewoon heel erg raar allemaal zoals het gegaan is.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie/wat de green man is, heb je daar wat info over?
Ik vind dat van dat ziekenhuis ook echt heel apart, ik bedoel toen hij dood ging riep de hele wereld dat ze een kind van hem hadden en in dat hele ziekenhuis is iedereen stil. Er zijn toch ook "gewone" mensen die een patient bezoeken, patienten die toen in het ziekenhuis lagen, zusters, schoonmakers noem het maar op. Maar "niemand" die een slaatje eruit wil slaan of een interviewtje bij Oprah, Larry of wie dan ook gaat doen? Dat vind ik dus echt heel erg raar en on-amerikaans, ik geloof daar dus niet veel van daar klopt niks van.
Ja ben wel heel benieuwd naar dat greenman gebeurenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:53 schreef piepie het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon heel erg raar allemaal zoals het gegaan is.
Het is bovendien heel gebruikelijk dat een arts naar buiten treedt met een verklaring dat iemand is overleden. Dat is bij andere bekende mensen ook altijd zo gegaan ...![]()
In dit geval deed Jermaine de persconferentie. Hij was zogezegd met bloedspoed naar het ziekenhuis gekomen, maar opvallend genoeg wel gekleed voor de gelegenheid (een wit overhemd met een afbeelding van een kroon, king dus ..).
Dat van de "green man" is een bizar verhaal, ik weet zelf niet 100% wat ik ervan moet denken, maar dat het weer vol met toevalligheden zit is zeker wel een feit. Ik zal het zo even op een rijtje zetten met foto's erbij ..
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja ben wel heel benieuwd naar dat greenman gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2011 21:05:09 ]
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]The MaskSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
mee eens hoor ...quote:Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef Moonwalk het volgende:
Ff heel offtopic, ik blijf dat stijle haar enzo echt helemaal niks vinden, heel oppervlakkig van mij i know
edit: eerbetoon aan james brown i know maar t stond mj gewoon echt niet
quote:Wel vaag ja. Ze zijn de fans flink aan het fucken iig. Dat is me wel duidelijk inmiddels.
Lief he!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |