abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 juli 2011 @ 21:01:50 #77
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_99254632
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 03:43 schreef piepie het volgende:
Allemaal acteurs?

Dit filmpje komt bij mij heel huis tuin en keuken over, ik geloof dat er ook bij staat dat de beelden niet van de echte trial zijn maar van een tvserie erover, wat dus logisch maakt dat die mensen acteurs zijn. Mis ik iets? Enlighten me, van deze zie ik namelijk echt niet wat er in te zien in
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_99261706
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Dit filmpje komt bij mij heel huis tuin en keuken over, ik geloof dat er ook bij staat dat de beelden niet van de echte trial zijn maar van een tvserie erover, wat dus logisch maakt dat die mensen acteurs zijn. Mis ik iets? Enlighten me, van deze zie ik namelijk echt niet wat er in te zien in
Haha, dit filmpje is toch wel pittig hoor! Al die mensen die voorbijkomen zijn ook (naast hun evt. gewone banen) acteurs. Zelfs de lijkschouwer acteert er ook bij en de advocaat van Michael's nalatenschap. Alle TII-dansers zijn tevens acteurs en mensen die in de film over zijn rechtszaak hebben gespeeld zie je ook terug in b.v. TII. Die man met die snor die ook acteerde in die film over zijn rechtszaak zie je ook terug naast Conrad Murray (dat vond ik helemaal opvallend, rond 3 min. in het filmpje). Acteurs kunnen iets wat niet echt is wel echt laten overkomen door goed hun rol te spelen ... ;)
  maandag 11 juli 2011 @ 17:20:01 #79
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_99326203
tvp'tje! Ik lees nog steeds mee.
Het is juli! Hij zou toch in juli van 2011 terugkomen?
Heeft hij nog een aantal daagjes de tijd :D
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_99326244
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:20 schreef MissVanity het volgende:
tvp'tje! Ik lees nog steeds mee.
Het is juli! Hij zou toch in juli van 2011 terugkomen?
Heeft hij nog een aantal daagjes de tijd :D
Hehe... dat gifje van jou! O+
  maandag 11 juli 2011 @ 17:24:37 #81
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_99326382
Ik geef hem nog een kleine 3 weken....
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_99326524
Ik zie de reden niet waarom hij zou moeten terugkeren.... als hij überhaupt nog leeft, that is. ;)
  maandag 11 juli 2011 @ 17:40:54 #83
33350 Janena
pi_99326986
Als hij terugkomt krijgt hij me toch een paar rechtzaken aan zijn kont! :o :o :o ....

Nee, ik bleef nu wel weg als ik hem was ;).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_99327752
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zie de reden niet waarom hij zou moeten terugkeren.... als hij überhaupt nog leeft, that is. ;)
Om te zeggen hoe 'Bad' hij wel niet is, misschien?

Of om the world the healen. Je weet het niet, de man heeft een onwaarschijnlijke potentie.

Stel dat hij nog leeft, dan verwijt ik hem niet dat hij zijn eigen dood heeft gestaged. Als ik zo geleefd werd zou ik er ook uitstappen. Los daarvan denk ik dat hij gewoon hartstikke dood is.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:50:12 #85
262978 Moonwalk
pi_99329824
Er worden in Amerika toch wel vaker dingen in scene gezet, waarbij bijvoorbeeld een getuige in een beschermingsprogramma gaat en een nieuwe naam en identiteit krijgt.

Dat is eigenijk de enige reden dat ik het mogelijk hou dat Michael dat ook zou kunnen. Als "iedereen" het kan, waarom hij dan niet. Er waren zoveel dingen aan de hand dat het best kan zijn dat hij het of gestaged heeft om rustig te kunnen leven, of wat ik aannemelijker vind, dat er echt een heel vuil duister zaakje was en hij in zo een beschermingsprog. is gegaan.

Alleen als je Michael Jackson heet kan dat niet "zomaar" en moet er wel voor de media etc. een hele show omheen.
Nog steeds zeg ik niet dat hij perse niet dood is, alleen met al die rare dingen eromheen is het in ieder geval op zn zachtst gezegd hier en daar merkwaardig en zou het best kunnen dat het gestaged is. Het blijft echt super raar dat er geen 1 dokter een officiele verklaring af legt.
Weten jullie misschien van andere bekende personen of er na overlijden verklaringen van officiele personen uit het ziekenhuis zijn gekomen?
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  maandag 11 juli 2011 @ 19:34:30 #86
33350 Janena
pi_99332147
Dat van die dokters weet ik zo niet...

Ik geloof niet dat Michael de regering aan zijn kant heeft dus zo'n beschermingsprogamma....ik weet het niet, denk niet dat 'het systeem' hem zou willen beschermen.

Hij is de laatste jaren alleen maar genaaid door de autoriteiten en de media (rechtzaak 2003-2005, beschuldigingen 1993, DA Santa Maria, Tom Sneddon, etc. etc).
pi_99333544
De FBI heeft wel na zijn dood zijn hele dossier openbaar gemaakt, waaruit duidelijk bleek dat hij niets op zijn kerfstok had. Dat kunnen ze ook met een reden gedaan hebben.
Als ik me goed herinner stond er ook in dat hij met de dood werd bedreigd.

Wat het ziekenhuis betreft vind ik een van de sterkste aanwijzingen. Tot op de dag van vandaag is er niemand die daar die dag werkte of aanwezig was naar buiten gekomen met wat voor nieuws dan ook en niet iedereen heeft een geheimhoudingsplicht.

Zijn jullie al op de hoogte van de "green man"? Dat is ook uitgebreid besproken op de hoax-forums.

[ Bericht 15% gewijzigd door piepie op 11-07-2011 20:19:47 ]
  maandag 11 juli 2011 @ 20:25:18 #88
262978 Moonwalk
pi_99334990
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:34 schreef Janena het volgende:
Dat van die dokters weet ik zo niet...

Ik geloof niet dat Michael de regering aan zijn kant heeft dus zo'n beschermingsprogamma....ik weet het niet, denk niet dat 'het systeem' hem zou willen beschermen.

Hij is de laatste jaren alleen maar genaaid door de autoriteiten en de media (rechtzaak 2003-2005, beschuldigingen 1993, DA Santa Maria, Tom Sneddon, etc. etc).
Dat programma wordt ook gebruikt om de grootste vuile criminelen die tegen nog grotere vuilere criminelen een verklaring af leggen, te beschermen. Dat zijn dus ook mensen waar de overheid eigenlijk niks van wil weten :) Dat witnessprotectionplan is er voor iedereen die 1 of andere deal maakt om iets of iemand waar de amerikaanse overheid meer waarde aan hecht, erbij te lappen. In dat opzicht zou Michael juist een hele goeie kandidaat kunnen zijn. Juist omdat hij veel genaaid is was hij een "makkelijk" slachtoffer voor de overheid om te kneden en te pushen om zoiets te doen. ;)
  maandag 11 juli 2011 @ 20:30:49 #89
262978 Moonwalk
pi_99335308
quote:
99s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:00 schreef piepie het volgende:
De FBI heeft wel na zijn dood zijn hele dossier openbaar gemaakt, waaruit duidelijk bleek dat hij niets op zijn kerfstok had. Dat kunnen ze ook met een reden gedaan hebben.
Als ik me goed herinner stond er ook in dat hij met de dood werd bedreigd.

Wat het ziekenhuis betreft vind ik een van de sterkste aanwijzingen. Tot op de dag van vandaag is er niemand die daar die dag werkte of aanwezig was naar buiten gekomen met wat voor nieuws dan ook en niet iedereen heeft een geheimhoudingsplicht.

Zijn jullie al op de hoogte van de "green man"? Dat is ook uitgebreid besproken op de hoax-forums.
Ik heb geen idee wie/wat de green man is, heb je daar wat info over?
Ik vind dat van dat ziekenhuis ook echt heel apart, ik bedoel toen hij dood ging riep de hele wereld dat ze een kind van hem hadden en in dat hele ziekenhuis is iedereen stil. Er zijn toch ook "gewone" mensen die een patient bezoeken, patienten die toen in het ziekenhuis lagen, zusters, schoonmakers noem het maar op. Maar "niemand" die een slaatje eruit wil slaan of een interviewtje bij Oprah, Larry of wie dan ook gaat doen? Dat vind ik dus echt heel erg raar en on-amerikaans, ik geloof daar dus niet veel van daar klopt niks van.
pi_99336822
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:30 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wie/wat de green man is, heb je daar wat info over?
Ik vind dat van dat ziekenhuis ook echt heel apart, ik bedoel toen hij dood ging riep de hele wereld dat ze een kind van hem hadden en in dat hele ziekenhuis is iedereen stil. Er zijn toch ook "gewone" mensen die een patient bezoeken, patienten die toen in het ziekenhuis lagen, zusters, schoonmakers noem het maar op. Maar "niemand" die een slaatje eruit wil slaan of een interviewtje bij Oprah, Larry of wie dan ook gaat doen? Dat vind ik dus echt heel erg raar en on-amerikaans, ik geloof daar dus niet veel van daar klopt niks van.
Precies, het is gewoon heel erg raar allemaal zoals het gegaan is.
Het is bovendien heel gebruikelijk dat een arts naar buiten treedt met een verklaring dat iemand is overleden. Dat is bij andere bekende mensen ook altijd zo gegaan ... ;)
In dit geval deed Jermaine de persconferentie. Hij was zogezegd met bloedspoed naar het ziekenhuis gekomen, maar opvallend genoeg wel gekleed voor de gelegenheid (een wit overhemd met een afbeelding van een kroon, king dus .. ;) ).

Dat van de "green man" is een bizar verhaal, ik weet zelf niet 100% wat ik ervan moet denken, maar dat het weer vol met toevalligheden zit is zeker wel een feit. Ik zal het zo even op een rijtje zetten met foto's erbij .. :)
  maandag 11 juli 2011 @ 21:01:38 #91
262978 Moonwalk
pi_99337423
quote:
99s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:53 schreef piepie het volgende:

[..]

Precies, het is gewoon heel erg raar allemaal zoals het gegaan is.
Het is bovendien heel gebruikelijk dat een arts naar buiten treedt met een verklaring dat iemand is overleden. Dat is bij andere bekende mensen ook altijd zo gegaan ... ;)
In dit geval deed Jermaine de persconferentie. Hij was zogezegd met bloedspoed naar het ziekenhuis gekomen, maar opvallend genoeg wel gekleed voor de gelegenheid (een wit overhemd met een afbeelding van een kroon, king dus .. ;) ).

Dat van de "green man" is een bizar verhaal, ik weet zelf niet 100% wat ik ervan moet denken, maar dat het weer vol met toevalligheden zit is zeker wel een feit. Ik zal het zo even op een rijtje zetten met foto's erbij .. :)
Ja ben wel heel benieuwd naar dat greenman gebeuren :)
pi_99337503
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ja ben wel heel benieuwd naar dat greenman gebeuren :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2011 21:05:09 ]
pi_99337922
hahahahaaa
  maandag 11 juli 2011 @ 21:21:14 #94
262978 Moonwalk
pi_99338726
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Mask :7
_O-
  maandag 11 juli 2011 @ 21:22:28 #95
262978 Moonwalk
pi_99338807
Ff heel offtopic, ik blijf dat stijle haar enzo echt helemaal niks vinden, heel oppervlakkig van mij i know :P

edit: eerbetoon aan james brown i know maar t stond mj gewoon echt niet :P
pi_99339995
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef Moonwalk het volgende:
Ff heel offtopic, ik blijf dat stijle haar enzo echt helemaal niks vinden, heel oppervlakkig van mij i know :P

edit: eerbetoon aan james brown i know maar t stond mj gewoon echt niet :P

mee eens hoor ... ;)
pi_99340133
Oké Moonwalk, hier het verhaal over de “green man”, haha.
(het groene mannetje wat een seconde te zien was in de originele We are the World-remake van 2010 naar aanleiding van de ramp in Haiti).

(Ik zat even te denken over de volgorde van de info.)

TMZ heeft in ieder geval wel een enkele hint geplaatst verwijzend naar een “green man” destijds. Dit even ter verduidelijking (hoax-believers gaan er unaniem van uit dat TMZ een belangrijke rol speelt in de hoax).

Dit is b.v. zo'n hint van TMZ (het rechter deel van de foto):

Dan kun je het beste het volgende filmpje denk ik eerst even kijken:

Na het zien van het filmpje hier wat foto’s:

Zelf vind ik de “green man” ook op Michael lijken, maar zeker ben ik ook niet.
Wel erg opvallend vind ik dat ook 3T meedeed in de clip en recht achter de “green man” staan.

Dan komt er een stuk van de Seeing Clues-website wat werkelijk vol zit met “toevalligheden”.

Eerst nog even ter verduidelijking. Het begint met een artikel van TMZ dat ene Robert Day (zgn. een patiënt van Conrad Murray) heel kwaad was dat Murray’s vergunning werd ingetrokken.
Daarna stapelen de “toevalligheden” zich op … :Y

http://seeingclues.blogspot.com/2011/01/green-day.html

Als je blanco bent in het green man-verhaal, dan moet dit vast eerst even bezinken denk ik.
pi_99341133

Ik heb het ff gecheckt en inderdaad... op 7:28 een groen mannetje. Sommigen in de groep artiesten lijken nogal onder de indruk op dat bewuste moment.

Wel vaag ja. Ze zijn de fans flink aan het fucken iig. Dat is me wel duidelijk inmiddels.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2011 21:57:21 ]
pi_99350851
quote:
Wel vaag ja. Ze zijn de fans flink aan het fucken iig. Dat is me wel duidelijk inmiddels.

:+

[ Bericht 3% gewijzigd door piepie op 12-07-2011 02:11:00 ]
  dinsdag 12 juli 2011 @ 08:59:40 #100
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_99355703
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hehe... dat gifje van jou! O+
Lief he!
Er is weer een hoop nieuwe info zeg. Ik weet nog niet alles maar ik probeer me bij te lezen.
Heeft iemand wat linkjes voor mij? :D
Ik mag thuis van mijn vriend niet meer over MJ praten :(
Hij is gewoon ignorant :P
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')