Kijk nog eens naar het filmpje van Thrilled Moonwalk en dan helemaal achteraan rond de 6.30 uur. Daar zie je toch duidelijk dat die lamp niet aan de zwarte "hengel" vast zit. Die lamp blijft me dwars zitten ..quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:38 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zie nu ook voor het eerst dat die lamp aan een soort "hengel" zit. Ik denk zelf nu dat die lamp daar hing voor als het donker zou worden oid. Weet iemand hoe laat die dienst was?
Ik denk inmiddels namelijk dat zelfs als er met greenscreen etc gewerkt zou zijn, die mensen niet zo slordig zouden zijn om die lamp niet weg te werken met de computer
Ik weet nog dat die reallife serie van de broers helemaal niet klopte en niet "af" was. Ik weet niet meer hoe het heet weet jij dat piepie? Er mistte een hele aflevering en er klopte van alles niet aan
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:02 schreef piepie het volgende:
Ik heb nog iets ontdekt bij de begravenis.
Op de 1e foto zie je een grote boom direct naast de vuilnisbakken:
[ afbeelding ]
Op de 2e foto lijkt de boom verdwenen:
[ afbeelding ]
Gezichtsbedrog?
Ter ondersteuning nog een filmpje.
Op 1.30 min. zie je toch duidelijk direct naast de vuilnisbakken die boom staan.
Wat denken jullie?
Voor de MJ believers hebben ze dat wel nodig ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef CoolGuy het volgende:
Is het nou echt zo, dat om te 'bewijzen' dat MJ nog leeft, er nu gepraat wordt over de aanwezigheid van een boom of niet?
Dat ze met zn allen rond de tafel hebben gezeten en hebben gezegd van 'oke, hoe gaan we nu hints in dit hele verhaal stoppen om aan degenen die ECHT goed opletten duidelijk te maken dat MJ nog leeft...Hey! laten we iets doen met een boom die verdwijnt ofzo, of stenen in het gras'.
Kom op zeg. Dit is toch gewoon grijpen naar strohalmen? Of zie ik dat nou echt verkeerd?
Als jij gelijk hebt dan is het inderdaad gezichtsbedrog. Maar ik blijf twijfelen hoor ,,,quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:18 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit niet gewoon die boom? Dat conifeerachtige boompje zit er denk ik dan achter verscholen...
Nee zo klinkt het inderdaad best wel maf. Ik denk dat de mensen die hier praten ook geen believers zijn maar mensen die het interessant vinden en rare dingen opvallen en er daardoor over praten. Volgens mij zegt niemand hier dat MJ perse nog leeft, wel dat er veel rare dingen aan de hand zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef CoolGuy het volgende:
Is het nou echt zo, dat om te 'bewijzen' dat MJ nog leeft, er nu gepraat wordt over de aanwezigheid van een boom of niet?
Dat ze met zn allen rond de tafel hebben gezeten en hebben gezegd van 'oke, hoe gaan we nu hints in dit hele verhaal stoppen om aan degenen die ECHT goed opletten duidelijk te maken dat MJ nog leeft...Hey! laten we iets doen met een boom die verdwijnt ofzo, of stenen in het gras'.
Kom op zeg. Dit is toch gewoon grijpen naar strohalmen? Of zie ik dat nou echt verkeerd?
-laat maar-quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee zo klinkt het inderdaad best wel maf. Ik denk dat de mensen die hier praten ook geen believers zijn maar mensen die het interessant vinden en rare dingen opvallen en er daardoor over praten. Volgens mij zegt niemand hier dat MJ perse nog leeft, wel dat er veel rare dingen aan de hand zijn. Dat van die boom is geen losstaand iets, die hele begrafenis heeft rare dingen en toevallig hadden we het nu even over die boom.
Ben ik het helemaal mee eens! Vraag me alleen af of piepie nou een echte believer is of niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee zo klinkt het inderdaad best wel maf. Ik denk dat de mensen die hier praten ook geen believers zijn maar mensen die het interessant vinden en rare dingen opvallen en er daardoor over praten. Volgens mij zegt niemand hier dat MJ perse nog leeft, wel dat er veel rare dingen aan de hand zijn. Dat van die boom is geen losstaand iets, die hele begrafenis heeft rare dingen en toevallig hadden we het nu even over die boom.
Ja die filmpjes zijn echt geschikt daarvoor!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:15 schreef Moonwalk het volgende:
Bedankt Piepie die ga ik eens ff lekker met een rood wijntje bekijken nu
Ik ga ook een banner maken voor de OP ik heb daar gewoon zin in hihih.
Die link naar dat nederlandse gedeelte van het hoaxforum kunnen er dan onder + deze filmpjes die je net hebt gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |