abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:22:36 #51
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_99167107
Ik geloof dat de memorial en begravenis 'gewoon' echt zijn...
Wel word er door bepaalde mensen en door sommige media een spelletje gespeeld.

Wie weet welke bedoelingen ze hebben, misschien willen ze ons wel bezighouden met mj-is-alive theorien om ons af te leiden van de werkelijke reden van zijn dood.

Wie weet wie er achter zit......
Ik geloof in ieder geval dat de waarheid mensen van hun stoel zou blazen!

Naar mijn idee is het i.i.g. niet gewoon 'een domme actie van een domme dokter met medewerking van een domme Michael'.
Ik denk dat het werkelijke verhaal heel anders in elkaar zit maar dat hij nog leeft kan ik me niet voorstellen..

Nou ja, 'news of the world' heeft zichzelf opgeheven, hopelijk volgt de overige 'filthy tabloid trash' in snel tempo!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  Moderator donderdag 7 juli 2011 @ 20:24:58 #52
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_99167203
Zolang de geruchten leven leeft Michael meer dan ooit bij de mensen en verkoopt alles van hem ook beter. Heel erg moeilijk is dat niet denk ik :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:50:35 #53
33350 Janena
pi_99168423
Oke, daar heb je in punt.

Kijk, voor mij leeft hij ook nog hoor, maar niet als mens van vlees en bloed, snappie?
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_99169716
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:38 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zie nu ook voor het eerst dat die lamp aan een soort "hengel" zit. Ik denk zelf nu dat die lamp daar hing voor als het donker zou worden oid. Weet iemand hoe laat die dienst was?
Ik denk inmiddels namelijk dat zelfs als er met greenscreen etc gewerkt zou zijn, die mensen niet zo slordig zouden zijn om die lamp niet weg te werken met de computer :)

Ik weet nog dat die reallife serie van de broers helemaal niet klopte en niet "af" was. Ik weet niet meer hoe het heet weet jij dat piepie? Er mistte een hele aflevering en er klopte van alles niet aan
Kijk nog eens naar het filmpje van Thrilled Moonwalk en dan helemaal achteraan rond de 6.30 uur. Daar zie je toch duidelijk dat die lamp niet aan de zwarte "hengel" vast zit. Die lamp blijft me dwars zitten .. :Y
Kijk, ze kunnen ook die lamp juist niet hebben weggewerkt met de computer, maar hem er juist in hebben gelaten voor de oplettende kijkers als een aanwijzing ... ;) (zoals er veel aanwijzingen in allerlei situaties zijn gevonden).
De begravenis was vroeg in de avond, maar duurde zo lang dat het vanzelf donker werd en er dus licht nodig was.
Ik ben nog niet klaar met dit onderwerp, misschien vind ik nog beelden uit een andere hoek. Ik kan me nl. ook herinneren dat er beelden waren waarop die stenen in het gras er niet waren, haha.

In die real life serie van de Jacksons zaten ook vreemde dingen. In de laatste aflevering gingen de broers naar het graf van Michael, maar ze gingen niet naar Forest Lawn Glendale, maar naar Forest Lawn Hollywood Hils (niet meteen om de hoek bij Glendale is dat). Ik had nog een link naar het YT-filmpje ervan in mijn favorieten, maar helaas is hij verwijderd van YT ... :(
Ik herinner me ook de vrouw van Jermaine die in een wit T-shirt liep met de tekst "Michael Lives"
(oké dat hoeven we niet letterlijk te nemen natuurlijk, maar was toch opvallend).
pi_99178258
Wat betreft die standaard van die lamp heb je gelijk in, dat is de microfoon en die heb ik aangezien als constructie voor de lamp.

Wat mij net te binnen schiet, bij de brandweer gebruiken wij een zogeheten 'powermoon', min of meer een zak met daarin een hele felle lamp, die we aan de ladderwagen kunnen hangen om een ongevalslocatie te verlichten.. Het ding weegt bijna niks en heeft alleen een ophangpunt of statief nodig om hem op te zetten..

Nu ik kijk naar die bovenkant van de lamp ziet dat er ook uit als een zak (en op andere foto's uit een studio idem dito) dus ik kan mij prima voorstellen dat het een ander soort model/type is, met dezelfde werking.. dus heb je maar een paar staalkabels nodig die je met deze kwaliteit beelden vast niet zal zien.
Ik ben druk op zoek naar hoge kwaliteit foto's van die funeral zodat ik hopelijk dat ding beter te zien krijg. Wat me ook opviel tijdens die beelden van de gasten is dat er meerdere omhoog kijken naar die lamp en er naar wijzen en er over praten.. Ik vind het een té opvallend object om het expres niet weg te werken of te vergeten, vandaar dat ik er niks mysterieus aan vind en denk echt dat het gewoon met een bedoeling is geïnstalleerd, om de plaats 's avonds te verlichten..
pi_99180910
Ja je kunt daar best een punt hebben.
Google ook maar eens op floating lamps (dat had ik net gedaan), dan zie je ook zwevende lampen.
Alleen lijkt die lamp bij de begravenis er totaal niet op en mij lijkt dat wel een zwaar ding.
Maar ja, zeker ben ik ook niet natuurlijk.
pi_99183201
Ik heb nog iets ontdekt bij de begravenis.

Op de 1e foto zie je een grote boom direct naast de vuilnisbakken:

Op de 2e foto lijkt de boom verdwenen:

Gezichtsbedrog?

Ter ondersteuning nog een filmpje.
Op 1.30 min. zie je toch duidelijk direct naast de vuilnisbakken die boom staan.

Wat denken jullie?
pi_99189290
Ik heb destijds wel eens op MJHD het één en ander gelezen over de begrafenis en moet zeggen (ook n.a.v. jouw post hiervoor piepie) dat ik toch wel een beetje mijn twijfels heb over in ieder geval de setting van de begrafenis. Die lamp vind ik toch wel vaag, wat ik echter nog vager vind zijn de verschillen met bijvoorbeeld die bomen.

Het zou leuk zijn als er meer beelden zijn van verschillende hoeken om toch een beter beeld te kunnen schetsen.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_99195907
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 02:02 schreef piepie het volgende:
Ik heb nog iets ontdekt bij de begravenis.

Op de 1e foto zie je een grote boom direct naast de vuilnisbakken:

[ afbeelding ]

Op de 2e foto lijkt de boom verdwenen:

[ afbeelding ]

Gezichtsbedrog?

Ter ondersteuning nog een filmpje.
Op 1.30 min. zie je toch duidelijk direct naast de vuilnisbakken die boom staan.

Wat denken jullie?

Is dit niet gewoon die boom? Dat conifeerachtige boompje zit er denk ik dan achter verscholen...
  Moderator vrijdag 8 juli 2011 @ 13:26:07 #60
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_99196216
Is het nou echt zo, dat om te 'bewijzen' dat MJ nog leeft, er nu gepraat wordt over de aanwezigheid van een boom of niet?

Dat ze met zn allen rond de tafel hebben gezeten en hebben gezegd van 'oke, hoe gaan we nu hints in dit hele verhaal stoppen om aan degenen die ECHT goed opletten duidelijk te maken dat MJ nog leeft...Hey! laten we iets doen met een boom die verdwijnt ofzo, of stenen in het gras'.

Kom op zeg. Dit is toch gewoon grijpen naar strohalmen? Of zie ik dat nou echt verkeerd?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_99196347
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef CoolGuy het volgende:
Is het nou echt zo, dat om te 'bewijzen' dat MJ nog leeft, er nu gepraat wordt over de aanwezigheid van een boom of niet?

Dat ze met zn allen rond de tafel hebben gezeten en hebben gezegd van 'oke, hoe gaan we nu hints in dit hele verhaal stoppen om aan degenen die ECHT goed opletten duidelijk te maken dat MJ nog leeft...Hey! laten we iets doen met een boom die verdwijnt ofzo, of stenen in het gras'.

Kom op zeg. Dit is toch gewoon grijpen naar strohalmen? Of zie ik dat nou echt verkeerd?
Voor de MJ believers hebben ze dat wel nodig ja.
pi_99198879
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:18 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Is dit niet gewoon die boom? Dat conifeerachtige boompje zit er denk ik dan achter verscholen...
Als jij gelijk hebt dan is het inderdaad gezichtsbedrog. Maar ik blijf twijfelen hoor ,,, ;)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:02:28 #63
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_99216241
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef CoolGuy het volgende:

Nee zo klinkt het inderdaad best wel maf. Ik denk dat de mensen die hier praten ook geen believers zijn maar mensen die het interessant vinden en rare dingen opvallen en er daardoor over praten. Volgens mij zegt niemand hier dat MJ perse nog leeft, wel dat er veel rare dingen aan de hand zijn :). Dat van die boom is geen losstaand iets, die hele begrafenis heeft rare dingen en toevallig hadden we het nu even over die boom.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_99216317
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Nee zo klinkt het inderdaad best wel maf. Ik denk dat de mensen die hier praten ook geen believers zijn maar mensen die het interessant vinden en rare dingen opvallen en er daardoor over praten. Volgens mij zegt niemand hier dat MJ perse nog leeft, wel dat er veel rare dingen aan de hand zijn :). Dat van die boom is geen losstaand iets, die hele begrafenis heeft rare dingen en toevallig hadden we het nu even over die boom.
-laat maar-

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2011 20:07:47 ]
pi_99217118
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens! Vraag me alleen af of piepie nou een echte believer is of niet?
Ik vind het in ieder geval gewoon spannend en interessant.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:44:51 #66
33350 Janena
pi_99218330
Ik geloof ook niet dat Michael leeft, ik geloof eerder in complotten waarbij het leven heeft gelaten.
pi_99218511
Die boom vind ik dan ook weer ver gezocht.. ik vind op die tweede foto dat je hem gewoon ziet staan, alleen iets minder duidelijk.. maar goed, ik denk dat ik nu mijn mening wel duidelijk heb verteld over die funeral :P
pi_99220890
Ja ik ben wel een believer, althans 99% ... ;) (zekerheid heb je zelden in het leven)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hier zijn 8 filmpjes voor mensen die (vrij) nieuw zijn in het hoax-verhaal.
Een soort van basiskennis hoax dus.
Met dank aan Souza, moderator van het michaeljacksonhoaxforum.com

vrijdag 8 juli 2011 @ 23:15:48 #69
262978 Moonwalk
pi_99225738
Bedankt Piepie die ga ik eens ff lekker met een rood wijntje bekijken nu :)
Ik ga ook een banner maken voor de OP ik heb daar gewoon zin in hihih.
Die link naar dat nederlandse gedeelte van het hoaxforum kunnen er dan onder + deze filmpjes die je net hebt gepost :)
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_99227877
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:15 schreef Moonwalk het volgende:
Bedankt Piepie die ga ik eens ff lekker met een rood wijntje bekijken nu :)
Ik ga ook een banner maken voor de OP ik heb daar gewoon zin in hihih.
Die link naar dat nederlandse gedeelte van het hoaxforum kunnen er dan onder + deze filmpjes die je net hebt gepost :)
Ja die filmpjes zijn echt geschikt daarvoor!
Ik ontdekte ze ook pas vandaag. Ze zijn daar geplaatst toen ik een week vakantie had.
(en met dat rode wijntje doe ik lekker met je mee, haha)
pi_99228381
Ik kan het niet laten en kom nog een keer terug op die bomen.

Op (lucht)foto 1 staat langs de kant van de weg een man te wachten op de auto’s.
Hij staat net achter de laatste rij stoelen. Geen bomen te zien in zijn nabijheid.

Dan op foto 2 zie je dezelfde man achter de auto en direct achter hem een niet al te hoge boom. Het lijkt bijna alsof hij tegen de boom aan leunt zo dichtbij staat die boom.

Dit is toch geen gezichtsbedrog?????

zaterdag 9 juli 2011 @ 00:16:50 #72
262978 Moonwalk
pi_99228669
Ik snap wat je bedoelt, zijn er niet wat meer foto's dan deze? Ik vind die eerste foto de hele tijd net iets te vaag om iets erover te zeggen. Als er gezegd wordt dat dat vage vlekje erop een boom is hou ik dat ook voor mogelijk. Misschien is het op de video waar we naar die "lamphengel" keken wel te zien of er wel of niet een boom staat :)
pi_99228936
Ja daar ga ik straks voor de 1000e keer nog eens naar kijken.
Toch valt dit me pas voor het eerst op ... 8)7
  zaterdag 9 juli 2011 @ 01:00:04 #74
262978 Moonwalk
pi_99230318
Ik heb gekeken, en de boom is duidelijk in de video te zien. Een foto is met een beetje photoshop heel makkelijk te bewerken. Hier een screenshot uit de video:

Ik weet niet hoe dat met die eerste foto zit, de tweede is voor mij sowieso echt. Die eerste vraag ik me van af of de boom van bovenaf niet op een vlek lijkt. Misschien is dat op een andere video terug te zien

edit: waarom doet mn plaatje het niet???
edit 2: imageshack doet het hier niet , dan maar tinypic :P (captcha enzo ;( )

[ Bericht 10% gewijzigd door Moonwalk op 09-07-2011 01:05:40 ]
pi_99230727
Ja tinypic werkt goed hier!
Ik had hetzelfde plaatje in een filmpje gevonden net ... *)
Die hoge boom naast de containers staat er duidelijk vlak naast.
Op de luchtfoto staat hij absoluut niet.
Dan kan ik er maar 1 verklaring voor vinden en dat is dat in de 1e foto die boom is weggeshopt.
Het blijft voor mij een mysterie. Ik heb net ook nog eens dat filmpje gekeken waar die zwarte man (met donkere stem) alles duidelijk uitlegt en die heeft n.m.m. toch echt wel goede punten ook.
We worden belazerd! _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')