Dat zie je toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:28 schreef Scrummie het volgende:
Gargh, word dat knopje 'open nieuw deel' wel gebruikt?!
Ik heb toch echt op het knopje geramd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:31 schreef Scrummie het volgende:
Topic is niet gekoppeld, en er is nóg een topic.
Ja de zonnebloemen bij Forest Lawn horen er ook bij en de eerste foto van Conrad Murray met een gele stropdas, die hij in het begin veel droeg ...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef Janena het volgende:
En de zonnebloemen niet te vergeten (bij forest lawn en zo).
Hé Moonwalk, wat leuk. Ik moest vanavond nog aan jou denken toen ik even door het vorige topic heen ging.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef Moonwalk het volgende:
Hey cool dit topic loopt nog
(heb niks nuttigs te melden hoor maar wou ff late weten dat ik er ook ben : ) )
Ik heb dit de laatste tijd ook steeds! 'Hè nu alweer Michael?' Maar ik denk dat het komt doordat we weer rond 25 juni leven en mensen daarom weer extra herinnerd aan hem worden en denken van: 'hè, laten we zijn nummer nog eens draaien' ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:41 schreef Scrummie het volgende:
Gister weer een 'mention' van MJ op TV. Ik zal er vast onbewust opletten dat het me opvalt, maar toch..
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:47 schreef piepie het volgende:
[..]
Hé Moonwalk, wat leuk. Ik moest vanavond nog aan jou denken toen ik even door het vorige topic heen ging.
Die zonnebloem en gele taxi bij de rechtbank waren op zijn zachtst gezegd te bizar voor woorden en naar mijn mening een duidelijke verwijzing naar de film.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:53 schreef Thrilled het volgende:
Ook even een soort TVP
Ik ben deel 2 aan het doorlezen maar ik kom op heeeel veel dode linkjes van YouTube, maar de meest terugkerende overeenkomst zijn toch wel de zonnebloemen en de gele taxi. Nu vraag ik mij af, waarom ontstaat er gelijk zo'n link naar die film waar MJ in speelde?
In die film komen ook tal van andere onderdelen/voorwerpen/kleuren etcetera in voor.. Dus omdat er ergens iets op twitter of facebook word gezet ontstaan er linkjes tussen een gele taxi en een zonnebloem die in de rechtbank waren, en een van de vele videobeelden waarin MJ speelde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |