en daarom woon je het fijnste deel arnhemquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:42 schreef tliciouz het volgende:
Zo Pierre, lekker dan! Kan begrijpen dat je daar nu bang voor bent ja. Dat is dus een reden waarom ik liever niet in de stad woon.
Dat valt allemaal wel mee hoor, ik woon hier al 6 jaar en er gebeurt hier eigenlijk nooit iets. Ik ben de enige van alle mensen die ik ken en die hier wonen die dit heeft meegemaakt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat is Tilburg. Gelukkig gaat mijn vriendin niet op kamers daar
( hoop ik
)
6 miljoen?quote:
Ik dacht laatst ergens te lezen dat rockstar niet helemaal tevreden was.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
6 miljoen?
Was daarmee een van de meeste verkochten nieuwe games ooit.
Is echt gruwelijk veel hoor voor een game die voor het eerst er is.
En de PC versie komt later dit jaar. Dus de 10 miljoen zal nog wel worden gehaald.
Kunnen veel games alleen maar van dromen van dit soort cijfers.
Ik heb geen pipa en geen niviquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
it voorzorg een pipa of nifi gaan dragen je weet maar nooit
quote:Ook de verkoopcijfers van L.A. Noire, uitgebracht door dochteronderneming Rockstar, halen het niet bij de verwachtingen. Het is met 900.000 stuks de best verkopende game van mei 2011 geweest, echter voorganger Red Dead Redemption haalde de 1,5 miljoen.
een mes hoeft niet veel te kosten gewoon naar lokale vis winkel gaan, heb je voor 2 tientjes al een mes van redelijk formaat. Moet zelf binnen kort ook een nieuwe kopenquote:
Tsja Rockstar zal wel GTA cijfers gewend zijn of RDR cijfers.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik dacht laatst ergens te lezen dat rockstar niet helemaal tevreden was.
Ik wacht op de halo 1 HD!!!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:54 schreef SoldMayor het volgende:
Btw,
waarom komen er van alle grote oude games de laaste tijd allemaal HD remakes uit en van GTA Vice City of San Andreas niet?![]()
Weet zeker dat daar veel vraag naar is.
Haha ja ik weet het, heb er ook niet om gevraagd. Wat mij betreft verhuizen we naar mijn oude dorpje.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en daarom woon je het fijnste deel arnhem
Ik ook.quote:
Ja die plaatste ik laatst ook al hier, wat een fijn nummer!!!quote:
Had hem ook van jouquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja die plaatste ik laatst ook al hier, wat een fijn nummer!!!
Drivepilot heeft meer van dat soort nummer. Echt wel nice beetje meer melodie dan de hele harde ram nummers.quote:
Oke, eens even kijken! Ik zoek wel meer van dit soort muziek namelijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Drivepilot heeft meer van dat soort nummer. Echt wel nice beetje meer melodie dan de hele harde ram nummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |