Niet richting de pussy helaasquote:
Welkom in Tilburg, bleekscheet!quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:55 schreef PierreTT het volgende:
Wat de fak, ik heb net een poging tot overval van een stel negers afgeslagen
quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:55 schreef PierreTT het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:17 schreef kutkabouterin. het volgende:
Niels is nu officieel een fossiel.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:55 schreef PierreTT het volgende:
Ik zie net een mailtje idd. Dus gefeliciteerd Rosbergquote:
care die game is toch maar 1x leuk. Zou voor een eventuele deel 2 toch een afgeprijsde versie halenquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:59 schreef SoldMayor het volgende:
Tssss... Rockstar Games en Team Bondi uit elkaar.
Geen LA Noire 2 meer dus.
Verkopen vallen ook tegen toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:59 schreef SoldMayor het volgende:
Tssss... Rockstar Games en Team Bondi uit elkaar.
Geen LA Noire 2 meer dus.
Ja, nou ja, niet eens al mijn geld, maar die 20e viel op de grond en een van de straatcriminelen sprong er direct op. Telefoon heb ik gewoon nog, geweigerd af te geven, mede doordat ik vrij dronken was denk ik. Dat levert altijd iets andere situaties op waarbij je nogal overmoedig wordt etcetera.quote:Op woensdag 6 juli 2011 04:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sorry man, wist niet dat jij dat was. Ik stort t wel terug.
En nu serieus, das fucked up man. Ze hebben je alleen beroofd van je geld?
Ja dat is Tilburgquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, nou ja, niet eens al mijn geld, maar die 20e viel op de grond en een van de straatcriminelen sprong er direct op. Telefoon heb ik gewoon nog, geweigerd af te geven, mede doordat ik vrij dronken was denk ik. Dat levert altijd iets andere situaties op waarbij je nogal overmoedig wordt etcetera.
Uiteindelijk is het helaas nog tot een kleine worsteling gekomen aangezien ik tegen de muur werd gezet door de "leider", maar er is niks ernstigs gebeurd. Met mij dan, want ik heb de man die mij tegen de muur zette, eigenlijk per ongeluk, heel hard voor zijn hoofd gemept. Aangezien ik zo'n 30 meter van mijn huis stond ben ik toen vol gaan rennen, ze kwamen er gelukkig ook niet meer achteraan. Huis binnen, deur op slot gedaan, en de politie gebeld. En zeven kleuren staan schijten dat die gasten terug zouden komen, maar dat gebeurde niet. Maar ik pis hem nu ook zwaar hard dat je die gasten ineens tegenkomt ofzoStraks heb ik per ongeluk de leider van de Tilburg Crips een mep verkocht, dat zal je weer net zien
Truequote:
it voorzorg een pipa of nifi gaan dragen je weet maar nooitquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, nou ja, niet eens al mijn geld, maar die 20e viel op de grond en een van de straatcriminelen sprong er direct op. Telefoon heb ik gewoon nog, geweigerd af te geven, mede doordat ik vrij dronken was denk ik. Dat levert altijd iets andere situaties op waarbij je nogal overmoedig wordt etcetera.
Uiteindelijk is het helaas nog tot een kleine worsteling gekomen aangezien ik tegen de muur werd gezet door de "leider", maar er is niks ernstigs gebeurd. Met mij dan, want ik heb de man die mij tegen de muur zette, eigenlijk per ongeluk, heel hard voor zijn hoofd gemept. Aangezien ik zo'n 30 meter van mijn huis stond ben ik toen vol gaan rennen, ze kwamen er gelukkig ook niet meer achteraan. Huis binnen, deur op slot gedaan, en de politie gebeld. En zeven kleuren staan schijten dat die gasten terug zouden komen, maar dat gebeurde niet. Maar ik pis hem nu ook zwaar hard dat je die gasten ineens tegenkomt ofzoStraks heb ik per ongeluk de leider van de Tilburg Crips een mep verkocht, dat zal je weer net zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |