Ruim genoeg, met iedere dag geregeld mail checken, wat filmpjes kijken op YouTube, Facebooken en chicks hosselen via Whatsapp kwam ik afgelopen maand op zo'n 600 MB en dan heb ik me echt niet ingehouden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:14 schreef kutkabouterin. het volgende:
1 GB mobiel internet per maand, is dat genoeg?
Oke, dan is de keuze gemaakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ruim genoeg, met iedere dag geregeld mail checken, wat filmpjes kijken op YouTube, Facebooken en chicks hosselen via Whatsapp kwam ik afgelopen maand op zo'n 600 MB en dan heb ik me echt niet ingehouden.
BBquote:
Gefeliciteerd dan ouwe droopiequote:
Waarom niet de desire?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:37 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
BB
HTC wildfire S met een vodafone abbo.
Bij mij heet dat 'elke dag'quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:12 schreef Frankii het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je alleen maar kan slapen en gewoon te lam bent om iets uit te voeren?
En ben gister niet eens wezen stappen ofzo...
Als ik van te voren weet dat ik niks te doen heb, heb ik dat eigenlijk standaard wel. Soort van mechanisme wat me automatisch lui maakt ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:12 schreef Frankii het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je alleen maar kan slapen en gewoon te lam bent om iets uit te voeren?
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:12 schreef Frankii het volgende:
Story of my life, en dan zet je de console maar weer aanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:12 schreef Frankii het volgende:
Niels as in AQ?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:17 schreef kutkabouterin. het volgende:
Niels is nu officieel een fossiel.![]()
Same here. Al ben ik over 7 uurtjes met een nieuwe keuken bezigquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:22 schreef Frankii het volgende:
En dan lig je in bed en ben je klaarwakker omdat je de hele dag geen reet hebt uitgevoerd. Over 6 uurtjes alweer op.
quote:
Same here Titty, ik heb je rug. Fuck de haters, only love.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets anders dan liefde voor je Titty
Dan moet ik je op FB hebben, dan weet ik wanneer je jarig bent!! Maar iig gefeliciteerd. Lekker dagje vrij morgen genomen om te genieten?quote:
7cl bier per 53secquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat is echt prima te doen. Ligt een beetje aan de shot.
Volgend jaar als student zijnde ga je dat nog veel vaker doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[kutkaboutermode] Gisteren een feestje tot 5 uur en om half 8 alweer op de fiets naar het werk. Dat ga ik dus echt nooit meer doen[/kutkaboutermode]
quote:
Meer dan genoeg, gebruik hele dag mn internet op mn tel en ben nog nooit over mn abbo heen gegaan. Ga je volgens mij pas over als je je tel aansluit op je laptop en dan je tel gebruikt als mobiele modem oid (wat mn huisgenoot had gedaan en daarna is gaan downloaden in de treinquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:14 schreef kutkabouterin. het volgende:
1 GB mobiel internet per maand, is dat genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |