Nee ik laat het zo ;Dquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:31 schreef KoningStoma het volgende:
Gewoon opnieuw doen, dan gaat 'ie weg.
Taco cat.quote:
Jayh.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:12 schreef Parvus het volgende:
Ze zeggen aSe wachten, fock wachten
nigga ik dacht het niet, geef die mannen wat ze niet verwachten
Amateur dat heet Hour of powerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:50 schreef dreamzk het volgende:
Ga zo met mn jaarclub het minutenspel spelen, elke minuut een shot bier. Ik ga dit niet overleven
Waarom moet jij op alles wat ik zeg commentaar geven? En dan kun je wel zeggen dat doe ik bij iedereen, nee dat doe je niet. De laatste 3 weken ofzo kan ik niets meer zeggen of je geeft er een kut antwoord op.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Even laten weten dat je weet van wie dat nummer is?
Ik heb nog steeds niets anders dan liefde voor je Tittyquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom moet jij op alles wat ik zeg commentaar geven? En dan kun je wel zeggen dat doe ik bij iedereen, nee dat doe je niet. De laatste 3 weken ofzo kan ik niets meer zeggen of je geeft er een kut antwoord op.
Dat is wederzijds lieverd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets anders dan liefde voor je Titty
Je bent misschien niet helderziend, maar je ziet wel spokenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom moet jij op alles wat ik zeg commentaar geven? En dan kun je wel zeggen dat doe ik bij iedereen, nee dat doe je niet. De laatste 3 weken ofzo kan ik niets meer zeggen of je geeft er een kut antwoord op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |