Vork, mes, asbak, aansteker, pakken peuken, krant, alles in je omgeving kan je gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]heb me godverdomme nog pijn gedaan ook nog.
R+R=back?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]heb me godverdomme nog pijn gedaan ook nog.
Ik deed al die moeite voor een flesje jillz en die zitten in kartonnen doosje. Normaal lukt het me met een aansteker maar die kon ik ook al nergens vinden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:49 schreef KneusTeun het volgende:
Je moet ook niet duwen, maar rammen.
Maar waarom niet gewoon aan het krat? zet de rand van de kroon op de rand van het krat en duw erop. klaar!
To be fair, Jillz flesjes zijn moeilijker open te maken dan biertjes. Waarom weet ik niet want die dingen zijn bedoeld voor vrouwen en die hebben al moeite om bier open te makenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik deed al die moeite voor een flesje jillz en die zitten in kartonnen doosje. Normaal lukt het me met een aansteker maar die kon ik ook al nergens vinden.
Dat is echt typisch mij, ik ben echt een kluns. Stoot minstens 10 keer per dag wel mijn voet of elleboog. Laat iets vallen etc.quote:
Jawel, want ik mag je zusje ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:01 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
u jelly? Jij mag geen varkensvlees toch?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jawel, want ik mag je zusje ook.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke, dit was wel een lekkere diss.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan pak je 2 jillz flesjes, dan moet je iets meer kracht zetten maar verder is het even makkelijk als 2 bierflesjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
To be fair, Jillz flesjes zijn moeilijker open te maken dan biertjes. Waarom weet ik niet want die dingen zijn bedoeld voor vrouwen en die hebben al moeite om bier open te maken
Nee want die doppen zitten er strakker op dus je hebt geen grip als je 2 flesjes gebruikt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:14 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dan pak je 2 jillz flesjes, dan moet je iets meer kracht zetten maar verder is het even makkelijk als 2 bierflesjes.
Oh de hoek zit dichterbij de 90 graden bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee want die doppen zitten er strakker op dus je hebt geen grip als je 2 flesjes gebruikt.
Geen idee, misschien zometeen nog wel evenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Pierre, wanneer ga je verder met B-lands?
Hit me on my PM, i'll join.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen idee, misschien zometeen nog wel evenMoet nog steeds richting lvl 50...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |