abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4759240
Afgelopen donderdag zag ik je weer. Even mooi als altijd. Het was leuk je weer te spreken na vier jaar van afwezigheid. Ik durfde geen (vervolg)afspraken te maken, omdat ik nu een vriendin heb. Soms heb ik spijt dat ik je niet heb gevraagd waar je nu woont of je telefoonnummer...

Jij en ik weten dat ik altijd al een groot zwak voor je heb gehad. Ik twijfel zal ik je nog eens opzoeken of niet

BAH... onzekerheid!...

Denk je alles op de rails te hebben krijg je dit

Wat zouden jullie doen in zo'n situatie?

woensdag 26 juni 2002 @ 09:22:49 #2
136 V.
Like tears in rain...
pi_4759250
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 09:21 schreef RotC het volgende:
Niets.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_4759291
Wat is hier btw zo 'mindtrickerig' aan?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_4759341
Ow.. sorry zou het dan...

My mind is playing tricks on me zijn?
Nietsdoen lijkt de beste oplossing... dat ben ik met je eens Verbal.

pi_4759348
Niets.

Oude liefde blijft altijd een deel van je uitmaken. Als het echte liefde was tenminste, en daar lijkt het zeker op.

Als je nu gelukkig bent met je huidige vriendin heeft het geen zin om hier een vervolg aan te geven.
Als je niet meer gelukkig denkt te zijn wordt het een stuk lastiger.

Denk wel : Zij is ook vier jaar verder!

aibohphobia ;The fear of palindromes
  woensdag 26 juni 2002 @ 09:32:08 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_4759352
zeer herkenbaar
en wat ik heb gedaan is: "niets"
je kan niks doen, je hebt allebei aparte levens en zo moet je dat houden. Kies voor diegene waar je nu bij bent als dat (tot je haar tegenkwam) je beviel.
Dus geen contact proberen te zoeken, niets. Anders maak je de dingen alleen maar gecompliceerder en dat leidt alleen tot ellende (eigen ervaring)
pi_4759378
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 09:32 schreef Asyniur het volgende:
zeer herkenbaar
Anders maak je de dingen alleen maar gecompliceerder en dat leidt alleen tot ellende (eigen ervaring)
Ow? wat is er gebeurt dan... Ik denk dat ik mijn vriendin maar vertel dat ik haar weer ontmoet heb. Dan zal het waarschijnlijk wel weer wat rustiger worden in mijn hoofd.
pi_4759401
Tjesus man ... waar maak je je druk om. Wil je soms iets met die ander beginnen en je huidige vrienden dumpen voor een onzekere toekomst.. had ze maar geen 4 jaar mopeten wachten.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_4759411
Owh boy! Kijk uit wat je doet.
Ik kan me goed voorstellen dat door die ontmoeting even goed van je feet werd gesweept. Maar je geeft aan dat je een vriendin hebt en zolang alles tussen jullie goed zit, zou ik die ander proberen te vergeten.
Ik denk dat van contact zoeken met haar er heel veel pijn komt....
pi_4759434
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 09:21 schreef RotC het volgende:

wie wordt hier nu ge-Jedi-mind-tricked?
jij, vriendin of de fokkers die reageren?
pi_4759436
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 09:37 schreef Vampier het volgende:
Tjesus man ... waar maak je je druk om. Wil je soms iets met die ander beginnen en je huidige vrienden dumpen voor een onzekere toekomst.. had ze maar geen 4 jaar mopeten wachten.
ehmmmm Ik ben verhuisd heb haar daardoor zolang niet gezien. En kwam afgelopen donderdag weer in dat dorp om bij mijn vader langs te gaan. Dus wie heeft het over wachtten.
  woensdag 26 juni 2002 @ 09:42:30 #12
7300 Codin
Motherfucking keycards...
pi_4759442
Ik heb jaren geleden al m'n onzekerheid overboord geflikkerd.

Ik denk altijd maar: als je veel ergere dingen dan afwijzingen hebt kunnen doorstaan, waarom zou je dan een afwijzing (of welk ander girly-gerelateerd probleem dan ook) nog als probleem ervaren?

* Codin heeft gewoon overal sgijt aan!

De kunst ligt hem er voornamelijk in dat je je boodschap op een leuke manier weet te brengen. Met overtuiging ook en zo.

You have to be eightteen or older to ride...
pi_4759449
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 09:38 schreef MashiMaro het volgende:

Ik denk dat van contact zoeken met haar er heel veel pijn komt....

Daar ben ik dus ook bang voor... Zelfs al was het maar om gewoon eens gezellig te gaan eten zonder bijbedoelingen.
Ik denk ook niet dat mijn vriendin dat leuk zou vinden. Ik zou het iig niet leuk vinden als het andersom het geval was.
pi_4759460
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 09:42 schreef Codin het volgende:
Ik heb jaren geleden al m'n onzekerheid overboord geflikkerd.

Ik denk altijd maar: als je veel ergere dingen dan afwijzingen hebt kunnen doorstaan, waarom zou je dan een afwijzing (of welk ander girly-gerelateerd probleem dan ook) nog als probleem ervaren?

* Codin heeft gewoon overal sgijt aan!

De kunst ligt hem er voornamelijk in dat je je boodschap op een leuke manier weet te brengen. Met overtuiging ook en zo.

Wat heeft dit er mee te maken?
pi_4759466
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 09:41 schreef spaceben het volgende:

[..]

wie wordt hier nu ge-Jedi-mind-tricked?
jij, vriendin of de fokkers die reageren?

Ehmm vooral ik door mezelf volgens mij ...
  woensdag 26 juni 2002 @ 09:45:32 #16
24156 The_penetrator
Woman can't resist...
pi_4759474
Gewoon doen!

Je kunt altijd beter spijt hebben van iets dat je WEL gedaan hebt, dan van iets dat je NIET gedaan hebt maar wel hebt willen doen...

Tjolken doe je overal en altijd...!
  woensdag 26 juni 2002 @ 09:49:52 #17
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4759505
Oude liefde roest wel..... gewoon laten gaan.

Na verloop van tijd verromantiseer je oude liefde.... het is niet voor niets al 4 jaar over.

Ik heb 6 jaar met een meisje een relatie gehad, en die zag ik ook opeens na 4 jaar terug. Even schrikken. Praten... maar de vonk is weg.
Ben gelukkig met me huidige vriendin.

Wat je wel kan doen is wat afspreken. Dan zie je waarschijnlijk net als ik dat de magie weg is, en is dat verhaal ook weer uit je hoofd.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_4759542
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 09:49 schreef X-Ray het volgende:
Wat je wel kan doen is wat afspreken. Dan zie je waarschijnlijk net als ik dat de magie weg is, en is dat verhaal ook weer uit je hoofd.
Ik weet dus niet of dat verstandig is... Ik bedoel mijn vriendin zal dit zowiezo niet leuk vinden. Dus haal ik me meer op mijn hals dan gewenst(denk ik)

Het vreemde is dat in het kwartier dat ik haar donderdag zag wel een soort van vonkje als je dat zo mag noemen voelde en ik zag aan haar dat ze het ook erg leuk vond me weer te zien maar het kan natuurlijk ook zijn omdat ze me gewoon weer zag zeg maar.

Ik denk dat ik het maar lekker zo laat en het ook maar niet aan mijn vriendin vertel..

pi_4759550
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 09:26 schreef shmoopy het volgende:
ik ben het eens met [betreffende user]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4759557
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 09:56 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik ben het eens met [betreffende user]

Okay okay verkeerde titel so what...
pi_4759674
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 09:26 schreef shmoopy het volgende:
Hij speelt in zijn hoofd al met het idee iets met haar te gaan doen, terwijl ie een vriendin heeft?
pi_4759683
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 10:11 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Hij speelt in zijn hoofd al met het idee iets met haar te gaan doen, terwijl ie een vriendin heeft?

Laat maar zitten Jut en Juul snappen dat niet...
  woensdag 26 juni 2002 @ 10:21:59 #23
17075 extreme
-wannahave-
pi_4759786
*lol*
dat 'what if' is typisch mannelijk,
mannen blijven eeuwig treuren over verloren liefdes,
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_4759828
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 10:12 schreef RotC het volgende:

[..]

Laat maar zitten Jut en Juul snappen dat niet...

Misschien zou je je beledigende opmerkingen voor je kunnen houden,
er werd een normale vraag gesteld.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_4759853
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 10:26 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Misschien zou je je beledigende opmerkingen voor je kunnen houden,
er werd een normale vraag gesteld.

Er is ook allang normaal antwoord op gegeven. En dan nog een keer die vraag stellen. En als je hem zo beledigend vindt dan haal je het toch lekker weg... Je zou het zelfs off-topic geneuzel van dark-elf kunnen noemen. Ik had er namelijk meteen na jou post al op geantwoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')