Jij en ik weten dat ik altijd al een groot zwak voor je heb gehad. Ik twijfel zal ik je nog eens opzoeken of niet
BAH... onzekerheid!...
Denk je alles op de rails te hebben krijg je dit
Wat zouden jullie doen in zo'n situatie?
quote:Niets.
Op woensdag 26 juni 2002 09:21 schreef RotC het volgende:
Wat zouden jullie doen in zo'n situatie?
V.
My mind is playing tricks on me zijn?
Nietsdoen lijkt de beste oplossing... dat ben ik met je eens Verbal.
Oude liefde blijft altijd een deel van je uitmaken. Als het echte liefde was tenminste, en daar lijkt het zeker op.
Als je nu gelukkig bent met je huidige vriendin heeft het geen zin om hier een vervolg aan te geven.
Als je niet meer gelukkig denkt te zijn wordt het een stuk lastiger.
Denk wel : Zij is ook vier jaar verder!
quote:Ow? wat is er gebeurt dan... Ik denk dat ik mijn vriendin maar vertel dat ik haar weer ontmoet heb. Dan zal het waarschijnlijk wel weer wat rustiger worden in mijn hoofd.
Op woensdag 26 juni 2002 09:32 schreef Asyniur het volgende:
zeer herkenbaar
Anders maak je de dingen alleen maar gecompliceerder en dat leidt alleen tot ellende (eigen ervaring)
quote:wie wordt hier nu ge-Jedi-mind-tricked?
Op woensdag 26 juni 2002 09:21 schreef RotC het volgende:Wat zouden jullie doen in zo'n situatie?
quote:ehmmmm Ik ben verhuisd heb haar daardoor zolang niet gezien. En kwam afgelopen donderdag weer in dat dorp om bij mijn vader langs te gaan. Dus wie heeft het over wachtten.
Op woensdag 26 juni 2002 09:37 schreef Vampier het volgende:
Tjesus man ... waar maak je je druk om. Wil je soms iets met die ander beginnen en je huidige vrienden dumpen voor een onzekere toekomst.. had ze maar geen 4 jaar mopeten wachten.
Ik denk altijd maar: als je veel ergere dingen dan afwijzingen hebt kunnen doorstaan, waarom zou je dan een afwijzing (of welk ander girly-gerelateerd probleem dan ook) nog als probleem ervaren?
* Codin heeft gewoon overal sgijt aan!
De kunst ligt hem er voornamelijk in dat je je boodschap op een leuke manier weet te brengen. Met overtuiging ook en zo.
quote:Daar ben ik dus ook bang voor... Zelfs al was het maar om gewoon eens gezellig te gaan eten zonder bijbedoelingen.
Op woensdag 26 juni 2002 09:38 schreef MashiMaro het volgende:Ik denk dat van contact zoeken met haar er heel veel pijn komt....
quote:Wat heeft dit er mee te maken?
Op woensdag 26 juni 2002 09:42 schreef Codin het volgende:
Ik heb jaren geleden al m'n onzekerheid overboord geflikkerd.Ik denk altijd maar: als je veel ergere dingen dan afwijzingen hebt kunnen doorstaan, waarom zou je dan een afwijzing (of welk ander girly-gerelateerd probleem dan ook) nog als probleem ervaren?
* Codin heeft gewoon overal sgijt aan!
De kunst ligt hem er voornamelijk in dat je je boodschap op een leuke manier weet te brengen. Met overtuiging ook en zo.
quote:Ehmm vooral ik door mezelf volgens mij ...
Op woensdag 26 juni 2002 09:41 schreef spaceben het volgende:[..]
wie wordt hier nu ge-Jedi-mind-tricked?
jij, vriendin of de fokkers die reageren?
Je kunt altijd beter spijt hebben van iets dat je WEL gedaan hebt, dan van iets dat je NIET gedaan hebt maar wel hebt willen doen...
Na verloop van tijd verromantiseer je oude liefde.... het is niet voor niets al 4 jaar over.
Ik heb 6 jaar met een meisje een relatie gehad, en die zag ik ook opeens na 4 jaar terug. Even schrikken. Praten... maar de vonk is weg.
Ben gelukkig met me huidige vriendin.
Wat je wel kan doen is wat afspreken. Dan zie je waarschijnlijk net als ik dat de magie weg is, en is dat verhaal ook weer uit je hoofd.
quote:Ik weet dus niet of dat verstandig is... Ik bedoel mijn vriendin zal dit zowiezo niet leuk vinden. Dus haal ik me meer op mijn hals dan gewenst(denk ik)
Op woensdag 26 juni 2002 09:49 schreef X-Ray het volgende:
Wat je wel kan doen is wat afspreken. Dan zie je waarschijnlijk net als ik dat de magie weg is, en is dat verhaal ook weer uit je hoofd.
Het vreemde is dat in het kwartier dat ik haar donderdag zag wel een soort van vonkje als je dat zo mag noemen voelde en ik zag aan haar dat ze het ook erg leuk vond me weer te zien maar het kan natuurlijk ook zijn omdat ze me gewoon weer zag zeg maar.
Ik denk dat ik het maar lekker zo laat en het ook maar niet aan mijn vriendin vertel..
quote:ik ben het eens met [betreffende user]
Op woensdag 26 juni 2002 09:26 schreef shmoopy het volgende:
Wat is hier btw zo 'mindtrickerig' aan?
quote:Okay okay verkeerde titel so what...
Op woensdag 26 juni 2002 09:56 schreef DarkElf het volgende:[..]
ik ben het eens met [betreffende user]
quote:Hij speelt in zijn hoofd al met het idee iets met haar te gaan doen, terwijl ie een vriendin heeft?
Op woensdag 26 juni 2002 09:26 schreef shmoopy het volgende:
Wat is hier btw zo 'mindtrickerig' aan?
quote:Laat maar zitten Jut en Juul snappen dat niet...
Op woensdag 26 juni 2002 10:11 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Hij speelt in zijn hoofd al met het idee iets met haar te gaan doen, terwijl ie een vriendin heeft?
quote:Misschien zou je je beledigende opmerkingen voor je kunnen houden,
Op woensdag 26 juni 2002 10:12 schreef RotC het volgende:[..]
Laat maar zitten Jut en Juul snappen dat niet...
quote:Er is ook allang normaal antwoord op gegeven. En dan nog een keer die vraag stellen. En als je hem zo beledigend vindt dan haal je het toch lekker weg... Je zou het zelfs off-topic geneuzel van dark-elf kunnen noemen. Ik had er namelijk meteen na jou post al op geantwoord.
Op woensdag 26 juni 2002 10:26 schreef shmoopy het volgende:[..]
Misschien zou je je beledigende opmerkingen voor je kunnen houden,
er werd een normale vraag gesteld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |