Ik heb jaren geleden toen ik nog jong was op TMF een filmpreview gezien van de een of andere horrorfilm, maar ik heb des tijds niet op de naam van de film gelet en ben hem ook nooit meer tegen gekomen. Toch wil ik hem wel eens een keer zien, om te kijken of wat mij des tijd als kind spannend leek ook daadwerkelijk spannend is.
Het was een film waarin een of ander wezen een heg langs de weg maakte om daarmee bewust mensen in een auto-ongeval terecht te laten komen. Vervolgens gingen die mensen dan opzoek naar hulp en kwamen bij zijn huis aan. Verder liet de preview zien dat iemand naar binnen ging in dat huis en toen allerlei onderdelen van mensen ontdekte zoals potten met ogen en dat soort dingen. Vervolgens hoorde hij/zij (ik weet niet eens meer of het een man of vrouw was) iemand binnen komen en verstopte zich onder de tafel. Vervolgens zag diegene tot zijn/haar schrik dat iemand een dood mensenlichaam op de tafel neersmeet, waarschijnlijk om te eten ofzo. Dat was het einde van de preview.
Het was niet Jeepers Creepers, maar het zou kunnen dat het daar iets van weg heeft. Heeft iemand enig idee over welke film ik het heb?