SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Nee, het is allemaal nep! Lastig uit te leggen, maar die bloeding is anders dan de bloeding die je hebt als je ongesteld wordt uit jezelf.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik begrijp niet.Je stopt dus je wordt dan toch ongesteld? Is toch niet iets wat je zozeer opwekt...
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je nog wel sex gehad? Dat is wel noodzakelijk he?
Nou ja, ik had wel gemiddeld 3 nachten in de week dat ik buikpijn kreeg en benauwd etc. Sinds ik niet meer altijd doorslik, is dat over.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij is nog steeds niet bewezen dat het echt heel slecht zou zijn. Verschillende studies en ze spreken elkaar allemaal tegen.
Nee, je stopt en je krijgt een doorbraakbloeding. Dit is een andere bloeding dan mentruatie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik begrijp niet.Je stopt dus je wordt dan toch ongesteld? Is toch niet iets wat je zozeer opwekt...
I feel stupid.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal nep! Lastig uit te leggen, maar die bloeding is anders dan de bloeding die je hebt als je ongesteld wordt uit jezelf.
En is dat minder gezond of hoe zit dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je stopt en je krijgt een doorbraakbloeding. Dit is een andere bloeding dan mentruatie.
Maakt niet uit, je raakt alleen niet zwangerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
En is dat minder gezond of hoe zit dat?
Je kan het gewoon googlen.quote:
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
En is dat minder gezond of hoe zit dat?
Jij bent heel snel benauwdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja, ik had wel gemiddeld 3 nachten in de week dat ik buikpijn kreeg en benauwd etc. Sinds ik niet meer altijd doorslik, is dat over.
Wat komt er dan wel naar buiten?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan het gewoon googlen.Heeft te maken met het feit dat de pil hormonen afscheidt die de natuurlijke ontwikkeling van eicellen en slijmvlies tegengaan. Als je ongesteld wordt (dus als je de pil niet slikt) sterven de eicellen af en die komen met 't bloed mee naar buiten.
Als je de pil slikt heb je dat niet.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, we kunnen dus wel stellen dat vrouwen toch wel aanstellers zijn.
Heb ik je de geschiedenis van mijn buikkrampen nooit verteld? 7 jaar lang, gemiddeld 3 nachten per week, gemiddeld 20 minuten lang.quote:
Voor die conclusie had je vorig topic toch zeker niet nodig?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Uiteraard, waar denk je dat dat fabeltje vandaan komt dat mannen zich zo aanstellen als ze ziek zijn, das een mythequote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |