Het is ook niet zo lastig.quote:
Hij kan bijna geen html/css en dan moet ie c++ kunnen.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het begint al aardig te lukken, ben best wel trots en zo.![]()
Ik dank u zeer vriendelijk hiermee.
En de codequote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:11 schreef Dimens het volgende:
Ik zal zo even pics van mijn illustratie posten.
Zo meteen ga ik je betalen voor deze lessen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:14 schreef Dalando het volgende:
"Dev-end de nacht door met Dalando en Dimens"![]()
Adsense is erg fijn. Vroegah mee gewerkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:15 schreef Floxcie het volgende:
Yo, aangezien jullie het toch over websites hebben. Heeft iemand van jullie ervaring met advertentieservers zoals Google DFP en OpenX?
Niet voor heel veel, gewoon om tekst in te zetten. Ik gebruik liever gewoon de div.quote:
Ja, ik werk er nu mee. Maar ik moet een platform hebben waarmee ik advertenties kan beheren. Dus bijvoorbeeld op 5 juli Google AdSense draaien en de volgende dag adBrite.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Adsense is erg fijn. Vroegah mee gewerkt.
Daar kan ik je dan niet mee helpen. Vraag even rond in DIGquote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:17 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, ik werk er nu mee. Maar ik moet een platform hebben waarmee ik advertenties kan beheren. Dus bijvoorbeeld op 5 juli Google AdSense draaien en de volgende dag adBrite.
Chemische zoete teringzooiquote:
Ja maar wel goorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Haha, gemaakt om kinderen om te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |