Groningenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zullen we die morgen samen zien in de bioscoop in Groningen? Hier hebben ze geen 3d.
Zo en zo die brunette.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:37 schreef FreezePop het volgende:
Die blonde of die brunette?
Dibs op brunette.
Blonde. iJustinequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:37 schreef FreezePop het volgende:
Dibs op brunette.
Tegelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:37 schreef FreezePop het volgende:
Dibs op brunette.
Sowieso Fok! mannen die meteen vrouwen bespringen om hun foto's.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:37 schreef Dale. het volgende:
[..]Het nieuwe FOK! woord! Als mannen kwetsbare vrouwen hier @FOK! bespringen!!!
FO!sselen!!!
Hey ik stuur je een hartjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sowieso Fok! mannen die meteen vrouwen bespringen om hun foto's.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hey ik stuur je een hartjein je fobo wil je nu meeten en neuken ok gr een paar FOK!kers die ik niet noem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hey ik stuur je een hartjein je fobo wil je nu meeten en neuken ok gr een paar FOK!kers die ik niet noem
Wat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Lekkere vrouwen op FOK! hebben het soms lastigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:40 schreef monkyyy het volgende:
Fotoboek van Kabouter_Batsgraag
Ook een 'fokhosselaar' ik moest lachen toen ik vanavond mijn reactie postte en zag wie als laatst in zijn fobo had gepost....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |