Idd briljante serie! Winter is coming...!!!quote:
Ditquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:26 schreef FreezePop het volgende:
GAME OF THRONES NIET SPOILEREN OK DANKUWEL BEN NET BIJ EPISODE 2
FAKKING VETTE SERIEquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:26 schreef FreezePop het volgende:
GAME OF THRONES NIET SPOILEREN OK DANKUWEL BEN NET BIJ EPISODE 2
Dat ben je ook dimens.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:27 schreef Dimens het volgende:
Ik word wel gezien als een goede user, hier ben ik blij om.
Haha, ik in een paar dagen vanwege school dat ertussen kwam enzo. Wel erg genoten!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:27 schreef Dale. het volgende:
[..]
Idd briljante serie! Winter is coming...!!!
Heb de hele serie in 1 nacht gekeken... van 11 uur 's avonds tot 11 uur 's ochtends
Ik zei niks omdat je weet hoe ik je zie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:27 schreef Dimens het volgende:
Ik word wel gezien als een goede user, hier ben ik blij om.
Tranen van geluk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zei niks omdat je weet hoe ik je zie.
Ik zou hem echt slaan weetjequote:
Ja ik moest de volgende dag leren voor tentamen de dag erna... maar als ik dat niet had gedaan weet ik 100% zeker dat ik niet goed had geleerd en dat ik gewoon de serie was gaan kijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Haha, ik in een paar dagen vanwege school dat ertussen kwam enzo. Wel erg genoten!
En dan? Hij zal het heus niet opeens gaan doen hoorquote:
Haha, ik heb de laatste paar afleveringen direct gekeken toen ze te downloaden waren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:28 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja ik moest de volgende dag leren voor tentamen de dag erna... maar als ik dat niet had gedaan weet ik 100% zeker dat ik niet goed had geleerd en dat ik gewoon de serie was gaan kijken
kerel waarom man waarom gewoon vanaf nu geen game of thrones meerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:29 schreef JApieman het volgende:
Tyrion
[..]
Haha, ik heb de laatste paar afleveringen direct gekeken toen ze te downloaden waren.
[ afbeelding ]
Deze baas.
Tuurlijk wel joh, als je maar hard genoeg slaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En dan? Hij zal het heus niet opeens gaan doen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |