Ik moest urineren dus trap afquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
was jij niet aan het slapen? dat kan dan wel verklaren waarom je bijna van de trap viel
Was je bricket vergeten op het einde?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Lijkt erop dat het opeens allemaal werktRare zooi.
Ja interne website voor mijzelf. Is mijn image uploader, had genoeg van die imageshack/imgdumper sjit.
Hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Lijkt erop dat het opeens allemaal werktRare zooi.
Ja interne website voor mijzelf. Is mijn image uploader, had genoeg van die imageshack/imgdumper sjit.
Nederlanders die Engels praten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
Duitser die Engels praten klinken grappig.
Dat zou best kunnen jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was je bricket vergeten op het einde?
Daar heb ik ook uren door aan mijn code gewerkt.
wrom dan gewoon Windows xpquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:03 schreef Dimens het volgende:
Godver, moet eigenlijk Snow Leopard installeren, maar geen zin.
Gebruik Notepad++ dan!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja. Coda geeft dat niet zo nice weer.
Amerikanen die ons nederlanders een duits engels accent gevenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
Duitser die Engels praten klinken grappig.
Ja, wie niet.quote:
quote:
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb liever ook geen pics in mijn fobo.
Gaan mensen Photoshop gebruiken en wanneer ik iets zeg op het forum mijn foto erbij halen etc.
Windowsquote:
Ja, als ik engels praat probeer ik zo min mogelijk als een 'boer' te klinken zegmaar.quote:
kut applequote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee moet xcode kunnen draaien dus virtueel even Snow Leopad installeren.
Pas dacht iemand waar ik in het engels mee sprak dat ik uit Rusland kwam.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, als ik engels praat probeer ik zo min mogelijk als een 'boer' te klinken zegmaar.
Oh, wees dan niet zo lui en gewoon doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee moet xcode kunnen draaien dus virtueel even Snow Leopad installeren.
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, als ik engels praat probeer ik zo min mogelijk als een 'boer' te klinken zegmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |