Dan is het nu nog leukquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:03 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee not yet, but freaking rolling thunders and rain like a fucking power
shower
hmm ja da's jammer jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee want het vuurwerk zal waarschijnlijk uitvallen
Nieuwe bouwenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:04 schreef Nibb-it het volgende:
Ziet er mooi uit allemaal, waarschijnlijk frituur ik mijn PCtje maar ja...
Begin vind ik wel grappig; THIS VIDEO IS FOR PROMOTIONAL PURPOSES ONLY, AND MAY NOT BE SOLD, RENTED NOR REPRODUCED IN ANY PART. ANY UNAUTHORIZED USE OF THIS VIDEO IS PROHIBITED BY APPLICABLE LAW.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:04 schreef Nibb-it het volgende:
Ziet er mooi uit allemaal, waarschijnlijk frituur ik mijn PCtje maar ja...
Misschien marche en femme, ofwel de lopende vrouw.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:27 schreef Pumatje het volgende:
zo, nog enkele uren totdat de kickoff van de laatste oefening van 11tank Bravo eskadron gaat plaatsvinden.. March en Femme .. of iets in die trant. Mijn frans is terrible
Dus dat word hoerenlopen puma!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Misschien marche en femme, ofwel de lopende vrouw.
die ene letterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Misschien marche en femme, ofwel de lopende vrouw.
Geeft niks joh, je zat heel dichtbij. Als mijn Nederlands zo goed zou zijn als jou frans had ik beslist minder schrijffouten.quote:
Lekkerquote:
Jup! En nee ik heb geen dislexdinges maar ben dr gewoon slecht inquote:
Wat voor wapens heb jij thuis liggen dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:01 schreef Sine_Pari het volgende:
Als het verdomme door blijft gieten en ik vanavond geen vuurwerk zie en hoor ga ik de tuin in en leeg ik een magazijn. Voordeel van 9mm en 5.56, doet het altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |