Adres? Zet mij op de meellijstquote:Op maandag 4 juli 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:
Thanks voor het aanbod huppel.Maar om het overzicht voor mezelf duidelijk te houden en vervolgens iedereen mijn adres te sturen doe ik het zelf wel eventjes.
Ik hoop wel dat er genoeg reacties komen.
bij de mac?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:17 schreef o.us het volgende:
Godnondeju, een grootscheepse meet niet zo ver van mij vandaan, moet ik die avond werken.
Dan kom je 's middags of na je werkquote:Op maandag 4 juli 2011 23:17 schreef o.us het volgende:
Godnondeju, een grootscheepse meet niet zo ver van mij vandaan, moet ik die avond werken.
Ik moet werken van vijf uur 's middags tot twee uur 's nachts. All hail horecaquote:Op maandag 4 juli 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kom je 's middags of na je werk
hmmquote:Op maandag 4 juli 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon zat de hele avond te zingen over diablo spelen en döner eten in Purmerend. Oh en over samen met Ez mij mishandelen!
Dus ik moet wel half NL door dit weekend.
In alle eerlijkheid staat mijn hoofd er niet echt naar.
Net te horen gekregen dat mn tante inmiddels in coma ligt. Kans is dus dat mijn oppas afzegt maar dan neem ik huppelkind gewoon mee. Oh en in dat geval ga ik dus echt de hele dag aan taksi, denk ik, misschien.
Gadver
Werken bij grote ketens lijkt mij zo onoverzichtelijk en streng.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mac burgers bakken was de beste vakantiejob die ik heb gehad
Je denkt toch niet dat we om 2 uur al slapen?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik moet werken van vijf uur 's middags tot twee uur 's nachts. All hail horeca.
Nah het was leuk, goed betaald en toffe collega'squote:Op maandag 4 juli 2011 23:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Werken bij grote ketens lijkt mij zo onoverzichtelijk en streng.
Mjah we hopen het, ziet er niet best uit om eerlijk te zijnquote:
nee, want dan draai ik nog wel een plaatjequote:Op maandag 4 juli 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat we om 2 uur al slapen?
Nee maar ik weet niet of er een nachtlijntje in haar buurt rijdtquote:Op maandag 4 juli 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat we om 2 uur al slapen?
das wel kut. wat heeft ze?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah we hopen het, ziet er niet best uit om eerlijk te zijn
Ik ga je beloven dat als ik nu weer fanfare hoor midden in de nacht dat ik je hoogstpersoonlijk gekleed in een ajaxtenue aan de kuip vastbindquote:Op maandag 4 juli 2011 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, want dan draai ik nog wel een plaatje
Sterktequote:Op maandag 4 juli 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon zat de hele avond te zingen over diablo spelen en döner eten in Purmerend. Oh en over samen met Ez mij mishandelen!
Dus ik moet wel half NL door dit weekend.
In alle eerlijkheid staat mijn hoofd er niet echt naar.
Net te horen gekregen dat mn tante inmiddels in coma ligt. Kans is dus dat mijn oppas afzegt maar dan neem ik huppelkind gewoon mee. Oh en in dat geval ga ik dus echt de hele dag aan taksi, denk ik, misschien.
Gadver
Ze ging het ziekenhuis in met longontsteking. Toen kwamen ze er achter dat ze leukemie heeft. Die kunnen ze nog niet behandelen vanwege de longont.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga je beloven dat als ik nu weer fanfare hoor midden in de nacht dat ik je hoogstpersoonlijk gekleed in een ajaxtenue aan de kuip vastbind
ow, shitquote:Op maandag 4 juli 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze ging het ziekenhuis in met longontsteking. Toen kwamen ze er achter dat ze leukemie heeft. Die kunnen ze nog niet behandelen vanwege de longont.
Vanmiddag heeft ze een hersenbloeding gehad en nu ligt ze in coma
Ik heb geen idee het klonk als fanfare en blij werd ik er niet van!!quote:Op maandag 4 juli 2011 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik vraag me wel af wat voor fanfare dat was dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |