Waren ze zo eng?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb inderdaad wel eens gehad dat ik na een meet niemand meer online sprak van de groep daar.
Nouja, da's dan ook wel weer goed...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb inderdaad wel eens gehad dat ik na een meet niemand meer online sprak van de groep daar.
Nee hoor, gewoon klaar meequote:
En scheidingenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Maarja, er ontstaan zelfs huwelijken uit die virtuele dates
Zelfs in dit topicquote:Op maandag 4 juli 2011 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Maarja, er ontstaan zelfs huwelijken uit die virtuele dates
Dan is er zoeen huwelijk en dat is dan de mooiste dag van je leven, dat hoort het dan te zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:54 schreef Tomasso het volgende:
Trouwen. Ik wil dus echt wel trouwen he. En goed ook.
Tsja, maarja paps en mams hebben zo hun eigen idee hoe het moet zijn en als de huwelijksaankondiging een feit is, wordt het aanstaand paar helemaal gekneed hoe het moet worden. moeder en schoonmoeder bemoeien zich - geheel belangeloos overigens - met de entourage enzo....quote:Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef Peter het volgende:
Maak er dan ook je eigen dag van en niet 'zoals men vindt dat het hoort te zijn'Tis je eigen dag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |