4-14-15quote:Op maandag 4 juli 2011 21:38 schreef Spouwerranger het volgende:
De billen en tietentapeFucking vet dit.
ik beken, ik heb heel veel bikini's, maar meer om in te zonnen dan te zwemmenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:38 schreef waxmask het volgende:
Hhaha die weetjes....meer dan 60% van de badpakken wordt nooit nat....
Eens.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:40 schreef waxmask het volgende:
Maxim hopelijk mag je heel deze zomer het beeld vullen...vele malen beter wat er doorgaans op is...
24 uur omroep Maximquote:Op maandag 4 juli 2011 21:40 schreef waxmask het volgende:
Maxim hopelijk mag je heel deze zomer het beeld vullen...vele malen beter wat er doorgaans op is...
Klusjesmannen heb ik gemist? Is dat ook met Maxim en hebben we daar al wat van gemist?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:42 schreef Droopie het volgende:
Ned 3 om 21.15
Zondag Klusjesmannen
Maandag Ze is van mij
Benieuwd wat de rest ons brengt?
http://www.dumpert.nl/med(...)n_kindergarten_.htmlquote:Op maandag 4 juli 2011 21:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Klusjesmannen heb ik gemist? Is dat ook met Maxim en hebben we daar al wat van gemist?
Nee dat is met Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen, heel flauwe humor, maar ik vind het wel heerlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 21:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Klusjesmannen heb ik gemist? Is dat ook met Maxim en hebben we daar al wat van gemist?
Met Sander Latinga en Ramon de staigair...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Verkapt Gerard en Gordon over de vloer.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)n_kindergarten_.html
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:44 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat is met Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen, heel flauwe humor, maar ik vind het wel heerlijk
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met Sander Latinga en Ramon de staigair...
Zeer flauw en plat, maar echt briljant als je er van houdt
Ah ja....vanuit de SR tijd...hebben ze nu er een volwaardig programma van gemaakt?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Verkapt Gerard en Gordon over de vloer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |