Vorig jaar succesvol in TV Lab, nu een vervolg

quote:
Kroeggesprek over vrouwen
Laat vrouwen aan het woord over mannen en ze zijn het er over eens: mannen zijn maar geïnteresseerd in twee dingen. In de eerste plaats is dat voetbal. Op de voet gevolgd door vrouwen. Toch is er iets opmerkelijks aan de hand. Praatprogrammas over voetbal zijn er genoeg. Over vrouwen zijn ze er niet. Maxim Hartman en Waldemar Torenstra brengen daar vanaf maandag verandering in.
Lesje versieren
Ze is van mij is een talkshow van mannen over vrouwen. Toch is het ook voor vrouwen interessant. De onderwerpen zijn even herkenbaar als verrassend. Wekelijks ontvangen Maxim en Waldemar twee bekende Nederlanders. Arie Boomsma en oud-scheidsrechter Dick Jol trappen af. Jol geeft een lesje in dwingende ogen. Ook legt hij uit hoe met een beetje foutloos spellen elke vrouw kunt versieren.
Liefde en seks
Een verrassende combinatie, zegt Maxim Hartman in Televizier over de eerste gasten in Ze is van mij. Eigenlijk een botsing van twee culturen. De streetwise, volkse Dick met steengoede oneliners tegenover de altijd correcte en genuanceerde Arie. Veel chemie onderling, al had ik wel een clash met Arie over liefde en seks.
Kroeggesprekken
Deze reeks van Ze is van mij is het vervolg op de proefaflevering die tijdens TV Lab is uitgezonden. Hoe succesvol ook, volgens Maxim is er wel een en ander veranderd. De formule is gelijk gebleven. Ik ben zelf relaxter en minder geforceerd. Waldemar presenteert, ik ben de vaste gast. We proberen aan tafel kroeggesprekken te voeren.
Juiste proporties
De komende weken mengen ook Filemon Wesselink, Lebbis, Tygo Gernandt, Viggo Waas en Marc Lammers zich in het kroeggesprek. Ze weten als geen ander hoe je een vrouw moet aanraken, haar gelijk moet geven, hoe ze eruit moet zien, wat de juiste proporties zijn en ook hoe je twintig vrouwen kan laten doen wat jij wilt.