quote:Op maandag 4 juli 2011 18:57 schreef Oognip het volgende:
Wij hebben eten bestelt uit oma's keukenik krijg een lekkere rollade met gebakken aardappels en sperziebonen
En laat je dat mensje dat brengen met de rollatorquote:
Ze krijgt dr aow niet voor niks hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 20:06 schreef indaha het volgende:
[..]
En laat je dat mensje dat brengen met de rolator
Ik nietquote:Op maandag 4 juli 2011 20:06 schreef indaha het volgende:
[..]
En laat je dat mensje dat brengen met de rolator
Oma staat nog met het zweet op haar voorhoofd die rollade te braaaaaaaaienquote:Op maandag 4 juli 2011 20:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik nietdat is gewoon een bestelservicegeval, maar we wachten al 1.5 uur vandaar dat ik me afvraag of ze niet met de rollator komt
1.5u, ik had boos opgebeldquote:Op maandag 4 juli 2011 20:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik nietdat is gewoon een bestelservicegeval, maar we wachten al 1.5 uur vandaar dat ik me afvraag of ze niet met de rollator komt
Je mag niet boos worden op omaatjes met rollators, alleen in de supermarktquote:
Ik had 2 gemiste oproepenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had 2 gemiste oproepenvriend teruggebeld en ze wilden even zeggen dat het wat langer duren, joh
Extra rollade!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
We hebben met ideal betaald dus het zal wel niet.
Je valt in herhaaaaaaaaaaaaaaaaaaling.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben aan het kijken naar dikke amerikanen die auto's invorderen van onwillige klanten.
ik heb een stalker.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je valt in herhaaaaaaaaaaaaaaaaaaling.
Als je met de stalker mij bedoelt: je postte op pagina 6 van het vorige topic hetzelfde en ik vergeet weleens iets, maar zo slecht is mijn korte termijngeheugen nou ook weer nietquote:Op maandag 4 juli 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ik heb een stalker.En aangezien ik voor elke post in een halve buikspieroefening over een kat heen moet hangen post ik efficiënt.
Zomaar onschuldige burgers etenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:30 schreef Rewimo het volgende:
Ik had een burgertje met wortel, bloemkool en broccoli![]()
Zometeenen dan straks eens kijken voor wat aardbeziën met kwark of yoghurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |