Whaow, het is gewoon een compleet andere taal! I come in peace, enzulks.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:02 schreef kwakz0r het volgende:
voorbeeld conversatie tijdens een spelletje op de blackberry
"hej kaolo, ik heb ineens iemand op mn ping die "marietje's" tollie heet - whahahaa - dottie man, hij moet zich "marietje's" punie noemen!" - "hej kill man! kaolo, nu ben ik uit, wat ben jij dottie nou man, hou je moffo, je leidt me af!"
(ze mochten eind van de les op hun telefoon, ze hebben braaf een engels spelletje gedaan waarbij je uit een grid van 16 letters zoveel mogelijk woorden moesten zoeken. doen ze keifanatiek!)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Och jee, dit is dus hoe een generatiekloof voelt.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:02 schreef kwakz0r het volgende:
voorbeeld conversatie tijdens een spelletje op de blackberry
"hej kaolo, ik heb ineens iemand op mn ping die "marietje's" tollie heet - whahahaa - dottie man, hij moet zich "marietje's" punie noemen!" - "hej kill man! kaolo, nu ben ik uit, wat ben jij dottie nou man, hou je moffo, je leidt me af!"
(ze mochten eind van de les op hun telefoon, ze hebben braaf een engels spelletje gedaan waarbij je uit een grid van 16 letters zoveel mogelijk woorden moesten zoeken. doen ze keifanatiek!)
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Bestaat Nieuw Zuid nu ook al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/pseudo-Amsterdammer
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ingse-studentes.html
Was neen niet spoorloos?
Morgen is het allemaal weer anders. En misschien wel beter dan ooit.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef Tinkepink het volgende:
Dit was een stomme dag met veel nieuwe situaties en dingen (mogelijk toekomstige problemen) waarvoor ik nog geen oplossing heb.
Morgen beter hoop ik.
kroel voor Tinkquote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef Tinkepink het volgende:
Dit was een stomme dag met veel nieuwe situaties en dingen (mogelijk toekomstige problemen) waarvoor ik nog geen oplossing heb.
Morgen beter hoop ik.
Dat ja! Leuk!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:26 schreef Amsel het volgende:
Wauw Mo, het ziet eruit alsof jullie er al maanden wonen
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Een multiculturele school was het idd toen ook al (in mindere mate weliswaar) maar zulke taal heb ik er nooit gehoord!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg!
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een multiculturele school was het idd toen ook al (in mindere mate weliswaar) maar zulke taal heb ik er nooit gehoord!omg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ik zag jou pas druivesuiker en amino's doen voor sport. Druivesuiker, why? Dan ga je toch minder eigen suiker/vet verbranden?quote:
Heel variabel. Bij mij vielen veel dingen slecht omdat hun maat voor bovenlijf korter is dan mijn lijf. Resultaat: korte jurkes die werkelijk onfatsoenlijk stonden. De 'fitted' dingen waren m.i. vooral gefit op aziatische proporties en ik vond de kwaliteit zwaar tegenvallen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
Wat zijn de maten 36 en 38 bij asos?
Zie nu wel een heel leuk jurkje
Ja, eigenlijk moet ik het sneetje brood bij de middag T bij de lunch eten, en dan ernaast nog een andere fatsoenlijke T. Maar aangezien ik nevernooit 4 sneeen brood weg krijg vond ze het prima als ik die T even verving met die 4e boterham. Broodbeleg enzo is wel mn eigen keus. En bij het ontbijt staat 4 a 6 eetlepels muesli, ik start met 4..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:42 schreef Mini. het volgende:
Is dat het lijstje van de diëtist, Siral?
Ik doe ook nog even mijn definitieve lijstje van vandaag... Had nog wel wat groente en fruit bij gemogen, maarja.
O: 2x volkorenbrood met avocado
T: koffie met melk
L: gebakken krieltjes, 200g roerbakgroente, mayo
T: koffie verkeerd
B: half uur lopen
D: volle yoghurt (200ml denk ik) met muesli, banaan, snee brood met appelstroop
S: fitness (maar 3 kwartier ofzo, sportschool ging dicht)
T: snee brood met tonijn/augurk/mayo
T: klein handje chips
Indeed haha.. het streven is uiteindelijk dus 4 snedes brood tussen de middag. Maar als ik begin met 2 is dat ook prima, langzaam over de dag verdelen en misschien heb ik volgende week al wel smaak naar meer en kan ik gewoon een normaal tussendoortje pakken ipv een derde of vierde boterham die ik niet bij de lunch op kreeg! Oja en er mist nog een glas sap/vruchtendrank bij de 2e Tquote:Op dinsdag 5 juli 2011 06:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Klinkt als een goed nietafvalplan siral!
Tink, hier is de nieuwe dag al. Hoop dat ie beter is
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Ben ook maar gestopt met kijkenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Heel variabel. Bij mij vielen veel dingen slecht omdat hun maat voor bovenlijf korter is dan mijn lijf. Resultaat: korte jurkes die werkelijk onfatsoenlijk stonden. De 'fitted' dingen waren m.i. vooral gefit op aziatische proporties en ik vond de kwaliteit zwaar tegenvallen.
Vandaar dat ik nu weer naar de sale kijk.
Jemigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:30 schreef Phaidra het volgende:
Wow, bij een explosie + brand zijn 5 mensen omgekomen. Op 5 minuten van mijn huis...![]()
link
SPOILER: Voor wie zin heeft in mijn collega-gezeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu weer een dag werken. Is echt bizar druk, dus ik meld me vanavond wel weer.
Volgens mij is alles in die opsomming behalve nootjes en gekookt eitje, ongeveer even goed/slecht als die sultana / evergreen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:08 schreef Siral het volgende:
Iemand nog leuke tips voor gezonde/makkelijke/natuurlijke/vullende tussendoortjes?
Iets wat net zo makkelijk is als sultana en evergeen, maar dan gezond
Ik kom nu op; haverkoekje, volkorenbiscuit, eierkoek, mueslireep,
kleine krenten/mueslibol, nootjes, gedroogd fruit, gekookt eitje.
Echt joh?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij is alles in die opsomming behalve nootjes en gekookt eitje, ongeveer even goed/slecht als die sultana / evergreen.
In de categorie nootjes / eitje zijn er ook nog de blokjes kaas / plakjes gedroogde worst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |