Dat is best een slimme van hemquote:Op maandag 4 juli 2011 21:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ga het niet zeggen, niet tegen jullie, niet tegen collega's, niet tegen supervisor! Alleen lief weet het.*
* op aanraden van rijinstructeur. De theorie is dat je dan nog gestresster wordt omdat je dan iets positiefs moet vertellen aan degenen die het weten.
een stoffige lamp aangedaan ergens? is de verwarming aangesprongen?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:17 schreef Amsel het volgende:
Er ruikt iets branderigs in m'n huis. Als een doorgebrande zekering of een vlieg die tegen een halogeenlamp is gevlogen en ter plekke verbrandt. Maar ik kan de oorzaak niet vinden
Dat had ik laatstquote:Op maandag 4 juli 2011 21:17 schreef Amsel het volgende:
Er ruikt iets branderigs in m'n huis. Als een doorgebrande zekering of een vlieg die tegen een halogeenlamp is gevlogen en ter plekke verbrandt. Maar ik kan de oorzaak niet vinden
Je gaat spontaan d/t-fouten maken van de schrik!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:17 schreef Amsel het volgende:
Nu voel ik me gepasseerdquote:Op maandag 4 juli 2011 21:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ga het niet zeggen, niet tegen jullie, niet tegen collega's, niet tegen supervisor! Alleen lief weet het.*
* op aanraden van rijinstructeur. De theorie is dat je dan nog gestresster wordt omdat je dan iets positiefs moet vertellen aan degenen die het weten.
Wat verpruts je allemaal danquote:Op maandag 4 juli 2011 21:22 schreef Chicolate het volgende:
Het liefst zou ik nu meteen gaan slapen, maar ik moet nog een presentatie afmaken en oefenen enzo. Wat een zooi maak ik van mijn leven, verpruts alles in de laatste week. Nouja, morgen praatje (hopelijk ga ik niet gigantisch af voor de groep) en daarna weer wat meer vrijheid. En tijd voor slapen en afwas.
Eerder dat ik een paar lampen in huis per ongeluk de afgelopen 24 uur aan heb laten staan, zou dat het kunnen zijn? Ik vind het zo'n eng geurtje!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
een stoffige lamp aangedaan ergens? is de verwarming aangesprongen?
Waar dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je gaat spontaan d/t-fouten maken van de schrik!.
ik heb ook even zitten starenquote:
Oh, ik lees de zin nog eens goed en ik zag 'verbrand' aan voor een voltooid deelwoord. Had ergens nog een pv bij verzonnen. Excusez-moi!quote:
Neuh dat hoeft niet, maar ik las dus wel "is verbrand" en dat stond er dus nietquote:Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef progje het volgende:
[..]
ik heb ook even zitten staren![]()
maar volgens mij is het ".... is verbrand"
maar ik kan het mis hebben
ik had er dus een discussie met mijn man overquote:Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ik lees de zin nog eens goed en ik zag 'verbrand' aan voor een voltooid deelwoord. Had ergens nog een pv bij verzonnen. Excusez-moi!.
Amsel haar zin klopt gewoon, maar "is verbrand" was logischer geweestquote:Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef progje het volgende:
[..]
ik had er dus een discussie met mijn man over![]()
En die zei dus inderdaad hetzelfde, terwijl ik ook zoiets had van
Maar wat is nu goed dan?
Mijn bachelorproject. Mn report is allemaal laatste moment deadline werk (en mn begeleider vindt het nog steeds niet echt goed) en daardoor moest ik vanmiddag nog beginnen aan de presentatie die ik morgenochtend vroeg heb. En de docenten hebben dat gezien. Normaal weten mensen niet dat ik moeite heb met deadlines en het vaak nachtwerk is. En ik ben zoooo niet klaar voor een presentatie. Gevoel van onmacht. En ben mentaal uitgeput.quote:
Ninja-edit hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef Mini. het volgende:
Lastig hč, die mensen die van nickname veranderen.
Ik wil Jagär ook nog steeds bij haar oude naam noemen, en ik zag dat ik niet de enige ben.
troost je, ook bij docenten is gemiddeld 1 op de 2 een nachtelijke deadlinewerker "dat moet dan morgen maar in de trein"...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn bachelorproject. Mn report is allemaal laatste moment deadline werk (en mn begeleider vindt het nog steeds niet echt goed) en daardoor moest ik vanmiddag nog beginnen aan de presentatie die ik morgenochtend vroeg heb. En de docenten hebben dat gezien. Normaal weten mensen niet dat ik moeite heb met deadlines en het vaak nachtwerk is. En ik ben zoooo niet klaar voor een presentatie. Gevoel van onmacht. En ben mentaal uitgeput.
Aw Chicootjequote:Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn bachelorproject. Mn report is allemaal laatste moment deadline werk (en mn begeleider vindt het nog steeds niet echt goed) en daardoor moest ik vanmiddag nog beginnen aan de presentatie die ik morgenochtend vroeg heb. En de docenten hebben dat gezien. Normaal weten mensen niet dat ik moeite heb met deadlines en het vaak nachtwerk is. En ik ben zoooo niet klaar voor een presentatie. Gevoel van onmacht. En ben mentaal uitgeput.
Mijn begeleider is ook zo. De docenten niet, en ze dachten van mij dat ik ook niet zo ben. Nouja, nu te laat. Kijken of ik ergens nog energie vandaan kan halen om de presentatie af te maken, te oefenen en zekerheid kweken. Ofzo. Ik sta er gewoon niet met zelfvertrouwen, ik ben half voorbereid.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
troost je, ook bij docenten is gemiddeld 1 op de 2 een nachtelijke deadlinewerker "dat moet dan morgen maar in de trein"...
En dit! Moet dan nog denken aan een van mijn BA-begeleidsters die, toen ik een afspraak met haar had, daarvoor een afspraak had die uitliep en daarna ook zei dat ik nog eventjes moest wachten zodat ze mn stuk nog kon lezenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
troost je, ook bij docenten is gemiddeld 1 op de 2 een nachtelijke deadlinewerker "dat moet dan morgen maar in de trein"...
De werkwijze zal ze denk ik veelal niet boeien, het eindproduct wel natuurlijk. Hoe je tot dat eindproduct komt kan zo verschillen...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn begeleider is ook zo. De docenten niet, en ze dachten van mij dat ik ook niet zo ben. Nouja, nu te laat. Kijken of ik ergens nog energie vandaan kan halen om de presentatie af te maken, te oefenen en zekerheid kweken. Ofzo. Ik sta er gewoon niet met zelfvertrouwen, ik ben half voorbereid.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:40 schreef progje het volgende:
Chico het komt vast wel goedEcht waar
Ik doe mee met Maria haar digi-aanmoedigings-dansje![]()
Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De werkwijze zal ze denk ik veelal niet boeien, het eindproduct wel natuurlijk. Hoe je tot dat eindproduct komt kan zo verschillen...
Het is jammer dat je er niet 100% vertrouwen in hebt, maar het is negen van de tien keer niet zo slecht als je zelf denkt!![]()
Ik doe iig een digi-aanmoedigings-dansjeGo Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico
Bijna, decemberquote:
Nee, maar dit was een slechte verwijzing naar 50cent annex stom grapjequote:
Nee ik weet nietquote:Op maandag 4 juli 2011 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee, maar dit was een slechte verwijzing naar 50cent annex stom grapje![]()
Jeweetwel:
Itchaburpday, itchaburpday. We gonna sip bacaaardi like itchaburpday.
Swaaaagquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:40 schreef progje het volgende:
Chico het komt vast wel goedEcht waar
Ik doe mee met Maria haar digi-aanmoedigings-dansje![]()
Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico
mavo 2: "hej mevrouw, mevrouw, heeft u swagger? broehahahahahaha"quote:Op maandag 4 juli 2011 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Swaaaag
![]()
Go, go, go, go
Go, go, go shawty
It's your birthday
We gon' party like it's yo birthday
We gon' sip Bacardi like it's your birthday
And you know we don't give a fuck
It's not your birthday!
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mavo 2: "hej mevrouw, mevrouw, heeft u swagger? broehahahahahaha"![]()
![]()
![]()
Die zingen echt alles mee en schrikken van de vertalingquote:Op maandag 4 juli 2011 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Het zou me niks verbazen dat ze zelf niet eens weten wat het is![]()
Kwakkieswaaaag
mwah, ze weten ook wat een tollie, een punie, kaolo en dottie isquote:Op maandag 4 juli 2011 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Het zou me niks verbazen dat ze zelf niet eens weten wat het is![]()
Kwakkieswaaaag
Net als die swagger heb ik geen idee wat dit zou kunnen zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mwah, ze weten ook wat een tollie, een punie, kaolo en dottie is
Ik heb wat gemistquote:Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
tollie is wat een mannetje tussen zn benen heeftquote:Op maandag 4 juli 2011 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Net als die swagger heb ik geen idee wat dit zou kunnen zijn. En ik denk dat ik dat liever zo hou
![]()
.
Ik zou gokken op een mannelijk en vrouwelijk geslachtsdeel (punani jewaits!), een alternatieve koala en een schatjehhhquote:Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh toch 2 van de 4 goed! Ik ben nog wel een beetje in touch met mijn tiener-medemenschquote:Op maandag 4 juli 2011 21:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
tollie is wat een mannetje tussen zn benen heeft
punie is wat een meisje tussen dr benen heeft
kaolo is je kontgat
dottie is "vies"
Wtfquote:Op maandag 4 juli 2011 22:02 schreef kwakz0r het volgende:
voorbeeld conversatie tijdens een spelletje op de blackberry
"hej kaolo, ik heb ineens iemand op mn ping die "marietje's" tollie heet - whahahaa - dottie man, hij moet zich "marietje's" punie noemen!" - "hej kill man! kaolo, nu ben ik uit, wat ben jij dottie nou man, hou je moffo, je leidt me af!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |