idd. Sukkelquote:Op maandag 11 juli 2011 20:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sukkel. Dan had je eerst je GMail account moeten uitloggen. Maar glhf.
sukkel...quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif;[;;/img] Op maandag 11 juli 2011 20:30 schreef BradSpit het volgende:
net dus een nieuw Google + aangemaakt met mijn echte naam, maar die valse naam blijft..hoe kom ik er vanaf..
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:30 schreef BradSpit het volgende:
net dus een nieuw Google + aangemaakt met mijn echte naam, maar die valse naam blijft..hoe kom ik er vanaf..
T'IS GELUKT JE BENT EEN SCHAT.... WOLFROLFquote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan links op Profiel bewerken en dan op de grote letters van je naam klikken. Voila.
Ik heb het niet juist verteld, doe het volgende:quote:Op maandag 11 juli 2011 20:48 schreef BradSpit het volgende:
[..]
welke pagina is dit precies?? in Gmail??
het kutte was ik had mijn naam dus veranderd naar Brad Spit (wat ik nooit had moeten doen)quote:
Je echte naam is Brad Clit?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:55 schreef BradSpit het volgende:
[..]
het kutte was ik had mijn naam dus veranderd naar Brad Spit (wat ik nooit had moeten doen), en ja ik kan mijn collega's natuurlijk niet mailen onder de naam Brad Spit
Huh? Hij uploadt ze zonder toestemming te vragen bedoel je?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:58 schreef Samael het volgende:
Die automatische foto update via de telefoon is best wel win![]()
Wist niet eens van het bestaan totdat ik net ineens wat foto's op mijn G+ zag staan die ik niet had geupload.
Ja blijkbaar stond het aan op me Google+ app. Ik had het niet door dus het kwam als een verrassing. Maar na het uploaden moet je ze altijd nog delen als je ze wilt tonen aan het grote publiek.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Huh? Hij uploadt ze zonder toestemming te vragen bedoel je?
Of nee, dat kon je bij installeren zeker instellen? Ik herinner me zoiets.
Ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:47 schreef Adolecens het volgende:
Kan je nu nergens je primaire adres bewerken?!
Da's kut.. Dus eenmaal een email adres eraan gekoppeld is niet meer wijzigen..quote:
Het staat verder gewoon in de settings onder : Instant Uploadquote:Op maandag 11 juli 2011 22:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Huh? Hij uploadt ze zonder toestemming te vragen bedoel je?
Of nee, dat kon je bij installeren zeker instellen? Ik herinner me zoiets.
Hij is gekoppeld aan je Google account waarmee je was ingelogd toen je je Google+ aanmaakte.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's kut.. Dus eenmaal een email adres eraan gekoppeld is niet meer wijzigen..
Dus dat betekend dat je altijd een gmail adres als primair adres zult hebben? Volgens mij is het niet mogelijk om met een niet google email adres een google account te hebben toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:07 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Hij is gekoppeld aan je Google account waarmee je was ingelogd toen je je Google+ aanmaakte.
Ik denk niet dat je je account naar een ander google account kunt overzetten.
En dan lekker sufgespamd worden zeker?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:33 schreef Dale. het volgende:
Mensen die een invite willen kunnen zich het beste inschrijven via
http://stuivertje.nl/invite/V2/index.php
is website van iemand van tweakers.net. Diegene die nu op google+ zitten kunnen oneindig veel invites versturen (inprincipe is google+ dus open)
Lekker emailadressen harvesten met die site ... Een invite via dm/pm lijkt me veel verstandiger.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:33 schreef Dale. het volgende:
Mensen die een invite willen kunnen zich het beste inschrijven via
http://stuivertje.nl/invite/V2/index.php
is website van iemand van tweakers.net. Diegene die nu op google+ zitten kunnen oneindig veel invites versturen (inprincipe is google+ dus open)
Is gewoon een website van een te vertrouwen tweaker. Maja boeiendquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Lekker emailadressen harvesten met die site ... Een invite via dm/pm lijkt me veel verstandiger.
quote:FOK!'s eigen iBenny wordt genoemd als de grootste volumematige influential. Met 114 postings over Google+ staat hij bovenaan de influentials-lijst. Deze lijst wordt volledig gemaakt door achtereenvolgens de users Nyce, Spermadonor, Schommelstoel en PiRANiA. iBenny staat qua impact van zijn postings op de derde plaats, slechts onder twitteraars JeeeM en Dutchcowboys en nog boven twitteraar MichaelvdGalien en de redactie van Nu.nl.
Ik bedoel dat een derde geautomatiseerd emailadressen kan harvesten. Die worden immers op die site gepubliceerd en zijn zonder captcha o.i.d. op te vragen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:38 schreef Dale. het volgende:
[..]
Is gewoon een website van een te vertrouwen tweaker. Maja boeiend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |