van harte gegund!!quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een boekje met sprookjes van G. Bomansquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:25 schreef lezzer het volgende:
Mooi.
Nou, hoe doen jullie het nou?
NietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Heb je nog een huisgenote nodig? Dan mag je me elke avond voorlezenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een boekje met sprookjes van G. Bomans. Wel allemaal best triest, aangezien ze voornamelijk in dood eindigen.
Jaar geleden dit opgenomen. Geluid is niet synchroon en nou ja... het is een beetje stomquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Heb je nog een huisgenote nodig? Dan mag je me elke avond voorlezen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaar geleden dit opgenomen. Geluid is niet synchroon en nou ja... het is een beetje stom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |