G-spot bedoel je? Daar heb ik al ruim een jaar niks mee gedaan en dat ga ik ook niet missen. Ik hou sowieso niet van penetratie.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:15 schreef Nirak het volgende:
Jamaar.... Ben je dan ook je plezierplekje kwijt? Das toch niet fijn lijkt me? Want die heb je ooit nog nodig lijkt me..?
Nu vraag ik ondertussen gewoon ongenuanceerd wat er in je broek zit
Er is niet echt een medische reden, dus inderdaad voornamelijk emotioneel.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:36 schreef Vanyel het volgende:
Maar W, wil je dat wegens de emotionele waarde of om een medische reden?
Nogo is geen land, maar een dorp. http://en.wikipedia.org/wiki/Nogo,_Missouriquote:Op maandag 4 juli 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor mij is het allemaal gewoon het land Nogo.
Mrs. komt vaak mensen tegen die hun portemonnee in hun bh bewaren. Ik moet er elke keer weer om lachenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Precies. En waar moet ik anders mijn portemonnee bewaren?
Ik ken d'r ook zo een.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mrs. komt vaak mensen tegen die hun portemonnee in hun bh bewaren. Ik moet er elke keer weer om lachen
Nee, want ik heb andere hormonen. Mijn lichaam maakt al minstens een half jaar, zo niet langer, geen vrouwelijke hormonen meer aan, dus eigenlijk BEN ik al in de overgang. Alleen door de testosteron merk ik daar niks van.quote:
Geheel onbewust ga ik tegenwoordig ook met mijn benen over elkaar zetten als iemand op tv een knietje krijgt. Best grappig.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou dat dus echt niet bedenken. Voelt denk ik een beetje zoals een jongen zich voelt als je t over een eikelpiercing of knietje hebt.
Schuift dat er niet onderuit dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken ook dames die hun telefoon onder hun BH-bandje steken als ze geen zakken hebben en op stap gaan. Wel zo dat het niet te zien is door de kleding heen.
Geen flauw idee. Misschien heeft ze wel een holle tiet waar ze 'm in legtquote:
Handig!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Misschien heeft ze wel een holle tiet waar ze 'm in legt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |