SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Spezza19 op 04-07-2011 17:30:12 ]Dit account is niet meer in gebruik.
aahhhhquote:Op maandag 4 juli 2011 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen (ex)schoonoudersof iig nooit ontmoet
Je bent een Vestaalse Maagd?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen (ex)schoonoudersof iig nooit ontmoet
neuh maar mijn "relaties" hadden dusdanig weinig potentie dat ik nooit schoonouders heb ontmoetquote:
Nou idd!quote:
True, maar hoezo?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
sommige mensen hebben echt het inlevingsvermogen van een visstick zeg
gewoon niet nadenken over hoe sommige dingen bij iemand over kunnen komen enzo, onnodig kwetsend zeg maarquote:
Ehm ja, daar hebben veel mensen last van imho.. Niet leuk.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon niet nadenken over hoe sommige dingen bij iemand over kunnen komen enzo, onnodig kwetsend zeg maar
wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon niet nadenken over hoe sommige dingen bij iemand over kunnen komen enzo, onnodig kwetsend zeg maar
Ik vind bij een man een lekker kontje zeker wel een pluspuntquote:Op maandag 4 juli 2011 16:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bij mannen is dat toch ook wel een serieus onderschat puntje
Ik vraag me af of iemand 't altijd zo bedoelt. Ik denk het niet namelijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm ja, daar hebben veel mensen last van imho.. Niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |