Ja, bij zo'n servicepunt kan je alleen iets ophalen als je het daarnaar toe laat sturen. De spullen van Wehkamp kan je daar heen sturen, maar als ze het naar je thuis zenden en je bent er niet, dan gaat het ook naar dat depot.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:16 schreef douche-eendje het volgende:
Ik vind het bij DHL suf dat ik altijd naar het depot moet om mn pakje op te halen en het niet bij het servicepunt hier om de hoek op kan halen -.-.
Oh jammer dat het bij jou niet zo is! Ik wil op zich wel een flesje kopen maar als het maar een eenmalig effect is zou dat wat jammer zijn.. tenzij de shampoo op zich ook heel fijn is natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik gebruik het nu om de x aantal dagen (zit eigenlijk geen regelmaat in), dus ik kan je niet echt helpenWel is het zo dat ik mijn haar geverfd heb en ik heb niet het idee dat het lichter is
Wel grappig als het zo'n effect heeft!
ik gebruik hem ook niet dagelijks (ook geen regelmaat). Merk wel dat bij daddy-o de verfkleur (van kappersverf) langer blijft hangen met daddy-o dan met bv supermarktshampoo. Nu weet ik niet hoe dat is met andere lush shampoo's omdat de verf op dit moment al wel aardig uit mijn haar is dus het niet meer zo opvalt. (dit is trouwens voor mij bij een rode tint)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik gebruik het nu om de x aantal dagen (zit eigenlijk geen regelmaat in), dus ik kan je niet echt helpenWel is het zo dat ik mijn haar geverfd heb en ik heb niet het idee dat het lichter is
Wel grappig als het zo'n effect heeft!
Ga je ook foto's maken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:28 schreef Suusje79 het volgende:
Gisteren bestelling geplaatst voor mezelf en m'n ma (die heb ik ook al zo gek gekregen) en nu al shipped! Had een leuke meevaller dus het is een flinke bestelling geworden. Kan weer niet wachten tot het binnen is!
ik vind jungle echt fijn, krijg er hele mooie krullen vanquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:08 schreef automatic_ het volgende:
Oeh, lekkerrrrr!
En ik denk weer; Oja, Jungle... Die moet ik gaan gebruiken!
Ik ben telkens te lui om hem te pakken... hij ligt nog gewoon in de verpakkingquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ik vind jungle echt fijn, krijg er hele mooie krullen van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |