Jup, speciale producten die alles via de telefoon te bestellen zijn op die dag. Soms hebben ze ook nog koopjes en vorige keer kreeg je bij 30pond een cadeautje erbij (Spring HatBox)quote:Op zondag 10 juli 2011 17:31 schreef Eef999 het volgende:
En wat is er zo bijzonder aan de forum-party's?? Special products?
Ben te kort verslaafd om meegemaakt te hebben![]()
En ik heb vorige week een flinke bestelling binnengekregen, dus ben behoorlijk voorzien![]()
Of het moet wel heeeeel speciaal zijn
Oh, is dat deze keer ook? Met de Ming Hatbox van kerst was ik erg blij.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup, speciale producten die alles via de telefoon te bestellen zijn op die dag. Soms hebben ze ook nog koopjes en vorige keer kreeg je bij 30pond een cadeautje erbij (Spring HatBox)
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:34 schreef Tamashii het volgende:
Omg, elke keer als ik Glogg ruik, dan word ik warm van binnen enzo. Ik vind het de fijnste geur van Lush.
Zo, ja, wil je dat dan even melden? Ik heb nog steeds geen Lush Forum accountquote:Op maandag 11 juli 2011 11:40 schreef automatic_ het volgende:
Wie weet geven ze iets weg met de Forum Party
Ik ben heel hard aan het duimen, ik had een mega-order on-hold staan tot de happy feet gift uit zou komen en die is nu uit dus dan kan ik net zo goed even wachten tot de forumparty als dat nog wat extra's oplevert.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:40 schreef automatic_ het volgende:
Wie weet geven ze iets weg met de Forum Party
Ik heb:quote:Op maandag 11 juli 2011 23:25 schreef automatic_ het volgende:
HahahahaWelke geuren heb je dan in hemelsnaam nog?
Denk je dat er nu nog iets bij komt?
Wat lief dat je aan me dacht! Ik mag met eveline mee bestellenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:08 schreef Nanook24 het volgende:
Murmeli, ik moest inderdaad aan je denken.
Kun je niet iets regelen met een andere forumster, dat je een lijstje doorgeeft om te bestellen?
Ooo kijk! Anders mocht je ook met mij mee doenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat lief dat je aan me dacht! Ik mag met eveline mee bestellen
Naja, ik ga wel bestellen, maar het ligt er een beetje aan hoeveel je wilquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:02 schreef Lissy88 het volgende:
Is er iemand hier die een go organiseerd? Aangezien ik op het lush forum eerst mee zou doen, maar dat gaat nu dus niet door
auto, euhm... als je gaat bestellen en je besteld die forum special, worden die ook in 100 gr verkocht? want wil het wel proberen maar wil niet teveel uitgeven zeg maar want ben aan het sparen voor een goede fiets voor mijzelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, ik ga wel bestellen, maar het ligt er een beetje aan hoeveel je wil
Ohhh...... mag ik n proefje Strawberry santa van jou? (ruilen tegen iets ofzo)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:24 schreef douche-eendje het volgende:
Hahaha cat, erg is dat he! Ik ben ook flink aan het de-stashen.
Heb nu aan douchegels nog het volgende:
Grote fles B Elektro
Medium flessen Happy Hippy, Grass, TOB en Taaitaai
Kleine fles glögg
En dan nog een stapel jelly's (karma, snowshowers, gfb, strawberry santa). Jelly's komen er hier iig niet meer in, gebruik het amper.
Heb net een cadeautje gemaakt voor een collega, een kleine honey bee, stukje karma en miranda zeep en een stukje sexy boy.... heb ik zo ook weer wat minder zeep
hmm en kom jij na de tijd een keer in de buurt van rotterdam in het weekeind? want de verzendkosten zijn wel behoorlijk hoog in nederland en dan heb je de verzendkosten van lush zelf nog maar ik zit wel te twijfelenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:40 schreef automatic_ het volgende:
Nee, die douchegel alleen in 250 & 500De middelste is £9.95 en de andere £17, - dacht ik.
Als je niet zoveel hoeft, kan ik wel proberen hem er bij mijn go bij te smokkelen? Moet ik t alleen vrij snel weten, want ik lig over een uurtje of 6 a 7 wel in mn mandje denk ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:25 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hmm en kom jij na de tijd een keer in de buurt van rotterdam in het weekeind? want de verzendkosten zijn wel behoorlijk hoog in nederland en dan heb je de verzendkosten van lush zelf nog maar ik zit wel te twijfelenwant die american cream is ook een special toch of kan je die ook normaal bestellen?
ik denk dat ik alleen de SG wil hebben, of een proef (wil eigenlijk maar 100 gr) of die van 250 grquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als je niet zoveel hoeft, kan ik wel proberen hem er bij mijn go bij te smokkelen? Moet ik t alleen vrij snel weten, want ik lig over een uurtje of 6 a 7 wel in mn mandje denk ik
AC is alleen nu inderdaad. De sg en de andere cremes ook
Ja hoor, ik heb nog 2 van die gevallen liggen dus stuur je wel een fijn stuk op. Pb je adres nog even, weet niet of ik die van jou nog hebquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ohhh...... mag ik n proefje Strawberry santa van jou? (ruilen tegen iets ofzo)
Harry's name-to-be-confirmed Shower Gel 250g £9.95quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, ik ga wel bestellen, maar het ligt er een beetje aan hoeveel je wil
Ik kom niet meer in Rotterdam dus dan kan je beter met Murmeli meedoenquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:17 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik denk dat ik alleen de SG wil hebben, of een proef (wil eigenlijk maar 100 gr) of die van 250 gr
Ik ga mijn best doen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:30 schreef Lissy88 het volgende:
[..]
Harry's name-to-be-confirmed Shower Gel 250g £9.95
American Cream Lotion 225g £12.50
Lemony Flutter Lotion 225g £13.00
Dat zou ik graag willen hebben en aangezien ik zelf geen cc heb
Als je maar n beetje hoeft kan je van mij wel een (grote) proef krijgen. Ik bestel 250, dat krijg ik toch niet op. 100 gr weet ik niet of ik dat wil missen maar 50 kan zeker.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:17 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik denk dat ik alleen de SG wil hebben, of een proef (wil eigenlijk maar 100 gr) of die van 250 gr
Vind je dat ook al lekker?quote:
Ook al zegt de grootste lush-stasher van dit topic!quote:
Jij vindt dingen lekker die ik niet zo lekker vond, hihi.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ook al zegt de grootste lush-stasher van dit topic!
Dat geeft niks te maken met vinden. Smitten IS lekker, that's just a fact!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij vindt dingen lekker die ik niet zo lekker vond, hihi.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:03 schreef douche-eendje het volgende:
Smitten is vies, stinkt en bah. En ik krijg ontzettende hoofdpijn van die geur. Net zoals Snowcake en Marziban![]()
![]()
quote:
Da's geen forum party special maar een retro.quote:
Nope, er zijn ook geen leftoversquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:31 schreef kahlie het volgende:
Geen extra kado's bij xx GBP?
Ik denk dat ik hem dan oversla, want ik zag niets echt super leuks...
Huh? Fruity Beauty is een Forum Special hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:07 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Da's geen forum party special maar een retro.![]()
Maar nee, ik heb hier nog een zo goed als volle fles (250gr) Dirty staan, en nog ToB (100gr) en ik ga RRR bestellen dus dan ben ik voorlopig wel weer voldoende voorzien.
Gezamelijk zijn we goed voor een slordige 140 GBP
Nee, ze hadden niets extra en ook geen left oversquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:11 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal?? Krijg je nog iets extra??
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:37 schreef automatic_ het volgende:
Bij zo'n bedrag is een kortingsbon altijd erg fijnHaha.
quote:Your order has been updated to the following status:
Shipped
Het was er vandaagquote:
Maakt niet uit, eerst insmeren en dan 10 min wachten met douchen he.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben gewoon thuis![]()
Ik vergeet telkens Turkish Delight mee te nemen onder de douche
Ik had de laatste keer gevraagd om een dhl-proof box, dat hebben ze dus ook gedaan... haha.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:14 schreef Eef999 het volgende:
Wat zonde, die bruisballen!! Nu moet ik wel zeggen dat de dozen van Lush slappe hap zijn![]()
En als ze al die ballen (je had er best veel) er los ingooien, kan het ook niet goed gaan![]()
Ben benieuwd naar de reactie Lush, ze lossen idd alles wel goed op
Die ga ik zeker onthouden voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik had de laatste keer gevraagd om een dhl-proof box, dat hebben ze dus ook gedaan... haha.
Ze hadden zelf nog iets bij mn comment geschreven, dat ze een extra stevige hadden gepakt en hoopten dat het zou werkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:12 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Die ga ik zeker onthouden voor de volgende keer.
Slim!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik had de laatste keer gevraagd om een dhl-proof box, dat hebben ze dus ook gedaan... haha.
Oke... Apart! Hahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:59 schreef Nanook24 het volgende:
Vandaag zat er ineens weer een Lush pakketje bij de post met de ontbrekende artikelen en pagina 2 van de bestelling.Verzonden met Royal mail en dus bezorgd door Selectvracht. Ik heb nog niets teruggehoord van Lush dus ik wacht het nog even af.
Ik heb nu wel een dubbele proef American cream en bij deze zat wel Retread conditioner, ik weet nu al op welke ik over ga stappen als de Coolaulin straks uit de retro gaat. Retread ruikt echt super lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |