Durf ik niet te zeggen...zie wel dezelfde films etc als in Spotnet. Alleen is deze veel sneller en overzichterlijker.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:31 schreef Devolution het volgende:
Maakt dat programma gebruik van dezelfde bronnen als Spotnet?
Watchfolder is handig, anders moet het programma dat je hebt om NZB's te downloaden kunnen communiceren met SABnzbd middels Api-key. Moet je Sabnzbd wel weer toegankelijk zijn...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:04 schreef Tegan het volgende:
Iemand een idee hoe ik in een klik nzb's kan sturen naar SABnzbd op een andere machine. Het lukt enigszinds met nzbdStatus, maar alleen als ik echt de nzb ook fysiek ergens neerzet op deze pc, dan zegt hij 'he, je hebt een nzb gedownload zal ik die naar SABnzbd sturen?', en die stap wil ik eigenlijk skippen. Watchfolders vind ik niets.
-edit-quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:31 schreef Devolution het volgende:
Maakt dat programma gebruik van dezelfde bronnen als Spotnet?
Watchfolders vind ik stomquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:24 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Watchfolder is handig, anders moet het programma dat je hebt om NZB's te downloaden kunnen communiceren met SABnzbd middels Api-key. Moet je Sabnzbd wel weer toegankelijk zijn...
(programma's als Couchpotato en Sickbeard werken op deze manier goed bij mij, wel allemaal op dezelfde machine)
Probeer spotgrid eens.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:48 schreef Volvoman het volgende:
Heeft iemand een alternatief voor F T D world?
Het werkt aan de ene kant wel handig, doordat het niet echt een programma is.
Maar soms is het erg traag, en sommige functies werken niet echt goed.
Alvast bedankt
Bedankt.quote:
Same here, Hitnews account verloopt binnenkort. Zoek een snelle provider (120mbit lijn) met een retegoeie retentie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:27 schreef Happel het volgende:
Merkte net dat mijn abonnement bij Easyusenet verlopen is. Wil eens wat nieuws proberen. Welke usenet provider raden jullie aan?
Dan ben ik nog netjes over 22 dagenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:16 schreef PiRANiA het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik ben weer terug van vakantie.
Ik gebruik het nu een maand of twee. Ben best tevreden, maar die retentie ervaar ik wel steeds vaker als een nadeel. Weegt voor mij niet op tegen de prijs imo. Voor die schaarse dingen pak ik wel een torrent.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:02 schreef Volvoman het volgende:
Ik heb sinds 2 weken Lightningusenet. Lekker goedkoop.
Retentie is niet superhoog, maar dat geeft bij mij eigenlijk nauwelijks problemen.
Met hoge download snelheden heb ik geen ervaring. Ik download max. met 1100KB/s
Automatisch downloaden als ik op vakantie ben ftw!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:16 schreef PiRANiA het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik ben weer terug van vakantie.
Zou kunnen, maar ik laat mijn downloadPC niet aanstaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Automatisch downloaden als ik op vakantie ben ftw!
Ik laat de koelkast en vriezer ook aan dus de downloadpc zonder scherm mag ook wel aan blijven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik laat mijn downloadPC niet aanstaan.
Man, je kan het beste bij eweka aankloppen voor 7,50 euro p/m i.p.v. hun actie van 8,99 euro p/m. Zit daar al een jaartje en bevalt prima!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:28 schreef marc1982 het volgende:
iemand een idee hoe lang de supernews special actie nog duurt?
en dan incomplete files binnen halen..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 07:50 schreef sleepwizard het volgende:
[..]
Man, je kan het beste bij eweka aankloppen voor 7,50 euro p/m i.p.v. hun actie van 8,99 euro p/m. Zit daar al een jaartje en bevalt prima!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |