abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 00:24:02 #26
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_99006717
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:20 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik juist....
Opende netjes als ik lapo had, maar werd regelmatig weer verwijderd als er anderen ook geopend hadden....
Het maakte het er voor mij niet veel duidelijker op, moet ik zeggen
Normale Fok! regel was dat lapo opende, behalve in SST forum want soms duurde 't te lang voordat lapo een nieuwe had geopend, dus daar werd de regel dat de nieuwe COS die was met het hoogste TT nummer. Heb zelf nog wel geprobeerd om lapo een minuut te geven met een nieuwe openen, maar als dan een ander je al voor was en ze al aan #65 waren in een nieuwe COS werd je als lapo alsnog gesloten -O-
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  maandag 4 juli 2011 @ 00:24:29 #27
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_99006729
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:19 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Had nog leuker geweest als ze er daadwerkelijk wat mee hadden gedaan...
En dan zeggen dat er echt wel wat met de op- en aanmerkingen van het fok! forum werd gedaan vond ik een wel erg rooskleurige voorstelling van wat er gebeurde...
Lol, ze zijn niet van hun eerste leugen gebarsten. ;)
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:20 schreef Capt1caveman het volgende:

Dat bedoelde ik juist....
Opende netjes als ik lapo had, maar werd regelmatig weer verwijderd als er anderen ook geopend hadden....
Het maakte het er voor mij niet veel duidelijker op, moet ik zeggen
De regel was gewoon dat als er een topic vol was dat iedereen een nieuwe mocht maken, bij een RLS is er vaak heel veel nieuwe aanwas die nog niet weet hoe ze precies moeten openen, bij meerdere topics bleef degene met het laagste nummer open. ;)
be nice or go away
  maandag 4 juli 2011 @ 00:27:42 #28
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_99006813
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:24 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Lol, ze zijn niet van hun eerste leugen gebarsten. ;)

[..]

De regel was gewoon dat als er een topic vol was dat iedereen een nieuwe mocht maken, bij een RLS is er vaak heel veel nieuwe aanwas die nog niet weet hoe ze precies moeten openen, bij meerdere topics bleef degene met het laagste nummer open. ;)
Als ze eerlijk waren geweest, hadden ze toe moeten geven dat er hier op het forum al 6 keer betere suggesties werden gedaan dan hun duurbetaalde redactie kon verzinnen....
Ben benieuwd of ze nog wat gaan doen, want ik las dat er zeker wel een SSTNL2 zou komen....
Nu maar hopen dat het geen v2.0 wordt.....
Maar de streams gaan absoluut niet meer gratis worden las ik al, want daar zaten de kijkers...
I am not a complete idiot, some parts are still missing
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 00:28:01 #29
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_99006829
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:23 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Ik was eerlijk gezegd wel blij dat ik even geen internet had...
Begon me steeds meer te ergeren aan de opmerkingen dat er heus wel gelezen werd door Net 5 op dit forum, maar dat ze er stomweg niet de goeie suggesties wisten te vinden...
Joh, op het hoogtepunt van de ellende toen ze via hyves aan de breezertieners om ideen vroegen voor missie's en wij hier op Fok met wél aardige ideeen aankwamen. Stond op de stoep bij ze met 't Fok! lijstje maar kreeg te horen dat 't management er mee bezig was' 8)7
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  maandag 4 juli 2011 @ 00:29:03 #30
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_99006868
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:28 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Joh, op het hoogtepunt van de ellende toen ze via hyves aan de breezertieners om ideen vroegen voor missie's en wij hier op Fok met wél aardige ideeen aankwamen. Stond op de stoep bij ze met 't Fok! lijstje maar kreeg te horen dat 't management er mee bezig was' 8)7
DE doodsteek voor het programma....
"Dank je wel, maar wij weten het beter..."
I am not a complete idiot, some parts are still missing
  maandag 4 juli 2011 @ 00:30:02 #31
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_99006903
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:27 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Als ze eerlijk waren geweest, hadden ze toe moeten geven dat er hier op het forum al 6 keer betere suggesties werden gedaan dan hun duurbetaalde redactie kon verzinnen....
Ben benieuwd of ze nog wat gaan doen, want ik las dat er zeker wel een SSTNL2 zou komen....
Nu maar hopen dat het geen v2.0 wordt.....
Maar de streams gaan absoluut niet meer gratis worden las ik al, want daar zaten de kijkers...
Lol, ze snappen niet dat als er goede streams zijn en er genoeg gebeurd de mensen wel naar de live en daily komen, als er al duidelijk is dat er als een malle wordt gemanipuleerd en er dingen domweg niet kloppen dan kijkt men niet, gek he? :D
be nice or go away
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 00:31:48 #32
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_99006957
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:27 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Als ze eerlijk waren geweest, hadden ze toe moeten geven dat er hier op het forum al 6 keer betere suggesties werden gedaan dan hun duurbetaalde redactie kon verzinnen....
Ben benieuwd of ze nog wat gaan doen, want ik las dat er zeker wel een SSTNL2 zou komen....
Nu maar hopen dat het geen v2.0 wordt.....
Maar de streams gaan absoluut niet meer gratis worden las ik al, want daar zaten de kijkers...
las ook dat er zeker een SST2 gaat komen, en op zich betalen (via mijn UPC abbootje) heb ik ook geen probleem mee, maar wel als ze die ook constant onder een SL gooien. Heb best wat eurootjes besteed aan Yellowbird (en hier gedeeld) maar toen zelfs dat ge SL ed werd was ik er wel een beetje klaar mee.
Een RLS zonder streams gaat 't denk ik niet meer redden. In de BB tijd moesten we nog inbellen, dus zat je toch maar beperkt op, maar nu heeft bijna iedereeen DSL of meer
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  maandag 4 juli 2011 @ 00:31:54 #33
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_99006964
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:30 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Lol, ze snappen niet dat als er goede streams zijn en er genoeg gebeurt de mensen wel naar de live en daily komen, als er al duidelijk is dat er als een malle wordt gemanipuleerd en er dingen domweg niet kloppen dan kijkt men niet, gek he? :D
Dat was wel duidelijk....
Ikzelf keek nog geen week naar het programma, maar kwam 5 minuten na aanvang liveshow met de uitslag van de eliminatie compleet met kloppende percentages.....
Was met de uitschakeling van GUIIIIIIIIIdooooh!.....
I am not a complete idiot, some parts are still missing
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 00:33:07 #34
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_99007005
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:30 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Lol, ze snappen niet dat als er goede streams zijn en er genoeg gebeurd de mensen wel naar de live en daily komen, als er al duidelijk is dat er als een malle wordt gemanipuleerd en er dingen domweg niet kloppen dan kijkt men niet, gek he? :D
Het geen mij 't ergste stoorde aan de daily was hakkelende Bart, en dat de dingen niet in chronologische volgorde werd uitgezonden. En ik zat echt niet te wachten op X is zo geweldig verhalen van de buddies
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  maandag 4 juli 2011 @ 00:33:14 #35
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_99007009
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:31 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Dat was wel duidelijk....
Ikzelf keek nog geen week naar het programma, maar kwam 5 minuten na aanvang liveshow met de uitslag van de eliminatie compleet met kloppende percentages.....
Was met de uitschakeling van GUIIIIIIIIIdooooh!.....
Lol, dat was idd best een beetje een sneue vertoning. ;)
be nice or go away
  maandag 4 juli 2011 @ 00:34:16 #36
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_99007042
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:31 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

las ook dat er zeker een SST2 gaat komen, en op zich betalen (via mijn UPC abbootje) heb ik ook geen probleem mee, maar wel als ze die ook constant onder een SL gooien. Heb best wat eurootjes besteed aan Yellowbird (en hier gedeeld) maar toen zelfs dat ge SL ed werd was ik er wel een beetje klaar mee.
Een RLS zonder streams gaat 't denk ik niet meer redden. In de BB tijd moesten we nog inbellen, dus zat je toch maar beperkt op, maar nu heeft bijna iedereeen DSL of meer
Ik ben bang dat we ook nu weer snel zijn op Fok! en de archilleshiel van de 2e uitvoering van SSTNL hebben blootgelegd... :?
I am not a complete idiot, some parts are still missing
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 00:34:22 #37
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_99007049
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:31 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Dat was wel duidelijk....
Ikzelf keek nog geen week naar het programma, maar kwam 5 minuten na aanvang liveshow met de uitslag van de eliminatie compleet met kloppende percentages.....
Was met de uitschakeling van GUIIIIIIIIIdooooh!.....
die percentages ja .... de InHolland studenten 8-)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  maandag 4 juli 2011 @ 00:34:53 #38
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_99007060
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:33 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Het geen mij 't ergste stoorde aan de daily was hakkelende Bart, en dat de dingen niet in chronologische volgorde werd uitgezonden. En ik zat echt niet te wachten op X is zo geweldig verhalen van de buddies
De fragmenten werden zo neergezet dat alle bewoners een karikatuur werden, als je alleen daily keek dan klopte er niets van je beeld van de bewoners. (Bart zwijg ik over... ;) )
En dan vooral de Jo-show.... 8)7
be nice or go away
  maandag 4 juli 2011 @ 00:36:26 #39
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_99007107
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:34 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Ik ben bang dat we ook nu weer snel zijn op Fok! en de archilleshiel van de 2e uitvoering van SSTNL hebben blootgelegd... :?
Och, als er een redelijke prijs is voor de streams en de regie zich beperkt tot een beetje sturen en leuke activiteiten bedenken dan kan het best, ben alleen bang dat dit te hoog gegrepen is. ;)
be nice or go away
  maandag 4 juli 2011 @ 00:36:38 #40
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_99007117
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:34 schreef kahaarin het volgende:

[..]

De fragmenten werden zo neergezet dat alle bewoners een karikatuur werden, als je alleen daily keek dan klopte er niets van je beeld van de bewoners. (Bart zwijg ik over... ;) )
En dan vooral de Jo-show.... 8)7
Het enige dat ze nog konden doen om het programma een beetje te redden was inderdaad Jojanka niet laten winnen....
Daarvan was al iets (?) te duidelijk dat die bij de programmaleiding alles voor elkaar kreeg
I am not a complete idiot, some parts are still missing
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 00:38:30 #41
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_99007178
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:34 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Ik ben bang dat we ook nu weer snel zijn op Fok! en de archilleshiel van de 2e uitvoering van SSTNL hebben blootgelegd... :?
Ik ga in ieder geval wel opletten hoe ze 't in frankrijk met SST5 gaan doen. Ik kan mij voor hier best een werkzaam scenario voorstellen waarbij je gratis streams met commercials beschikbaar stelt en met SL; en een betaald kanaal zonder commercials en SL. En ja, dan moet je maar accepteren dat er mensen zijn die wél betalen voor een kanaal en op bijv. Fok! caps en commentaar plaatsen. Houd de community met de commercials ook weer tevreden toch ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  maandag 4 juli 2011 @ 00:38:51 #42
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_99007186
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:36 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Och, als er een redelijke prijs is voor de streams en de regie zich beperkt tot een beetje sturen en leuke activiteiten bedenken dan kan het best, ben alleen bang dat dit te hoog gegrepen is. ;)
Precies wat ik bedoel :Y
Ze gaan zich richten op de commerciële mogelijkheden van een betaalde stream, waardoor ze weer geen oog zullen hebben voor de inhoud van het programma...
I am not a complete idiot, some parts are still missing
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 00:40:05 #43
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_99007225
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:34 schreef kahaarin het volgende:

[..]

De fragmenten werden zo neergezet dat alle bewoners een karikatuur werden, als je alleen daily keek dan klopte er niets van je beeld van de bewoners. (Bart zwijg ik over... ;) )
En dan vooral de Jo-show.... 8)7
ja de Jo-show.... dat was waarschijnlijk de enige onverwachte hier voor ons Fokkers... Dat Sharon won, en er blijkbaar toch wel echt een schijn van objectiviteit was in de stemmen :?
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  maandag 4 juli 2011 @ 00:41:30 #44
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_99007269
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:38 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ik ga in ieder geval wel opletten hoe ze 't in frankrijk met SST5 gaan doen. Ik kan mij voor hier best een werkzaam scenario voorstellen waarbij je gratis streams met commercials beschikbaar stelt en met SL; en een betaald kanaal zonder commercials en SL. En ja, dan moet je maar accepteren dat er mensen zijn die wél betalen voor een kanaal en op bijv. Fok! caps en commentaar plaatsen. Houd de community met de commercials ook weer tevreden toch ;)
Inderdaad wel SL en reclame op de gratis streams, is een goed idee. Dan moet er wel een beetje maat gehouden worden, zodat er reclameinkomsten verdiend kunnen worden via de stream....
Teveel reclame gaat je stomweg kijkers op de gratis streams kosten, en dan werkt die reclame stomweg niet meer.....
I am not a complete idiot, some parts are still missing
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 00:42:19 #45
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_99007290
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:38 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel :Y
Ze gaan zich richten op de commerciële mogelijkheden van een betaalde stream, waardoor ze weer geen oog zullen hebben voor de inhoud van het programma...
Ik heb geen problemen met de mogelijkheden van een betaalde stream. Maar dat yellowbird gedoe van hun werd gepresenteerd alsof je zelf de camera 380 graden kon draaien en dus zelf kon bbeslissen wat je wilde zien. En dat was dus downer een. Een van de BBS had dat wel, kon je zelf kiezen voor welkie cams je betaalde en wél de cam bedienen.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  maandag 4 juli 2011 @ 00:42:45 #46
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_99007303
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:40 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

ja de Jo-show.... dat was waarschijnlijk de enige onverwachte hier voor ons Fokkers... Dat Sharon won, en er blijkbaar toch wel echt een schijn van objectiviteit was in de stemmen :?
Het enige dat wel doordrong bij de redactie was dat ze onmogelijk Jojanka konden laten winnen.....
I am not a complete idiot, some parts are still missing
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 00:43:40 #47
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_99007328
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:41 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Inderdaad wel SL en reclame op de gratis streams, is een goed idee. Dan moet er wel een beetje maat gehouden worden, zodat er reclameinkomsten verdiend kunnen worden via de stream....
Teveel reclame gaat je stomweg kijkers op de gratis streams kosten, en dan werkt die reclame stomweg niet meer.....
Dat dus, en dus niet iedere 15 min en onderbreking in reclame, maar wél bijv. als ze 't over moet wat noemen tampons hebben dat je als man een durex add onder je beeld krijgt waar je op kan klikken.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  maandag 4 juli 2011 @ 00:44:32 #48
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_99007362
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:42 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Het enige dat wel doordrong bij de redactie was dat ze onmogelijk Jojanka konden laten winnen.....
Lol! Die had ook alleen maar de regels tig keer overtreden, dubbele kansen gehad bij opdrachten en een continu lijntje met thuis toch? ;)
be nice or go away
  maandag 4 juli 2011 @ 00:44:40 #49
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_99007364
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:42 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ik heb geen problemen met de mogelijkheden van een betaalde stream. Maar dat yellowbird gedoe van hun werd gepresenteerd alsof je zelf de camera 380 graden kon draaien en dus zelf kon bbeslissen wat je wilde zien. En dat was dus downer een. Een van de BBS had dat wel, kon je zelf kiezen voor welkie cams je betaalde en wél de cam bedienen.
In de demo van de Yellowbird kon je inderdaad de camera bewegen.
Was alleen een 3d ongeving waar je doorheen scrollde....
Ze hebben met die aanpak in ieder geval de makers van die cameras geen goeie dienst bewezen :?
I am not a complete idiot, some parts are still missing
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 00:45:32 #50
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_99007387
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:42 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Het enige dat wel doordrong bij de redactie was dat ze onmogelijk Jojanka konden laten winnen.....
En dat verbaast mij dus wel, gezien de breezer aanhang van jojanka was deze uitkomst voor mij toch echt onverwacht ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')