quote:Op zondag 3 juli 2011 21:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb max 2 minuten met mijn 'begeleider' gesproken
Impliceren dat er iets mis is met volwassenen onderwijs.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hoezo volwassenen onderwijs dan? Toch besloten dat je een diploma wilt?
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ook eindelijk mijn nieuwe paspoort binnen. Op mijn vorige paspoort was ik een vrouw
Voor pws was het enige vak waar ik echt serieus aan werkte (quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb geen flikker uitgevoerd, 5 jaar lang niet. Ook nauwelijks voor mijn PWS hoor. Had er een 6,8 voor.
Nope, juist het tegenovergestelde.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat er iets mis is met volwassenen onderwijs.
Ook eindelijk mijn nieuwe paspoort binnen. Op mijn vorige paspoort was ik een vrouw
Mwah, ik verneukte het wat op VWO, ben toen maar met wat maten naar vavo gegaan. Beetje chillen en niks doen maar toch een diploma halen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hoezo volwassenen onderwijs dan? Toch besloten dat je een diploma wilt?
2 jaar in 1 jaar is niet 'chillen' en 'toch een diploma halen'.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mwah, ik verneukte het wat op VWO, ben toen maar met wat maten naar vavo gegaan. Beetje chillen en niks doen maar toch een diploma halen.
Ik was 2x blijven zitten in VWO 5, 1e jaar was omdat ik niets deed en 4 onvoldoendes stond en 2e jaar werden de regels halverwege aangescherpt en stond ik aan het eind 2 5en maar had geen compensatieEn toen maar havo gaan doen op vavo.
Watquote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon bij geslacht stond vrouw, en verder ook een gewone jongensfoto, zonder lang haar
Havo is op algemene kennis makkelijk te doen. Ik heb geluk dat ik best wel een grote algemene kennis heb en kon dit jaar dus met 2 vingers in de neus doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
2 jaar in 1 jaar is niet 'chillen' en 'toch een diploma halen'.
Brie is lekkerder dan Bounty..quote:Op zondag 3 juli 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een bounty op en daar ook een foto van geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |