Nou, ze hebben toch al succes, Op Pinkpop en Lowlands enzo, sta je ook niet zomaar natuurlijk. Maarja, je hebt wel gelijk natuurlijk, er moet iets vernieuwends inzitten.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nee ok. Maarja, ach. Doorbreken zullen ze vooralsnog niet, aangezien ze 'achterhaalde' muziek maken. Ze moeten het vernieuwen willen ze grote podia halen.
Ze zijn voorbij. Helaas.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
moet jij niet chicks hosselen op examenfeestjes?
Goed verhaal, sterkte teksten. Meer van dit graag.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:56 schreef vandermar het volgende:
Wij hadden vrijdag examenuitreiking, alleen moet ik nog PWS inleveren en heb woensdag laatste gesprek, nou klaar vrijdag moest ik dus half 9 uit bed lol want 10 uur begon die uitreiking. Ik was eerst niet van plan te gaan want moest ook werken maar omdat ik boeken ook moest inleveren toch maar gegaan. Dit boeken inleveren kon echter pas na 11 uur. Ik daar dus om 10 uur zijn, en maar wachten tot ze mijn naam noemen, ook al was de groep van mijn leraar allang geweest, ik had toch nog hoop dat ze mijn naam noemden.
Nee hoor, nooit mijn naam gehoord ik naar die leraar en die zei, wanneer je het PWS hebt ingeleverd krijg je pas een diploma. Dus fucking vroeg uit bed om naar zo'n boring iets te gaan waar geen reet aan was en de leraren totaal niet grappig waren.
FML.
Nu woensdag dus voor eindgesprek en ik moet minimaal een 3 halen en dan ben ik officieel geslaagd. En daar heb ik ¤500,- voor moeten neertikken omdat ik nogal lakse begeleider voor PWS had die geen gesprekken had gedaan.
Ik deed Volwassenen onderwijs btw :p.
Ok.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:56 schreef vandermar het volgende:
Wij hadden vrijdag examenuitreiking, alleen moet ik nog PWS inleveren en heb woensdag laatste gesprek, nou klaar vrijdag moest ik dus half 9 uit bed lol want 10 uur begon die uitreiking. Ik was eerst niet van plan te gaan want moest ook werken maar omdat ik boeken ook moest inleveren toch maar gegaan. Dit boeken inleveren kon echter pas na 11 uur. Ik daar dus om 10 uur zijn, en maar wachten tot ze mijn naam noemen, ook al was de groep van mijn leraar allang geweest, ik had toch nog hoop dat ze mijn naam noemden.
Nee hoor, nooit mijn naam gehoord ik naar die leraar en die zei, wanneer je het PWS hebt ingeleverd krijg je pas een diploma. Dus fucking vroeg uit bed om naar zo'n boring iets te gaan waar geen reet aan was en de leraren totaal niet grappig waren.
FML.
Nu woensdag dus voor eindgesprek en ik moet minimaal een 3 halen en dan ben ik officieel geslaagd. En daar heb ik ¤500,- voor moeten neertikken omdat ik nogal lakse begeleider voor PWS had die geen gesprekken had gedaan.
Ik deed Volwassenen onderwijs btw :p.
Ik had het al eerder ingeleverd, voor de deadline. Ik had ruim op tijd een begeleider gezocht alleen die kwam begin maart aan met dat hij het te druk had. Daarna heb ik nog een begeleider gezocht maar die had het ook schijnbaar te druk en we moesten het 7 april inleveren. Ik heb het op tijd ingeleverd alleen omdat ik geen begeleider had kreeg ik geen cijfer. Aangezien het Volwassenen onderwijs is doen ze moeilijk en moet ik dus schoolgeld betalen voor 1 vak en dan kan ik het PWS wel afronden. Ik heb nu t/m begin april 2012 de tijd om het af te ronden alleen wil ik het voor de zomer af dus is woensdag mijn laatste gesprek.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
Ik vind het maar een rare zaak dat je pas je pws na de CE's mag inleveren.
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb max 2 minuten met mijn 'begeleider' gesproken
Impliceren dat er iets mis is met volwassenen onderwijs.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hoezo volwassenen onderwijs dan? Toch besloten dat je een diploma wilt?
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ook eindelijk mijn nieuwe paspoort binnen. Op mijn vorige paspoort was ik een vrouw
Voor pws was het enige vak waar ik echt serieus aan werkte (quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb geen flikker uitgevoerd, 5 jaar lang niet. Ook nauwelijks voor mijn PWS hoor. Had er een 6,8 voor.
Nope, juist het tegenovergestelde.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat er iets mis is met volwassenen onderwijs.
Ook eindelijk mijn nieuwe paspoort binnen. Op mijn vorige paspoort was ik een vrouw
Mwah, ik verneukte het wat op VWO, ben toen maar met wat maten naar vavo gegaan. Beetje chillen en niks doen maar toch een diploma halen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hoezo volwassenen onderwijs dan? Toch besloten dat je een diploma wilt?
2 jaar in 1 jaar is niet 'chillen' en 'toch een diploma halen'.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mwah, ik verneukte het wat op VWO, ben toen maar met wat maten naar vavo gegaan. Beetje chillen en niks doen maar toch een diploma halen.
Ik was 2x blijven zitten in VWO 5, 1e jaar was omdat ik niets deed en 4 onvoldoendes stond en 2e jaar werden de regels halverwege aangescherpt en stond ik aan het eind 2 5en maar had geen compensatieEn toen maar havo gaan doen op vavo.
Watquote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon bij geslacht stond vrouw, en verder ook een gewone jongensfoto, zonder lang haar
Havo is op algemene kennis makkelijk te doen. Ik heb geluk dat ik best wel een grote algemene kennis heb en kon dit jaar dus met 2 vingers in de neus doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
2 jaar in 1 jaar is niet 'chillen' en 'toch een diploma halen'.
Brie is lekkerder dan Bounty..quote:Op zondag 3 juli 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een bounty op en daar ook een foto van geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |