Dan ben ik zelfs beterquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:04 schreef Niles-Crane het volgende:
Ach het is nog net niet erger dan dit:
En toch is het wel aardig als het op een gegeven moment ook een beetje gaat klinkenquote:
likequote:Op donderdag 7 juli 2011 20:11 schreef The_Dean het volgende:
Hoe meer bier je drinkt hoe beter het gaat klinken
p90 in me lp is beste beslissing geweest!quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:00 schreef TeleluvR het volgende:
Houd er wel erg in dat een tele of LP met p90 wel een heel verschil maakt. Zelfs LP of SG maakt behoorlijk uit. Leuk om je eens in te verdiepen!
Stelletje gitaargoden dat het zijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:11 schreef The_Dean het volgende:
Hoe meer bier je drinkt hoe beter het gaat klinken
Een bandje moet toch leven naar de spreuk "we proosten op het leven maar klinken doet het niet"quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
En toch is het wel aardig als het op een gegeven moment ook een beetje gaat klinken
Wat is t fijnst? In de nek of brug?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
p90 in me lp is beste beslissing geweest!
same! morgen huurcontract tekenen, en dan woon ik officieel in Delftquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:41 schreef KaMo het volgende:
yes! Ik heb ws een kamer! Moet alleen nog tekenen
ik heb alleen in de nek positie een p90, in de brug een humbucker. De p90 klinkt laag en zwaar vergeleken met de brug, waardoor het een hele brede gitaar wordt.quote:
Tja slecht of niet, ze hebben blijkbaar wel publiek. Die solo maakt het inderdaad wel af. Het past wel allemaal bij elkaar hehe.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:04 schreef Niles-Crane het volgende:
Ach het is nog net niet erger dan dit:
Heel Sweet Child of Mine? Nogal een opgave voor een nacht.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:20 schreef Braddie het volgende:
Zo, gisternacht Sweet Child O Mine aan een vriend geleerd
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:40 schreef KaMo het volgende:
Ik heb dat nummer 1 keer geprobeerd. Wat was ik dat snel beu
Had jij niet iets beloofd?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:20 schreef Braddie het volgende:
Lange nachtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:20 schreef Braddie het volgende:
Hoe die vriend nu Sweet Child o' Mine speelt waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lange nacht
Oh wat klinkt dat fout
Datquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat dus.
Binnen 5 minuten stond ik al weer lekker powerchords te raggen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoe die vriend nu Sweet Child o' Mine speelt waarschijnlijk ook.
Dat heb ik elke keer als ik iets probeer te oefenenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat dus.
Binnen 5 minuten stond ik al weer lekker powerchords te raggen.
probeer de solo, gegarandeerd geen vervelingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:40 schreef KaMo het volgende:
Ik heb dat nummer 1 keer geprobeerd. Wat was ik dat snel beu
Enkel frustratiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
probeer de solo, gegarandeerd geen verveling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |