Ik speel?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:06 schreef Under_Score het volgende:
als ik bands als tycus zie denk ik van waarom kunnen wij nou niemand vinden die wil spelen dan, en zon band wel..
Ik heb niet eens een band (helaas)quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
KaMo, Braddie, Wimjongil en Brother52. Brian heeft de clip gemaakt.
grapje ik zit undercover met KaMo, Braddie en Brother52 in een band en Brian is onze filmslaaf.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een band (helaas)![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
KaMo, Braddie, Wimjongil en Brother52. Brian heeft de clip gemaakt.
drums? bass?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Heeft ook iemand Brothers UI gejat
Tchock
Wow. Dit moet wennen, heb je in al die jaren nog nooit met een andere UI gezienquote:
Bestand -> Exporteerquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaaaaaargh, waarom kun je in Audacity 1.3 Bèta alleen "project opslaan" en niet gewoon dat het een mp3'tje wordt o.i.d.
Doet ie nietquote:
Je hebt wel de mp3.dll gedownload?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doet ie niet
Dat is dus het hele probleem
Helaas ben ik niet in het bezit van degelijke opname-apparatuurquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je hebt wel de mp3.dll gedownload?
Oh godquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:04 schreef Niles-Crane het volgende:
Ach het is nog net niet erger dan dit:
Haha, dan hoor je net iemand keihard lachen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:44 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Oh god__!
ik haakte af bij de solo...
JA!quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:39 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil er sowieso nog een organiseren deze zomer. Dat zal al een hele tijd trouwens, zou in de winter al
Moet alleen nog even kijken hoe en wat en wanneer het een beetje kan. Heb BBQ en genoeg tuin, maar het is de vraag of de mensen wel naar Noord Friesland willen reizen.
Ik heb ze allebei, maar ik ga ze niet een paar weken uitlenen...quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:34 schreef savale het volgende:
Wie heeft er een les paul of tele met p90 pickups die em even een paar weekjes wil omruilen voor bijv een custom epiphone les paul / fender baja tele?
Toch echt een lipstick uit een tele! Vriend van mij had er vroeger 1 in zijn strat, maar dan bij de hals, klonk puik!quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, en een lipstick is meestal ronder, echt een lipstick formaat. Dit is meer een gewone single coil met een chromen kapje ofzo...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |