Ziet er zo een beetje uit als een handvat van IKEAquote:Op donderdag 7 juli 2011 07:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook geen lipstick![]()
Die zien er namelijk zo uit:
[ afbeelding ]
De band van een vriendin van me speelde in Den Haag op een festivalletje en daar speelde Tycus ook. Iedereen was van 'WTF?!'quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:29 schreef Elusive het volgende:
ok wie van jullie speelt in http://www.dumpert.nl/med(...)_van_nederland_.html
Sky Radio scoort ook, denk ik dan maar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:02 schreef Witchfynder het volgende:
Wat ik niet snap is dat deze gasten toch nog een rits optredens konden scoren, terwijl echt goede bands er moeite mee hebben. Huh?
Op Skyradio hebben ze tenminste nog wel ritme en mensen die kunnen zingenquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sky Radio scoort ook, denk ik dan maar.
Dat is alleen bij de tele's waar de pickup niet aan de slagplaat gemonteerd is, je hebt er dus ook die eruit zien zoals op die foto van Deanquote:Op donderdag 7 juli 2011 07:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook geen lipstick![]()
Die zien er namelijk zo uit:
[ afbeelding ]
Ook dan is het nog steeds een single coil met een kapje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:17 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Dat is alleen bij de tele's waar de pickup niet aan de slagplaat gemonteerd is, je hebt er dus ook die eruit zien zoals op die foto van Dean
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
KaMo, Braddie, Wimjongil en Brother52. Brian heeft de clip gemaakt.
Ik speel?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:06 schreef Under_Score het volgende:
als ik bands als tycus zie denk ik van waarom kunnen wij nou niemand vinden die wil spelen dan, en zon band wel..
Ik heb niet eens een band (helaas)quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
grapje ik zit undercover met KaMo, Braddie en Brother52 in een band en Brian is onze filmslaaf.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een band (helaas)![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
drums? bass?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Heeft ook iemand Brothers UI gejat
Tchock
Wow. Dit moet wennen, heb je in al die jaren nog nooit met een andere UI gezienquote:
Bestand -> Exporteerquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaaaaaargh, waarom kun je in Audacity 1.3 Bèta alleen "project opslaan" en niet gewoon dat het een mp3'tje wordt o.i.d.
Doet ie nietquote:
Je hebt wel de mp3.dll gedownload?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doet ie niet
Dat is dus het hele probleem
Helaas ben ik niet in het bezit van degelijke opname-apparatuurquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je hebt wel de mp3.dll gedownload?
Oh godquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:04 schreef Niles-Crane het volgende:
Ach het is nog net niet erger dan dit:
Haha, dan hoor je net iemand keihard lachen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:44 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Oh god__!
ik haakte af bij de solo...
JA!quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:39 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil er sowieso nog een organiseren deze zomer. Dat zal al een hele tijd trouwens, zou in de winter al
Moet alleen nog even kijken hoe en wat en wanneer het een beetje kan. Heb BBQ en genoeg tuin, maar het is de vraag of de mensen wel naar Noord Friesland willen reizen.
Ik heb ze allebei, maar ik ga ze niet een paar weken uitlenen...quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:34 schreef savale het volgende:
Wie heeft er een les paul of tele met p90 pickups die em even een paar weekjes wil omruilen voor bijv een custom epiphone les paul / fender baja tele?
Toch echt een lipstick uit een tele! Vriend van mij had er vroeger 1 in zijn strat, maar dan bij de hals, klonk puik!quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, en een lipstick is meestal ronder, echt een lipstick formaat. Dit is meer een gewone single coil met een chromen kapje ofzo...
[ afbeelding ]
Dan ben ik zelfs beterquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:04 schreef Niles-Crane het volgende:
Ach het is nog net niet erger dan dit:
En toch is het wel aardig als het op een gegeven moment ook een beetje gaat klinkenquote:
likequote:Op donderdag 7 juli 2011 20:11 schreef The_Dean het volgende:
Hoe meer bier je drinkt hoe beter het gaat klinken
p90 in me lp is beste beslissing geweest!quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:00 schreef TeleluvR het volgende:
Houd er wel erg in dat een tele of LP met p90 wel een heel verschil maakt. Zelfs LP of SG maakt behoorlijk uit. Leuk om je eens in te verdiepen!
Stelletje gitaargoden dat het zijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:11 schreef The_Dean het volgende:
Hoe meer bier je drinkt hoe beter het gaat klinken
Een bandje moet toch leven naar de spreuk "we proosten op het leven maar klinken doet het niet"quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
En toch is het wel aardig als het op een gegeven moment ook een beetje gaat klinken
Wat is t fijnst? In de nek of brug?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
p90 in me lp is beste beslissing geweest!
same! morgen huurcontract tekenen, en dan woon ik officieel in Delftquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:41 schreef KaMo het volgende:
yes! Ik heb ws een kamer! Moet alleen nog tekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |