ik heb alleen in de nek positie een p90, in de brug een humbucker. De p90 klinkt laag en zwaar vergeleken met de brug, waardoor het een hele brede gitaar wordt.quote:
Tja slecht of niet, ze hebben blijkbaar wel publiek. Die solo maakt het inderdaad wel af. Het past wel allemaal bij elkaar hehe.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:04 schreef Niles-Crane het volgende:
Ach het is nog net niet erger dan dit:
Heel Sweet Child of Mine? Nogal een opgave voor een nacht.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:20 schreef Braddie het volgende:
Zo, gisternacht Sweet Child O Mine aan een vriend geleerd
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:40 schreef KaMo het volgende:
Ik heb dat nummer 1 keer geprobeerd. Wat was ik dat snel beu
Had jij niet iets beloofd?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:20 schreef Braddie het volgende:
Lange nachtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:20 schreef Braddie het volgende:
Hoe die vriend nu Sweet Child o' Mine speelt waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lange nacht
Oh wat klinkt dat fout
Datquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat dus.
Binnen 5 minuten stond ik al weer lekker powerchords te raggen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoe die vriend nu Sweet Child o' Mine speelt waarschijnlijk ook.
Dat heb ik elke keer als ik iets probeer te oefenenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat dus.
Binnen 5 minuten stond ik al weer lekker powerchords te raggen.
probeer de solo, gegarandeerd geen vervelingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:40 schreef KaMo het volgende:
Ik heb dat nummer 1 keer geprobeerd. Wat was ik dat snel beu
Enkel frustratiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
probeer de solo, gegarandeerd geen verveling
Nee, alleen het intro riffje..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heel Sweet Child of Mine? Nogal een opgave voor een nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |