Weet gij het antwoord op mijn vraag? (copy uit SES)quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:27 schreef strontboer het volgende:
Ik heb een paar weken terug het formulier "Aanvraag Studenten OV-chipkaart" ingevuld en opgestuurd. Nu heb ik enkele dagen geleden mijn persoonlijke OV-chipkaart ontvangen, maar moet ik nu ook nog het formulier invullen waarmee je je studentenreisproduct koppelt aan je OV-chipkaart of wordt dit automatisch gedaan?
Bij mij werd dat geloof ik automatisch gedaan. Ik ging naar zo'n kastje op het station of de AH en daar kon ik "studentenreisproduct" ophalen. Maar ik heb ook nog gewerkt met de oude OV, dus ik weet niet of dat anders is als je hem aanvraagt.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Weet gij het antwoord op mijn vraag? (copy uit SES)
[..]
Hmmm, binnenkort maar een keertje bellen danquote:Op zondag 3 juli 2011 16:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij mij werd dat geloof ik automatisch gedaan. Ik ging naar zo'n kastje op het station of de AH en daar kon ik "studentenreisproduct" ophalen. Maar ik heb ook nog gewerkt met de oude OV, dus ik weet niet of dat anders is als je hem aanvraagt.
Is altijd het beste ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:51 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hmmm, binnenkort maar een keertje bellen dan
tnx anyways
Als het goed is staat het standaard op weekabboquote:Op zondag 3 juli 2011 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is altijd het beste ja.Maar je moet geloof ik wel aangeven of je week of weekend gebruikt. Weet niet of je dat kan aangeven als je hem aanvraagt?
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Als het goed is staat het standaard op weekabbo
Meen het ergens gelezen te hebben.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.Bij ons werd dat standaard overgezet van mijn oude OV.
Ik heb nog nooit eerder van Alfa gehoord.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Überhaupt aanstalte maken om te haten op Alfa..
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eerder van Alfa gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |