SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Dan zal het ook nooit gaan kloppen voor je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ik maak geen vrienden met weegschalen, daar ga ik niet eens op staan, tenzij hij woest aantrekkelijk is natuurlijkquote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik weet niet of het me aantrekkelijker maakt, maar ik heb zojuist vriendschap gesloten met de weegschaal. Slechts 81,5 kilo met kleren aan
Ik wil helemaal niks, ik heb gewoon een hekel aan sommige uitdrukkingen.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zal het ook nooit gaan kloppen voor je!
Wat wil je nou!!!!?
Vrouwen...
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef Kluts het volgende:
Nee dit dan.whahaha, FREAK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Op onze weegschaal kan je ook nog eens het vetpercentage en waterpercentage van je lichaam meten.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik maak geen vrienden met weegschalen, daar ga ik niet eens op staan, tenzij hij woest aantrekkelijk is natuurlijk
and I really don't give a shitquote:Op zondag 3 juli 2011 13:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Op onze weegschaal kan je ook nog eens het vetpercentage en waterpercentage van je lichaam meten.
Nee dit dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dat wil ik toch helemaal niet weten!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Op onze weegschaal kan je ook nog eens het vetpercentage en waterpercentage van je lichaam meten.
jouw leeftijdscategorie, toch mam?quote:
Nee dit dan.Je bent gewoon teleurgesteld dat hij jou dus niet wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Ik ook niet, maar mensen begonnen te zeuren over dat ik toch zo mager werd de laatste tijd. Ik alles ontkennen natuurlijk, maar ze hadden dus gelijk, blijkbaar, ofzo. Nouja, toch wel eenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
and I really don't give a shit
Ik sluit vrienden met oude broeken die ik na meer dan een jaar weer pas
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jouw leeftijdscategorie, toch mam?
quote:
mager.. dat ben ik al decennia niet meerquote:Op zondag 3 juli 2011 13:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mensen begonnen te zeuren over dat ik toch zo mager werd de laatste tijd. Ik alles ontkennen natuurlijk, maar ze hadden dus gelijk, blijkbaar, ofzo. Nouja, toch wel eenmomentje evengoed
jawel, en heul diep begraven graagquote:
En dan goed straks met touw vastbinden.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In een heel groot stuk plastic zeil misschien.
1998quote:Op zondag 3 juli 2011 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mager.. dat ben ik al decennia niet meer
Geen doorzichtig plastic danquote:Op zondag 3 juli 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In een heel groot stuk plastic zeil misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |