Neen, 3 x over gedaan.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef strontboer het volgende:
[..]
Valt weer mee dan. Praktijk ook in 1x gehaald?
Nee, meer aan het feit dat ik strontzenuwachtig was en 4 x dezelfde examinator kreeg (ook voor TTT).quote:Op zondag 3 juli 2011 15:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Lag vast aan de auto of aan de medeweggebruikers...
Kameraad reed zonder rijbewijs op een brommer in Azië. Werd ie aangehouden door de politie. Had ie 2 keuzes: of een boete betalen of een rijbewijs van de politie kopenquote:Op zondag 3 juli 2011 15:59 schreef Etsu het volgende:
Mijn tante is voor haar praktijk 5x gezakt en heeft toen d'r rijbewijs in Canada gehaald.
hahaha wtfquote:Op zondag 3 juli 2011 16:00 schreef strontboer het volgende:
[..]
Kameraad reed zonder rijbewijs op een brommer in Azië. Werd ie aangehouden door de politie. Had ie 2 keuzes: of een boete betalen of een rijbewijs van de politie kopenHoezo corrupt
Wtf.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:00 schreef strontboer het volgende:
[..]
Kameraad reed zonder rijbewijs op een brommer in Azië. Werd ie aangehouden door de politie. Had ie 2 keuzes: of een boete betalen of een rijbewijs van de politie kopenHoezo corrupt
Krijg je dan geen memberkorting ofzo?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, meer aan het feit dat ik strontzenuwachtig was en 4 x dezelfde examinator kreeg (ook voor TTT).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:01 schreef strontboer het volgende:
[..]
Krijg je dan geen memberkorting ofzo?
Nee was het maar zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stomme vent.
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:27 schreef strontboer het volgende:
Ik heb een paar weken terug het formulier "Aanvraag Studenten OV-chipkaart" ingevuld en opgestuurd. Nu heb ik enkele dagen geleden mijn persoonlijke OV-chipkaart ontvangen, maar moet ik nu ook nog het formulier invullen waarmee je je studentenreisproduct koppelt aan je OV-chipkaart of wordt dit automatisch gedaan?
Te veel gezoep'nquote:Op zondag 3 juli 2011 16:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
gisternacht is weer half weggevallen
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ja
Heb niet meer aan mijn principe gedacht
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef yosander het volgende:
[..]. Ik vannacht wel, maar had niet zoveel zin om veel te drinken
.
Stel ik je teleurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |